Přejít na obsah

Čudné zvuky z motora?


Doporučené příspěvky

Ahojte, zaujíma ma názor skúsenejších majiteľov a možno nejakých ľudí, čo robia priamo v servise. Moja Octavia bola na záručnej oprave po tom, čo začala vibrovať spojka a niečo začalo drnčať pri zaradení jednotky a pohybe na voľnobeh - údajne vymenili celú spojku aj so zotrvačníkom (mala najazdené 28-tisíc km). Odvtedy sa mi však nezdá zvuk motora po zohriatí. Pri studenom chode je všetko OK, ale po zohriatí na prevádzkovú teplotu, resp. dlhšej jazde, vychádzajú pri zaťažení motora divné zvuky. Natočil som ich a dávam tu ako prílohu. Otázka znie, či je to u tohto typu motora normálne alebo nie? Toto je môj prvý diesel tak to neviem moc porovnať. Za každú radu budem vďačný.



Mimochodom, spojka po zohriatí vrzga, čo po vypnutí motora počuť v kabíne aj v motorovom priestore. Môže to mať nejakú spojitosť - možno ložisko?






Zvuková ukážka je chod motorou na voľnobeh pri otvorenej kapote (počuť tam taký piskľavý zvuk v pozadí)






Ďalšia zvuková ukážka je potom nahratý zvuk mobilom pod volantom priamo v kabíne na mieste vodiča, pri stúpaní do kopca (otáčky som držal na 2000), tichšie pasáže nastávajú po ubratí plynu.






Odkaz ke komentáři

Vrzání pedálu se zde celkem často probírá najdeš v tématech, zvuk na volnoběh mě osobně přijde normální, ty klepocáky naftový prostě takhle vrčí ale ten zvuk za jízdy tedy rozhodně normální není, něco tam celkem nepříjemně "zvoní" toť můj názor, zajeď do servisu a předveď, pokud to technik neslyší tak tedy nevím.....

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

U prvního videa bych pochopil namáhání mechanizmu spojky bez nastartovaného motoru  s tímto zvukem

Druhé video mi připadá na CR motor divný. Přirovnal bych to k vůli hydroštelu jak na rotačce.

Třetí video jsem nezaznamenal nic.

 

Navštiv servis a ukaž jim tyto záznamy.

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

2-video je zvuk vstrekov, mam to aj ja , tieto vstreky tak cvakaju

3 video- je to zvuk čerpadla v nádrži. Mam to tiež- keď je plna nádrž nič ,keď klesá hladina je počuť. U mna hlavne pri stani- aj to nie vždy. Keď aj vymenia , je niekedy nové viac hlučne ako povodne. Povedal mi známi keď , chceš výmen ale originál je vraj lepší.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...