Přejít na obsah

Škodovka trápí Volkswagen, je moc dobrá


Doporučené příspěvky

jj, motor 1.3 mpi, jenže tomu položili základ dááávno zpátky, takže ten nepovažuju za výplod nějaké novější generaci ing.

 

HTP - nevím jestli se to dramatizuje, ale máme šest aut a všech šest šlo do kytek, myslím HTP 6V, HTP 12V šla do kytek po 250.000km což už "docela jde"

 

taky nejsem sám, kdo má problémy s "kvetoucími" ventili, takže článek nic nezveličuje, je to prostě pravda.

 

 

 

jinak povedené motory VW jsou už zmiňovaná stará 1,8T, Tdi 66, 81 a 96 kW, současná 1,9 Tdi, 2,5 pětiválce Tdi jak staré, tak současná 96 kW, současná 2,0 tfsi,

 

p.s. ty HTP jsem měl rozdělané, dávám vám obrázek, ta černá dutina vpředu je ten olejovej kanál vedle kterýho je kat, 2cm od něho, navíc si myslím, že je taky nestejnoměrně chlazenej, viz větší množství vody okolo prvního válce, je fakt, že u všech šesti opravovaných aut byl první válec o.k., ale 2. a 3. byl kaputo

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři

Jaký nacionalistický kecy voe. Nikde neřikám, že je škoda, že do škody přišlo VW. Je to samozřejmě dobře, jinak by už ze škodovky nebylo nic.

Jen mě přijde nechutný, že když porazí Superb v nějakém debilním textu Passata, tak oni začnou uvažovat, že musí příště vyrobit horší auto.

 

Tobě to přijde normální? Mě teda ne.

Odkaz ke komentáři

já sy myslím, že kvůli tomuto článku nebude škodovka supa předělávat, hlavně je to taky posazený rokama přes sebe, kdy přišel B6 a kdy SII, až bude novej pašík, tak se třeba bude prodávat zase více on než zase přijde něco nového a je jedno jestli SIII nebo nějaká Audina, každej novej model se prodává víc ze začátku,

 

kdy na něho lidi čekají a mění za starší,

 

podobné "euforie" zaznívaly u SI a nakonec je SII ještě lepší, pochopitelně, každé novější auto je lepší

Odkaz ke komentáři

Nemuzu a ne napsat par radku.

 

Prvni, skodovka je fakt VW oblecene do jineho kabatu, takze ono tam moc ceskeho neni, vzhledove jsou vcelku provedenejsi skodovky nez VW, interierem take. Takze o nejakem ceskem vyrobku nejde mluvit (i gdyz to nerad priznavam). Proste skodovka by negde byla bez VW ale bylo by to moc moc daleko od toho gde je tedka. Mozna by udelala nejakou svou verzy "felicie" v kete by otackomer a centralni zamikani byly neco zvlasniho a vcelku nadstandardni komfort vybava. Taky to nerad priznavam ale ono ten VW zahranil jednu z nejvetsih a nejstarsih automobylovih tovaren na svete.

 

Ale pravdu maji take ty kteri rikaji ze VW brzdi skodovku ve vivoji, proste cesi potrebujou "roztlacit' a pak to jede jako blazen, takze ted je VW "roztlacil" a skodovka frci, a to na tolik ze se chilamy malem stala matkou koncerna. A proto ji VW musel varovat a jak to udelal? Treba s tim ze nova Fabie nesmnela byt tak popularni a kvalitni jako ta prvni (jinak by nove polo nemnelo sanci), take novej superb nesmnel vypadat vyvazene jako ten starej a tak mu musely prilepit tu prdelku ktera zrovna neni nic moc (ne rikam ze je skareda ale neni to ono). Pred dvema roky sjem slisel ze VWkoncern zivi skodovka a par modelu z VW. Seat ze skoro vzdehnul, audina nic moc. Jestly je to pravda nevym ale podle lidi slisim ze treba octa 1 je v mnohem lepsi pozici nez treba golf IV.

 

Samozrejmne ze na prvnim miste bude profit a zisky tech kteri o tom rozhoduju. Pokud se ukaze ze VW nebude mit zadnou sanci na nejakem trhu oni radi to misto ustoupi skodovce a budou videlavat. Zajima ich jenom euro a moc mimotoho ne. Take pokud budou citet ze je skodovka v nejakem smislu ohrozuje tak ji priskrti jestly v te dane tride maji nejakej svuj vyrobek. Jednoduse. Pokud videlavaji tak budou tlacit sveho kone, pokud maji na vyber bud profit, nebo nejake jejih vozidlo tak samozrejmne profit.

 

Doufam ze jste neco pohopili z toho mojeho postu, rozepsal jsem ze az moc ale doufam ze ste rozumneli co jsem chtel rict.

 

A provedeny motor z VW? Tak 1,6 (vsehny verze), 1,8 (z dvojkoveho golfu), treba 1,9TDI vseho druhu (krom O2, GV a passat), 1,8T (zvlast dobrej motor) a 2,5 TDI petivalec z audi je asi ze vseh nejlepsi.

 

A od skodovky? tak ta 1,3 z feldy a 1,4 fabie jsou vice nez dobre motory. To ze jejih dynamika neni zrovna nejak oslniva ne znamena ze jsou spatne.

Odkaz ke komentáři

Nikdo nemůže vědět jak by škodovka dopadla bez VW, byly jsme v automobilovém průmyslu skoro jedničky, nebýt soudruhů, tenkrát s velkým K. Stále máme skvělé vývojáře a vědce. Spíš chyběli prachy, což by se možná dali sehnat, ale škodovka se rozhodla jinak. Také se už jedná o německý auto a ani znak není český, jen symbol. Naše české auta jezdí dodnes a jde skoro o veterány.

Odkaz ke komentáři

No ceska gramatika my nigdy byla silnou stankou, a take jsem v cesku nebyl cca 2,5 roku takze jsem si vedom ze my to moc nejde, ale kecat (hovorit) my jde bezva (aspon tak mi vsihni v Cesku rikaji).

 

Jinak myslel jsem na 1,8 (bez ohlednu na to jestly je to GTI (teda 16v) nebo klasika (8v)).

 

A gde by byly skodovkari pokud by je VW nekoupil? To je slozita otazka, jelikoz mochla dopadnout jako Zastava (ta vyrabela Yugo do pred rokem nez ji Fiat koupil) ale mocha sehnat penize a trvalo by ji to jeste dvakarat tolik jako tedka aby se vratila na cestu stare slavy. Jeste ten image nema uplne rozvyty a to s pomoci VW, takze bez toho by to asi nebylo ono.

Odkaz ke komentáři

Ano byla o tomto motoru a Š720 zmínka v Auto Moto Revue a v pořadu Zašlapané projekty.

Snažím se to pohledat v archivu ČT, ale zatím se mi to nepodařilo najít :palec:

 

Jinak motor se dal stavebnicově přestavovat na 1,2 - 1,5 a 1,8-ten byl určen do připravovaného kupé Š720

 

Tady je ta Š720-nástupce Š1000MB. Na Š100,110,105 a 120 zapomeňte. A OHV by skončilo spolu s Š1000. Favorit a další by měli tento motor s MPI a možná by vydržel s úpravami až do Fabie(místo 1,4MPi) a jako základ i do Octy :)

post-28-1269177239_thumb.jpg

Upraveno uživatelem TomášT
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...