Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Petanecek

Uživatelé
  • Content Count

    170
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutrální

Recent Profile Visitors

639 profile views
  1. Jak někdo řekl, "kdyby to byla 1,9 tdi, řekl bych, že je to tak nyní zaježděné, ale u 1,6 tdi to můžeš rovnou vyhodit". Já si právě dělám olejco ca 15 000 km. A asi 4x ročně. Od 300 tis. km jsem pak musel dolévat ca 1 litr na 2000 km, takže tam byl pořád nový olej. A ano, nové auta se mi také zdají čím dál tím více jako čím dál tím větší šméčko. Proto jsem šel ještě do té opravy. A u mě nebyl problém mít teplotu oleje na dálnici také 115 °C. A to je už prostě moc. Uvidíme nyní, co to bude ukazovat v německu na Autobahnu. U Yetiho mám rozbitý termostat, který nemíním měnit, neb teplota oleje dle palubovky 85°C. Dle senzoru 93 °C. takže pohoda pro motor. 😄 A i na dálnicích se té teplotě nahoru prostě nechce. Takže výhra.. :D
  2. Srdcař s prázdnou peněženkou.. 😀 Ale jo.. tak, baví mě.. O tom to je. 😀 Hele.. je to možné. Prý by se němělo jít u oleje na vyšší stupen než 30. Tedy 0w-30 a 5w 30 jsou v pořádku. 5w - 40 má už horší dlouhotrvající účinky na mazání (viskozita se snižuje razantněji, než u 30. Přičemž u té 30 se díky opotřebení následně zvyšuje viskozita). A na toto téma jsem tenkrát také intenzivně diskutoval na forum s 15degren. Takže jednodušše. Držet se 5w-30 a nebádat. Je ještě jedna možnost, že mi nevyměnili chladící kapalinu, jak tvrdili a díky té se začal přehřívat vnitřek motoru, což vedlo k zapékání či ztrátě pružnosti pístních kroužků, resp. selhávání gumového těsnění (třeba simerinky ventilů). Vím, že s teplotou oleje jsem měl vesměs velký problém. Tak uvidíme nyní, při jízdě na dovču a plně naloženém autě.
  3. Jede to a velice pěkně. Po GO mi spadla spotřeba na stejné 300 km dlouhé trase o 1 litr / 100 km. Dle PC byla spotřeba 4,1 a na té stejné trase jsem se jinak před GO pohyboval mezi 5,2 - 5,6 litru / 100 km. Je otázka, zda-li není PC trošku otřesený, ale uvidíme po dovolené, když zase začnu jezdit "normální trasy". Celkem mě to vyšlo na ca 155 000 Kč. 0 - 135 420 km ----- Castrol Edge 5W-30 135 420 - 251 000 ----Texaco Havoline Ultra S 5W-40 (tady jsem ještě dělal nějaký úlet s neznámým olejem, ale už jsem ho nedohledal) 251 000 do GO ---- 5w-40 MILLERS OILS PREMIUM EE LONGLIFE 5W40 Po GO ----- Shell 5w30 Long III (dali mi ho v servisu, tak na něj asi pojedu dále) JInak to chci dotáhnout na ten 1 mil km. ;)
  4. Čas na upgrade informací. Stav kilometráže - 352 297 km. R.v. 2011, edice 2012, prodej 2013. Jsem první a asi i poslední uživatel. Dělal jsem to, neb se mi ji nechce dávat pryč. V rozmezí 13.7. - 22.7.2020 šla moje kočka do servisu a dělala se GO motoru, výčet následuje: Kompletní rozvody vč. vodní pumpy Turbodmychadlo Gufero klikové hřídele ze strany rozvodů Gufero vačkové hřídele Ložisko ojniční Šrouby ojniční Šrouby hlavy Těsnění pod hlavu Pístní kroužky DPF Filtr originál EGR ventil originál Ventil sací 8x Ventil výfukový 8x Gufero ventilů 16x Olej motorový Shell 5w30 Long III Filtr olejový Filtr vzduchový Filtr palivový Chladící kapalina Srovnání hlavy + broušení sedel a nových ventilů, výměna gufer Těsnění drobné a drobný materiál, silikon vana atd. Diagnostiky, hledání závad, kódování Jelikož jsem byl vůl a zkoušel různé oleje, tak prý se zapekly pístní kroužky. Za blbost se platí.
  5. Měl jsem ten samý problém od nějakých 147 km. Nové pneu, nová geometrie a vyvážení a najednou s tím jedu 190 km/h a v klidu. Takže nejjednodušší řešení jsou pneu, výměna, vyvážení atd.
  6. Já to měl "vyvážené" z origo servisu při přezutí. A byla to pak vylučovací metodou jediná možnost, která zbyla. Takže se to převážilo přede mnou a hle... Jak se povídá... "plus mínus autobus také žádná míra..." :(
  7. Měl jsem vibrace na volantu také při vyšších rychlostech a bylo to díky špatnému vyvážení předních pneumatik - -20g / + 4g. Projevovalo se to opravdu skákáním volantu a pod plynem.
  8. Kombík praktičtější, sedan hezčí.. ;)
  9. Pravda pravdoucí, omlouvám se. Tzn.: Barva šedá/stříbrná Motor 110 kw, 2,.0 tdi, Emisní norma EU 6, (Mám pocit od roku 2016, s preferencí do 37KW2017) s emisemi max 109 g CO2/km. Manuál spíše, než automat Předokolku, žádný 4x4. Výbava - Style Isofix, vzádu + vepředu Elektricky nastavitelné sedadlo. Pokud možno, plnohodnotné rezervní kolo, max. dojezdovka. Kombi se střešním nosičem, koule není podmínkou Nájezd do 80 000 km. Když mě ještě něco napadne, dám to sem, ale jako základ to může stačit.
  10. Zdravím, začínám se dívat po Supovi, kdyby někdo měl přístup k nějakému, nebo by chtěl sám prodat, tak mě prosím kontaktujte. Díky. P.
  11. Děkuji. Uvidíme jakého cíle na konci dosáhnu.. :D
  12. Žádný bordel v tom nemáš a vcelku i dobrou paměr.. 😉 Tak píšu.. lepší jak nové.. 😄 JJ.. to předjíždění je pak pakárna, ale dá se to také zvládnout, i bez ohrožení a omezení předjíždějícího. Jenom to chce trpělivost, což skoro nikdo nemá.. :D
  13. Nu tak převodovka byla jednou měněná, což souhlasí, v rámci garance. Ted jsem za ní platil.. 😄 Ted je zase "skoro" jako nové.. 😄 To mě baví.. Hlavně mě pak baví projíždět s tím autem serpentýny, na což tady jsou nějaké super silnice, jenom mě nebaví, jak ostatní se "kochají" a to pak není žádná zábava.. 😄
  14. Tak na Ice-Drive my převodovka fungovala ještě tuze dobře. Ted tam mám kolečka s menším převodem a točí to ca o 400 otáček méně. Takže 4. se o něco více točí, ale jde to. Na rychlosti 149 km/h to točí krásných 2500 otáček. Problém je jenom s rychlostma do 80 km/h. Tam se to hoooodně podtačí a je to cítit. Problémy potkávají, přicházejí a odcházejí, tak jako věci v životě.. :D Ale dneska jsem se zase o něj postaral, vyměna filtru, dolití oleje, zběžný úklid. Prostě dobrý pocit. ;)
×
×
  • Create New...