jimiaj7 Odesláno Leden 19, 2017 Sdílet Odesláno Leden 19, 2017 Ahoj, chtěl bych se poradit ohledně mé situace, se svou OII mám v posledních dnech problém a to vždy v situaci kdy je -16 a výše. Starty jsou vždy bezproblémové. Při vyjetí nejsem schopen překročit hranici 3000 otáček, rozmezí v 2000 - 3000 auto v tahu škube, s lehkou nohou na plynu jsem schopen jet jakš takš bez škubání. Pokud teplota klesne někde kolem -10 mám po problému auto jede normálně. Tankuji Vervu vždy do plna do paliva přidávám zimní aditivum, vyměnil jsem palivový filtr. Škubání se projevu i nadále. Zkusí někdo poradit ?? Škoda O II 4x4, 1.9TDi rok 2006, najeto cca. 230 000km Díky Kuba 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Palko2265 Odesláno Leden 19, 2017 Sdílet Odesláno Leden 19, 2017 V mrazech dostává diesel pěkně zabrat..jestli ho točíš po startu na 3000 ot....tak ho za chvíli odpálíš.Ja ho točím než se rozehřeje max2000 ot.a noha lehce na plynu bez podtáčení motoru.Hold,spousta lidí neví,že diesel není benzínák Odesláno z mého VOYAGER2_DG310 pomocí Tapatalk A to jsou u nás teploty -25 Odesláno z mého VOYAGER2_DG310 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vinklec Odesláno Leden 20, 2017 Sdílet Odesláno Leden 20, 2017 Ty mu tedy ale davas cocku.Studeny tak vytacet.Ten motor te musi mit rad. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jimiaj7 Odesláno Leden 20, 2017 Autor Sdílet Odesláno Leden 20, 2017 Tak jsem se asi spatne vyjadril, zas takovy hlupak nejsem. Auto se zahreje za cca 10km na provozni teplotu ... a skube....po ujeti 60km skube stale... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Palko2265 Odesláno Leden 20, 2017 Sdílet Odesláno Leden 20, 2017 Že by nějaký vstřikovač blbnul??Zkus to šopnót na diagnostiku. Odesláno z mého Tab2A7-10F pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.