Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Petanecek

Uživatelé
  • Content Count

    128
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

422 profile views
  1. Zrovna jsem musel měnit převodovku, neb odešla do věčných lovišt. Vydávalo to zvuky jako chrastíko, nezáviselo na tom, zda-li byla v záběru a nebo na neutrálu.
  2. Rád bych se zeptal, jaká je spotřeba oleje u Vašich motorů. U mě do 300 000 km nebyla žádná, či minimální a nyní co 5000 km ca 0,5 l oleje. A to měním olej co tři - čtyři měsíce.
  3. Zdravím, rád bych si vyzkoušel vyměnit své pomocí palivový filtr. Což o to, není problém to rozmontovat, vyměnit, smontovat ale je zde problém s ovzdušněním. Jak to řešíte? Dolitím na nějakou hladinku a pak otáčet klíčkem? Nebo jenom otáčením klíče? Rád bych měnil palivový filtr současně se vzduchovým. (Ca každých 30 000 km). Našel jsem nějaká videa, ale pokaždé se postupuje jinak... kde je tedy pravda? Děkuji.
  4. Petanecek

    Zimní pneumatiky

    Takže převlečené Goodyear. Ze stránek: Goodyear se stává 100% vlastníkem společnosti Sava v roce 2004.
  5. Petanecek

    Vibrace volantu

    Mě něco podobného dělá od 150 km/h, jinak při 3000 rpm a na plyn. Tak uvidíme, až pojedu na podzim do servisu, zkusím jim to říci a nechám vyměnit, neb jak říkají v podmínkách ČR je tato demonstrace nemožná.. :D :D
  6. Petanecek

    Zimní pneumatiky

    Já mám Continental WinterContact TS860, spokojenst v držení na silnici, i za deště či sněhu (dokonce přežili i cestu do Finska a nazpět - kde pneumatiky našich šířek mají jiné fyzikální vlastnosti a vedli si dle mého osobního názoru lépe jak TS850), ale s čím nemůžu být spokojen je spotřeba, která hodně vyskočila (tedy vysoké valivé odpory - zredukováno o něco nafouknutím pneu) a zvukový projev, který se mi zdál v porovnání s TS850 o něco intenzivnější.
  7. Takže jelikož ses neozval, tak jsem ti to poslal doporučenou poštou, neb je to vyšší než 2 cm. :D

    Budeš tam mít určitě jednu specialitku, tak snad potěši.

    Peta

  8. To bylo jenom jednou. A to je prave ta sranda... Jinak u 5w 40 žádné dolévání, ale take ho mam jako spotřební zboží.
  9. Leju tam Havoline Ultra S SAE 5W-40. Nesplnuje normu 507 tzn. QG1, ale měním po 15 000 tzn. TZn. norma 506 je vyhovující - zkrácený QG2 . Je to olej pro DPF filtry a pro CR motory. Tzn. je to v pořádku, jenom potřeba dodržovat 15 000 km servisní interval. Doporučeno a ozkoušeno. Co bylo vtipné, bylo, že jsme byl nucen v jeden moment vyměnit za Castrol LL 5w - 30 a to mi žralo olej (poprvé v životě u tohoto motoru po 180 000 km) asi 1 litr na 5000 km. Ale u tohoto oleje nic. Nic navíc nežere. Moje postřehy: motor je rychleji zahřán na provozní teplotu a teplota vody = teplotě oleje (skoro 1:1). Motor má meníš vybrace a je o něco tižší. Jinak pro představu, olej si měním ca co tři měsíce. Také při jízdě v DE nedosahuje teplota oleje i přes parna a rychlosti přes 180 km/h teploty dlouhodobě přes 105 °C (sem tam to tam vyskočí, ale hnedka se to zchladí), tzn. pro mě lepší tepelná vodivost. Jinak i autoservisák říkal, že si tam leje neofiko olej s vyšším posledním dvoučíslím, ale musí to splnovat CR & DPF podmínku. Já jsem s tím olejem spokojen, nyní budu jenom experimentovat ohledně výrobce, neb mi byl doporučen jiný výrobce, kde by ten olej měl být o něco lepší. Ale to musím ozkoušet.
  10. Jel jsem do Finska na Silvestra v roce 2015/16 ca 400 km nad severní polární kruh a tam bylo (jak je vidno na mé profilové fotce) - 29,5 °C a teplota vody se držela okolo 60 °C a teplotu oleje abych pohledal... A to jsem se to snažil držet v rozumně vysokých otáčkách. Jinak i nyní v teplotě okolo -10°C je těžší vyhnat teplotu a aby ji auto udrželo. Dle mého jde i o olej. Já používám 5W - 40 a tam je teplotní bod rozdílu okolo 6 - 7 °C. Teplota pod tím, tak je tam problém s olejem a teplotou motoru a je jedno, jakou rychlostí jedu resp. jaké otáčky točím, také chod motoru je trošku jiný. Nad tou teplotou je vše v pořádku a i zvuky z motoru odpovídají "normálnímu stavu".
  11. Nyní jsem měl podobný problém se svou oktávkou, že mi nesvítili couvací světla. A nebo svítili a nebo jenom jedno.. ;) Kdyby se to zhoršovalo, tak alespon vím, kde případně hledat první chybu. ;)
  12. Petanecek

    Žárovky H7

    Mám odborné problém se svýma světlama. Dálkové míří jakoby do středu a mířili nahoru. Tady jsem si musel pohrát s ohniskem a trošku ho snížit, tak abychm měl hlavní paprsek na silnici. Potkávačky, ač v nich mám SilverStars 2.0., kvůli životnosti, neb NightBreakery mi odcházely už po dvou měsících, tak z nich také nejsem nějak nadšený. Zvláště na mokré vozovce odraz světla je horor. Někdu tu zminoval možnost vyčistit čočky. Toto si připravuji na léto, až bude čas a teplo a zkusím je vyčistit, neb by to také mohla být možnost, proč je světelný tok trošku "znečistěn".
  13. S tím nesouhlasím. Je tu nafta u společnosti AVIA, kde je garantována 0% biosložky. Je dražší asi o 5 - 10 centů, ale je tu. A upřímně, co jsem se bavil, tak dle platné legislativy by se to mohlo být i v ČR,ale jde o lenost a asi další problémy, o kterých já nevím. Vždyt, když se dostane nové auto, tak je tam také nafta s 0% biosložkou. Tedy těch pár litříků.
  14. Jednou mě zavážel brácha s Yetim do AT. Dojeli jsme jeho nádrž až do mrtě. Takže takování plné (asi 59 litrů) AT nafty. Brácha si následně pochvaloval, že jsem mu natankoval naftu bez bio-složky (neb jsme se o ní bavili, že ji tady mají), a jak byl motor najednou tišší, dojezd delší a i lépe motor reagoval. Když jsem mu řekl, že to je normální AT nafta, kterou beru i já, tak mu spadla brada. Je pravda, že nyní tankuji jenom v AT a když jedu sem tam čr, sk, nebo pl, tak tam jenom premiovou naftu, neb prostě ta AT nafta je opravdu lepší.. :D A to slyším i vidím trávu růst.
  15. Právě já nechci používat Night Breakery, neb s autem jezdím často a pak ty Breakery se musí často měnit a to mě zase nebaví.. :D Ale taky si právě říkám, že to světlo se začíná vytrácet..
×
×
  • Create New...