Přejít na obsah

Nouzový režim n75


Doporučené příspěvky

Ahoj, auto mi padalo do nouze...v servisem to projeli na diag. za jízdy (turbo tlačí jak má, regulace se hýbe, predvstrik OK,váha vzduchu OK,podtlakové hadičky taky ok) jediná chyba byla na ventilu n75 ..ten vyměnili...pote jsme to jel projet a opět ta sama chyba....může byt problém v kabelazi(elektrice)co vede do ventilů?

Odkaz ke komentáři

Také bych to viděl na turbo(nejčastější problém) ono když to máš chcíplí vychladlí, tak se regulace může hejbat jak po másle ale jak se to zahřeje (rozpíná) tak se to přidírá a pak to háže přefuk a krásný nouzáček - vyndejte turbínu vyčisti i sání a hlavně vypodlož podložkama O.1mm pomůže měl jsem podobné problémy a řešení nebylo nikde jinde než v Turbíně.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Cau kluci tak resite tu ten samy problem OI 2001 1,9 81kw asv minuly rok sem nechal vycistit turbo vse sem zkontroloval a po roce opet je to zpet opet nouzovy rezim po napichnuti na pc vycteny zavady a regulace plnici tlaku mez prekrocena. A premyslim nad vymenou turba a nevim jestli ho vymenit za repas a nebo nechat vycistit. Jak je mozny ze bylo vycistene a po roce je opet zrale na cisteni nejezdim na spotrebu docela ji nakladam a stejne opet zatuhla regulace

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Ahoj mam prozbu na co je Magnetický tlakový ventil přepínací N239 Škoda problem je takovi auto mi pri cca 3500 otackach padne do nouzaku podtlak banku u turba mam novou chodi dobre hadicky nove pri vimene jsem zjistil ze kabel k zasuvce k tomu n239 byl utrzenej zpojil jsem to ale stejne to pada hlavne ten ventyl je celej zapraskanej olejem dik za rady

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...