Přejít na obsah

Denní LED -pin5,6


felda

Doporučené příspěvky

sice musíš řešit relé, ale nemusíš vůbec z motorovýho prostoru do auta .. zapojíš to na ten altík a když koupíš LED moduly, tak ty mají většinou dva přívody +12V, na jeden dáš napájení, na druhej signál od parkovaček .. nastartuješ, svítíš, otočíš přepínačem a rozsvítíš :-) dle mě nejefektivnější zapojení denního svícení ..

Odkaz ke komentáři

Proboha co tady řešíte za cípoviny, pro určité trhy je to takto (na mlhovky) zapojeno originál, jezdím tak už nějaký pátek, mám za sebou již druhou STK a nejednu policejní kontrolu (zaměřenou i na technický stav vozidla - jednou si nechal i rozsvítit světla aby viděl jestli to funguje jak má) a bez problémů. Intenzita světla vyhovuje zákonům, umístění světel vyhovuje, zapojení a funkčnost vyhovuje, tak prosím proč by to nemohlo být???

Kdo jste normální a chcete to tak, tak to klidně zapojte. Kdo se bojíte jen co zahlédnete někoho v uniformě a okamžitě snížíte rychlost na max 30km/h, odevzdejte na nejbližší evidenci řidičů řidičské oprávnění, bude nám všem lépe :palec: Vy bez stresu z porušení zákona, který určitě neznáte, když se bojíte a my ostatní v klidu, že ti píííp už na silnicích nebrání plynulému provozu.

Odkaz ke komentáři

Nebudu se tady do tebe nák opírat , ale pouze jsem chtěl poradit jak to přesně zapojit aby to byla vychytávka až po startu! Na mlhovky sem tak taky jezdil cca rok, ale prostě to nejsou světla pro dení svícení, nemá to tak bejt tak nevysvětluj jak se kdo bojí atd. prostě to tak nechci

Odkaz ke komentáři
  • o 6 let později...

Zdravím, provedl jsem výše zmíněné zapojení světel propojením PINů 6 a 8. Líbí se mi to, ale vadí mi, že to svítí hned po otočení klíčku. Na O II mám nakódováno denní na ručku. Napadá mě, jestli by to na O I nešlo ještě propojit na spínač ruční brzdy. Tedy, pokud by byla zatažena nesvítilo by to. Neutavím tím spínač? Díky

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zkusil bych zpoždění (cca 5-10s) řešit nějak takto

 

Pozn. - některá světla pro denní svícení jsou řešena tak, že po připojení napětí svítí cca 10s a pak sama zhasnou. Po nastartování motoru se objeví zvlnění napájecího napětí vlivem dobíjení alternátoru, obvody uvnitř světel na to zareagují a světla se sama zapnou. Po zastavení motoru zase cca 10s svítí a pak sama zhasnou.

To umožňuje připojit světla přímo na baterku až "za klíček na linku 15".

post-11490-0-33040300-1470918803_thumb.png

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...