Guest tomxass Odesláno Únor 20, 2017 Sdílet Odesláno Únor 20, 2017 Ake mate skusenosti s tymto vyrobkom? Číslo dílu dle Škoda: G00 179 0M3 víceúčelová přísada do nafty, zejména určeno pro vozidla s motory 1.6 TDI 55kW/66kW/77kW (CAYA, CAYB, CAYC), splňuje normu VW 50526 0 Citovat Odkaz ke komentáři
PROCHY603 Odesláno Únor 20, 2017 Sdílet Odesláno Únor 20, 2017 Treba davat overenu kvalitu VIF. Kupujem len 5L bandasky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest tomxass Odesláno Únor 20, 2017 Sdílet Odesláno Únor 20, 2017 VIF davam to je samozrejmost, ale toto vyzera zaujimavo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Únor 21, 2017 Sdílet Odesláno Únor 21, 2017 Rozdil je ten, ze VIF muzes lit porad, ale tohle ma, myslim, nejakou omezenou kilometraz, uz nevim, kolik bylo na lahvicce napsano, neco kolem 7000km a jeste tam bylo psano bud dodrzte kilometraz, nebo aplikujte s vymenou oleje, to si je potreba radsi precist. Pouzil jsem pro 2.0TDI 125kW a po vyujeci dvou nadrzi (aplikovano cca 70ml pripravku ~ pul lahvicky na nadrz) jsem mel na vstricich o 5-7% lepsi hodnoty rozprachu dle DIAG, takze za me muzu doporucit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petanecek Odesláno Březen 9, 2017 Sdílet Odesláno Březen 9, 2017 Já ho sem tam používám. Bylo mi doporučeno, ne servisem, ohledně rozpouštení usazenin řepkového oleje v nádrži. Proto ho sem tam dvakrát ročně přimýchám do nafty bez řepky, aby se to trošku vyčistilo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Březen 30, 2017 Sdílet Odesláno Březen 30, 2017 Používám to od 180K km po výměně oleje, po první aplikaci se mi zlepšila solidně spotřeba a kultivovanost motoru. od té doby už proběhly další 4 aplikace přípravku a žádné další změny jsem nepocítil, takže asi jen jako udržovací aditivum. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest tomxass Odesláno Leden 6, 2018 Sdílet Odesláno Leden 6, 2018 Takze oplati sa to aj ked davam stale 4 panaky VIFu na nadrz? Na kolko krat vystaci ta flasticka? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Leden 8, 2018 Sdílet Odesláno Leden 8, 2018 Ten VIF zbytečně předávkováváš, vyhazuješ peníze oknem. U tvého auta nemá smysl dávat víc jak 2 dávky na celou nádrž... Rozhodně bych aditivum škodovek nemíchal s ViF. Flaška je na jednu celou nádrž a dává se s výměnou oleje, není to aditivum co se leje do každé nádrže ! Je primárně určené pro motory CAYC, kterým reálně pomáhá udržovat vstřiky v lepší kondici. u 2l s boschem to žádný efekt nemá. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest tomxass Odesláno Leden 16, 2018 Sdílet Odesláno Leden 16, 2018 Cize najlepsie ked vymenim olej hned to pouzit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Leden 16, 2018 Sdílet Odesláno Leden 16, 2018 Ne dáš nový olej a prskneš aditivum je to v rámci jedné servisní akce. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest tomxass Odesláno Leden 16, 2018 Sdílet Odesláno Leden 16, 2018 Cize to ide do oleja nie do nafty? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Leden 18, 2018 Sdílet Odesláno Leden 18, 2018 Děláš si ze mě prdel ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest tomxass Odesláno Leden 18, 2018 Sdílet Odesláno Leden 18, 2018 V pohode :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pitrs78 Odesláno Leden 18, 2018 Sdílet Odesláno Leden 18, 2018 Používám to od 180K km po výměně oleje, po první aplikaci se mi zlepšila solidně spotřeba a kultivovanost motoru. od té doby už proběhly další 4 aplikace přípravku a žádné další změny jsem nepocítil, takže asi jen jako udržovací aditivum. Teď jen otázka, jestli aplikace tohoto přípravku má nějaký smysl. V jiném vláknu píšeš, že při 200t km šly u tvého auta do kopru 2 vstřiky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Leden 18, 2018 Sdílet Odesláno Leden 18, 2018 Ano ale ty už mají odchylku dlouho právě to aditivum umožnilo normální chod od 160K km kdy jsem to řešil protože motor hodně houpal při regeneraci do 200K naprosto v pohodě vím že byly špatné a byla vyšší spotřeba, ale spotřeba před použití aditivem byla ještě horší, ve 200k to řeším proto že škodovka úpravou SW zvedlavstřikovací tlak mezi 1500 a 2200 na 180 mpa z původníc cca 120 po 2.2k se vrátí tlak na 150mpa který byl i před úpravou a motor přestane cukat, takže to že se horší stav vstřiků ted projevuje jde čistě na vrub novému SW, neříkám že byly fit ale neprojevovalo se to nějak zásadně, auto možná víc kouřilo ale mám DPF takže krom horší spotřeby jsem nic jiného nepozoroval... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
PcGamer Odesláno Březen 21, 2018 Sdílet Odesláno Březen 21, 2018 neco sem si o tom precetl a vypada ze je to dobry, az budu menit olej tak to taky pridam do nadrze, jen se chci zeptat. proc je doporuceno to pridavat do nafty po(pri) vymene oleje?? jakou to ma souvislost?? a proc by se to nemelo lit na vic nez 7 tis km?? diky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Březen 22, 2018 Sdílet Odesláno Březen 22, 2018 Protože si pak nemusíš pamatovat v jakém intervalu jsi to tam dal a dáváš to vždy stejěn s olejem. Lít častěji je kontraproduktivní, způsobuje to primárně silnější zážeh u trysek, čímž by se měli čistit (to prý dělá i ViF no nevim víš co je to vždy o tom co kdo povídá) a mělo by to odstranovat nánosy z palivové soustavy... co neumyješ jednou nádrží nejspíš neumyješ ani dvěma na víc. Ono to čištění nebude špatně jednou za čas, ale dělat ho vícekrát je prostě kontraproduktivní a když to tvrdí i výrobce tak by se sním nehádal, kdyby mohl prodával by ti to na každou nádrž. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Březen 22, 2018 Sdílet Odesláno Březen 22, 2018 (upraveno) ##RADEJI EDIT, napsal jsem to velmi zavadejici. Upraveno Březen 22, 2018 uživatelem raym0n 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Březen 22, 2018 Sdílet Odesláno Březen 22, 2018 no a kudy si myslíš že to svinstvo odejde ? Pří vstřiky... takže pokud se to aditivum nepoužívá pravidelně od začátku tak když takovou očistu uděláš 10x po sobě při 150K km tak to auto asi zrovna veselé nebude... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Březen 22, 2018 Sdílet Odesláno Březen 22, 2018 (upraveno) Hodne spatne jsem to napsal. Delam to jedno baleni za vymenu oleje a dal jsem tech cca 150ml do dvou nadrzi ( a casove cca 3-5 nadrzi pred vymenou oleje - tedy nejakych +-3000 km pred vymenou oleje). Tzn v praxi 150ml baleni pouziju jednou za 10-15.000 km Upraveno Březen 22, 2018 uživatelem raym0n 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Březen 22, 2018 Sdílet Odesláno Březen 22, 2018 To jedno balení toho aditiva tam naliješ celé když máš dojezd mezi 50 a 200km a dáš pak hned plnou nádrž, dávkování je nutné dodržovat, když to moc ředíš nemá to účinek, ta nádobka je přesně na celou jednu nádrž, když to budeš různě míchat, tak nikdy nedocílíš kýženého efektu. Tj optimálně prostě nalít nádobku do nádrže a dotankovat na plno, ono se to promíchá a máš to rozředěné v cca 60 litrech nafty, které ideálně vyjedeš do rezervy a až pak natankuješ znova. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Březen 22, 2018 Sdílet Odesláno Březen 22, 2018 Ja nevim, asi to pisu jako debil, ale davkovani dodrzuju. Do jedne nadrze je to baleni moc, takze dle doporuceneho davkovani to davam po pulce obsahu lahvicky do dvou nadrzi. Pak jsem cca 4-5 nadrzi nepouzil, pak vymenil olej. Snad uz je to pochopitelne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Březen 22, 2018 Sdílet Odesláno Březen 22, 2018 Vysvětluješ to dobře, já se ti snažím vysvětlit že to dávkuješ špatně. Nádrž TDI octavií má kapacitu kolem 68l. 22ml toho aditiva se dává na 10l nafty takže 150ml aditiva obsažené v té lahvičce, je přesně na celou jednu plnou nádrž. Je jedno kolik máš v nádrži nafty, prostě to tam naleješ celé a doplníš nádrž do plna, tím přesně splníš dávkování aditiva, jestli jsi to rozložil do více nádrží tak byl efekt pravděpodobně velmi slabý nebo žádný. Navíc koukám že máš 2.0 TDi, který používá systém BOSCH. To aditivum o kterém se tu bavíme, je určen vyloženě pro 1.6 TDi a to ještě verze do roku 2012 se vstřikovačema od siemensu, které trpěli na specifický problém, které tohle aditivum částečně řešilo, takže se v každém případě namáháš úplně zbytečně. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Březen 22, 2018 Sdílet Odesláno Březen 22, 2018 Mam superb 2 a mam 60l nadrz, daval jsem cca pul lahve na cca 40l nafty, takze bych rekl cajk. Tohle aditivum rozhodne nepouzivaji na foru jen majitele 1.6 TDi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Březen 22, 2018 Sdílet Odesláno Březen 22, 2018 No věř že když to dáš do plna a pak tu nádrž odsaješ, tak to bude kolem 68l. To možná nedávají jen majitelé 1.6 TDi se simens vstřikovačema, ale dávají to tam zbytečně... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Březen 22, 2018 Sdílet Odesláno Březen 22, 2018 Tak u me to rozhodne zbytecny nebylo, mam rozprachovou zkousku u stare 1.9TDI + mereni na superbu na diag pred a po. Oficialne to nebylo urceno ani pro jeden motor a vysledky jsou. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Březen 22, 2018 Sdílet Odesláno Březen 22, 2018 Tvrdíš že jsi dělal rozprachovou zkoušku vstřikovačů před a po užití aditiva ? Tak tomu se prostě těžko věří... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Březen 22, 2018 Sdílet Odesláno Březen 22, 2018 Nevim, co se tu resi a co neveris :) proste to funguje, na 1.9 PD se testoval rozprach v necem co se podobalo akvariu a bylo krasne videt, ktery vstrik se vycistil a najednou delal lepsi ''mlhu'', a pak prekap do 'zkumavek'. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
PcGamer Odesláno Březen 22, 2018 Sdílet Odesláno Březen 22, 2018 tak ste to zde pekne rozebrali:-) nevim jestli majitel predemnou daval neco do nafty, ja uz dal neco od sonaxu, ale jak vymenim olej tak to do nadrze naleju a dam plnou:-) snad to pri mych 180 tis trochu k "necemu" (v dobrym) bude porad mi to prijde hlucny, ale predtim jsem mel benzin, takto bude asi skresleny pravda ze jiny nafty co slysim v okoly sou este hlucnenjsi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Březen 23, 2018 Sdílet Odesláno Březen 23, 2018 To tam máš asi poslední SW že ? Ona totiž 1.6 TDi s původním SW když měla v cajku vstřiky, nebyl v kabině slyšet, proto dost lidí prská na úpravu NOxu, protože z auta se trošku stal traktor. Ono ne že by ten motor byl reálně hlučnější, jen produkuje frekvenci hluku která lépe proniká k řidiči a víc tak motor slyší. Před úpravou se jeho chod zas tak výrazně neodlišoval, to že jde o naftu se dalo spolehlivě poznat až tím že motor ztrácel s otáčkami nad 3.5k výkon. Ono právě po úpravě slyší řidič ani ne tak motor jako vstřikovače, které fakt hlučně cvakají, protože do nich perou kvůli dieselgate hraniční tlaky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.