Jump to content

Petanecek

Uživatelé
  • Content Count

    180
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutrální

Recent Profile Visitors

908 profile views
  1. Ahoj, budu řešit pojištění auta, můžu poprosit email na jima?

    Díky.

    Peta

  2. Zdravím, potřeboval bych pomoci prosím s výpisem chyb na mé Octavce II FL 1,6 tdi cr 77 kw. Diagnostika mi píše toto: Co jsem se koukal na chyby, tak by to měla být lambda sonda, ale matou mě tam ty dveře... Jediné, co mi nyní prokazatelně nefunguje na autě je stěrač u pátých dveří. Můžeš mě prosím navést na správnou cestu?? Děkuji Car Scanner ELM OBD2 DTC report Selected brand: Skoda VIN: TMBBT61Z5C66648 ============1============== 0131 Raw code: 0083 ECU: 42. Driver door electronic equipment Stav: Testovací po
  3. Jak někdo řekl, "kdyby to byla 1,9 tdi, řekl bych, že je to tak nyní zaježděné, ale u 1,6 tdi to můžeš rovnou vyhodit". Já si právě dělám olejco ca 15 000 km. A asi 4x ročně. Od 300 tis. km jsem pak musel dolévat ca 1 litr na 2000 km, takže tam byl pořád nový olej. A ano, nové auta se mi také zdají čím dál tím více jako čím dál tím větší šméčko. Proto jsem šel ještě do té opravy. A u mě nebyl problém mít teplotu oleje na dálnici také 115 °C. A to je už prostě moc. Uvidíme nyní, co to bude ukazovat v německu na Autobahnu. U Yetiho mám rozbitý termostat, který nemíním měnit, neb t
  4. Srdcař s prázdnou peněženkou.. 😀 Ale jo.. tak, baví mě.. O tom to je. 😀 Hele.. je to možné. Prý by se němělo jít u oleje na vyšší stupen než 30. Tedy 0w-30 a 5w 30 jsou v pořádku. 5w - 40 má už horší dlouhotrvající účinky na mazání (viskozita se snižuje razantněji, než u 30. Přičemž u té 30 se díky opotřebení následně zvyšuje viskozita). A na toto téma jsem tenkrát také intenzivně diskutoval na forum s 15degren. Takže jednodušše. Držet se 5w-30 a nebádat. Je ještě jedna možnost, že mi nevyměnili chladící kapalinu, jak tvrdili a díky té se začal přehřívat vnitřek motoru, což vedlo k z
  5. Jede to a velice pěkně. Po GO mi spadla spotřeba na stejné 300 km dlouhé trase o 1 litr / 100 km. Dle PC byla spotřeba 4,1 a na té stejné trase jsem se jinak před GO pohyboval mezi 5,2 - 5,6 litru / 100 km. Je otázka, zda-li není PC trošku otřesený, ale uvidíme po dovolené, když zase začnu jezdit "normální trasy". Celkem mě to vyšlo na ca 155 000 Kč. 0 - 135 420 km ----- Castrol Edge 5W-30 135 420 - 251 000 ----Texaco Havoline Ultra S 5W-40 (tady jsem ještě dělal nějaký úlet s neznámým olejem, ale už jsem ho nedohledal) 251 000 do GO ---- 5w-40 MILLERS OILS PREMIUM EE LONGL
  6. Čas na upgrade informací. Stav kilometráže - 352 297 km. R.v. 2011, edice 2012, prodej 2013. Jsem první a asi i poslední uživatel. Dělal jsem to, neb se mi ji nechce dávat pryč. V rozmezí 13.7. - 22.7.2020 šla moje kočka do servisu a dělala se GO motoru, výčet následuje: Kompletní rozvody vč. vodní pumpy Turbodmychadlo Gufero klikové hřídele ze strany rozvodů Gufero vačkové hřídele Ložisko ojniční Šrouby ojniční Šrouby hlavy Těsnění pod hlavu Pístní kroužky DPF Filtr originál EGR ventil originál Ventil sací 8x Ventil výfukový 8x
  7. Měl jsem ten samý problém od nějakých 147 km. Nové pneu, nová geometrie a vyvážení a najednou s tím jedu 190 km/h a v klidu. Takže nejjednodušší řešení jsou pneu, výměna, vyvážení atd.
  8. Já to měl "vyvážené" z origo servisu při přezutí. A byla to pak vylučovací metodou jediná možnost, která zbyla. Takže se to převážilo přede mnou a hle... Jak se povídá... "plus mínus autobus také žádná míra..." :(
  9. Měl jsem vibrace na volantu také při vyšších rychlostech a bylo to díky špatnému vyvážení předních pneumatik - -20g / + 4g. Projevovalo se to opravdu skákáním volantu a pod plynem.
  10. Kombík praktičtější, sedan hezčí.. ;)
  11. Pravda pravdoucí, omlouvám se. Tzn.: Barva šedá/stříbrná Motor 110 kw, 2,.0 tdi, Emisní norma EU 6, (Mám pocit od roku 2016, s preferencí do 37KW2017) s emisemi max 109 g CO2/km. Manuál spíše, než automat Předokolku, žádný 4x4. Výbava - Style Isofix, vzádu + vepředu Elektricky nastavitelné sedadlo. Pokud možno, plnohodnotné rezervní kolo, max. dojezdovka. Kombi se střešním nosičem, koule není podmínkou Nájezd do 80 000 km. Když mě ještě něco napadne, dám to sem, ale jako základ to může stačit.
  12. Zdravím, začínám se dívat po Supovi, kdyby někdo měl přístup k nějakému, nebo by chtěl sám prodat, tak mě prosím kontaktujte. Díky. P.
  13. Děkuji. Uvidíme jakého cíle na konci dosáhnu.. :D
  14. Žádný bordel v tom nemáš a vcelku i dobrou paměr.. 😉 Tak píšu.. lepší jak nové.. 😄 JJ.. to předjíždění je pak pakárna, ale dá se to také zvládnout, i bez ohrožení a omezení předjíždějícího. Jenom to chce trpělivost, což skoro nikdo nemá.. :D
×
×
  • Create New...