Daniel20 Odesláno Leden 28, 2017 Sdílet Odesláno Leden 28, 2017 Mělo by smysl omotat třeba výtlak od turba? Popřípadě co by bylo vhodné tím omotat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Leden 28, 2017 Sdílet Odesláno Leden 28, 2017 No smysl, spíš bych se zeptal, co od toho očekáváš? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Daniel20 Odesláno Leden 29, 2017 Autor Sdílet Odesláno Leden 29, 2017 Těžko říct, napadlo mě omotat tu kovovou trubku, protože si myslím, že se to může nahřívat od motoru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Leden 29, 2017 Sdílet Odesláno Leden 29, 2017 Jo takle to myslíš. No ten proudící vzduch za turbem taky není zrovna 2x studený. Otázkou potom je, jestli je teplejší motor nebo ta trubka. Za jízdy totiž do motorového prostoru proudí vzduch a vše ochlazuje. Ta termo páska Ti zase bude držet teplo v té trubce, což nechceš. Podle mě se ty teploty budou měnit podle jízdního stylu. Jednoznačnou odpověď na tohle nenajdeš. Jedině zkusit změřit ty teploty. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mareo Odesláno Leden 29, 2017 Sdílet Odesláno Leden 29, 2017 Jediny co muzes tak omotej svody od turba a prvni dil ke katu nic vic, ale je to zbytecne prinos vykonovy zadny jestli se ti jedna o toto. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.