Přejít na obsah

2.0 TDI-PD, 103KW, BMM, nahodilé zvýšené volnoběh otáčky


Doporučené příspěvky

Baterka? Ta je od unora nova. Byl jsem ji premerit zatezakem a je ok, nabito na 100%. Mimochodem, neni zde nekdo s baterii, nevim kdo by si ji se mnou na chvili vymenil...

Ja mel baterku novou taky dva mesice a resil jsem to pomalu celej rok az jsem se fakt nasral a pujcil si z firemniho auta jinou ale hlavne je zajimavy ze v tom druhym aute uz problem nedela..

Kdyz jsem je po tydnu vratil pro klid duse, tak mi to delalo zase[emoji2]

Zas mam ale pomalu vsechno nove, termostat, saharu, alternator, cidlo teploty

Upraveno uživatelem Eddie29
Odkaz ke komentáři

Kdesi na foru jsem cetl, ze to muze delat i volnobezka altiku, ze prej po vypnuti motoru se to ma v altiku jeste chvili dotocit. Tak jsem pozadal svagra, at me vypne motor a cucel jsem ze strany na altik, jde tam trochu videt, jak se toci. Kdyz motor vypl, altik se zastavil hned s remenem, zadne dotaceni se nekonalo. Takze by to teoreticky mohlo byt tim, pokud se to takto da otestovat.

Odkaz ke komentáři

Tak jsem vcera vymenil baterku za vartu 74 Ah, moje ma 77 Ah. Zdalo se, ze se problem vyresil, dlouho volnobeh jak ma byt a ventilatory vypnuty. Vcerejsi 8km jizda klid. Az dnes sme se courali mestem a asi 2km pred cilem se na semaforu opet zvedl volnobeh a ventilatory spustili, takze nejaky vliv ta baterie mela. Asi 20 km v pohode.

Odkaz ke komentáři

Ono je to asi tak, ze se spusti ventilatory a s tim se zvedne ten volnobeh, zaroven s tim zacne neco v motorovem prostoru dost hucet, jako vysavac nebo naplno pustena klima, nevim odkud to jde, ventilatory se po nejake dobe vypnou, ale volnobeh je stale na 1000 a neco tam huci. Kdyz pak tuknu do plynu otacky se pak hned vrati na 800 a ten hukot ztichne.

Odkaz ke komentáři

Zdravim.

Tak zvyseny volnobeh se jiz stal samozrejmosti :-(.

Dnes jsem s autem 45 minut saskoval. Zjistil jsem, ze otacky se nezvednou driv jak v nebo po 70 stupnich. Jel jsem dneska 90km/h na 4 tocil neco okolo 2500 otacek, chvilemi jel bez kvaltu a sledoval volnobeh, po chvili byl zase na 800. Pak jsem sjel na krajnici a sledoval co se bude dit, volnobeh po chvili zase naklusal na 1000. To jsem opakoval 3x. Pokazde stejny prubeh. Sledoval jsem pocitac, jestli se nejak skokove meni aktualni spotreba a vubec nic uplne standardni spotreba, dokonce jsem skoncil s mensi prumernou spotrebou, nez jsem vyjizdel.

 

Dojel jsem pred garaz a zase jsem cekal co se stane, za chvili se otacky zase zvedli a spustili se vetraky. Kdyz jsem na chvili pridal plyn na 3500 otacek tak otacky zase spadly na chvili na 800, ale za chvili zase 1000.

Zapnul jsem svetla i dalkove, spustil klimu a vetrani v aute naplno a chtel zapnout jeste vyhrivani zadniho skla, ale nevim co to melo znamenat, tlacitko vyhrevu zadniho okna na me blikalo. Kdyz jsem jeste u toho slapal ma pedal brzdy. Nepatrne mi pohasinalo svetlo v interieru. Takze nejdriv pujde auto k autoelektrikari a uvidim.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 5 let později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...