Přejít na obsah

Škodovka trápí Volkswagen, je moc dobrá


Doporučené příspěvky

Takže po roku 2014 si už nikdo Škodu nekoupí.... Superb nebude, Oct a fábka budou "vraky" takže nám nezbyde než přejít k jiné firmě. Osobně si začínám myslet že jediná automobilka co si ještě drží standart a dělá i slušné motory(neuznává downsizing) je BMW

VW šlo hodně dolů a škodovku teď strouhnou... Tipuju že od koncernu půjde hodně lidí k BMW

Odkaz ke komentáři
Takže po roku 2014 si už nikdo Škodu nekoupí.... Superb nebude, Oct a fábka budou "vraky" takže nám nezbyde než přejít k jiné firmě. Osobně si začínám myslet že jediná automobilka co si ještě drží standart a dělá i slušné motory(neuznává downsizing) je BMW

VW šlo hodně dolů a škodovku teď strouhnou... Tipuju že od koncernu půjde hodně lidí k BMW

 

moje přístí autí bude BMW 535d :palec:

Odkaz ke komentáři

chlapci, 1,6 benzín s turberm co dávají do coopera a do peugeotů je z dílny BMW, nicméně, mě je sympatické, že BMW nejde cestou "úsporných" hybridů, on totiž jejich dvoulitr ropák jezdí víc a za méně, podle mě naftové motory od BMW jsou nejlepší co lze koupit

 

tak pokud bude škodovka dostávat, tak jako dosud, trochu horší plasty a horší tlumení, tak se to dá přežít, ale pokud bude krácena na technice, tak už to bude špatné, ono se to děje už teď, ale v takové ještě snesitelné podobě (třeba nejde sup s 4x4 a dsg se silným tdi), jenže třeba už facelift fábie naznačuje, 1,2 tsi ano, ale jen s pětikvaltem, polo i seat má šestku ....

Odkaz ke komentáři

nejsilnejsi neni a 103kW 4x4 DSG bude az od 45KT coz si dali taky na cas ....

 

Myslim ze BMW melo nejlepsi naftove motory, ale ne vzdy staci si vzpomenout na nechvalne zname 525tds, na druhou stranu 3.0sD alias soucasne 40d (xDrive) je dobrej motor, kterej drtil VW motory hlavne druhym turbem a vyssi vykonem (cca o 50kW vice nez VW nafta se stenym objemem) ty turbiny tam taky odchazeli, ted kdyz VW ma 3.0TDI s vykonem cca 210kW tak si myslim, ze jsou na stejne urovni.

 

Rozdil spotreby jsem nikdy nijak moc neresil protoze pokud uz ma nekdo na auto za 1.5mega tak rozdil 3dcl neresi zvlaste kdyz BMW lze stejne jako VW, vidim to na tatove X5, neni zadnej zavodnik a jezdi za 10l/100km misto uvadenejch 8.2 l/100km. Je tam vic veci podle servisaku je normalni ze ti po 60 tkm odejdou predni loziska apod.

 

Mam kamarada co BMW zere, v minulosti nam neustale predhazoval ze BMW zase vyhralo nejakej motor roku apod., a ted uz je celkem ticho po pesine, kdyz se o tom bavime tak jsou to stare motory.

Odkaz ke komentáři

tak to urcite je, ale BMW je v podsatate samo, do mini by to asi nedali, koncernova rezie existuje vidime to vsichni, ale ja resil ty motory jako takove, pomer objem / vykon

 

 

EDIT: Saab uz konecne ohlasil 2.0TTiD a budou to delat i s XWD 140kW a dve turba je rekl bych na 1956ccm tak akurat

Odkaz ke komentáři

BMW jak nafty tak benzíny děla super motory..... měl sem možnost několik dní jezdit 525i 2006 a na ten obsah a výkon byla spotřeba kolem 10-11L a to se tomu dost šlapalo...myslím že by nebyl problém s tím jed za 8....a když se vezmu jak je to velké auto a 160kW tak spotřeba hodně dobrá....

330D je taky naprosto skvělí motor....spotřeba jak u 1,9TDi a výkon úplně někde jindy...a poslední dobou šli ceny dolů takže se už i prestyžní značka BMW dá koupit za slušné peníze...

Odkaz ke komentáři

jn, hlavne cikansky auto BMW 745 nebo 750 :D ta cena je tak nizko, protoze je prakticky neprodejny (maximalne pro nejakyho setrilka z vychodniho bloku, ktery si to predela na LPG) :) ani BMW nema spickovy motory :) staci si vzpomenout na 1.6 a 1.8 benziny :palec:

 

a jestli je spotreba u 3.0D od BMW stejna jako moje rotacka... tak to jsem se zasmal :D

Upraveno uživatelem houmik
Odkaz ke komentáři

Houmi, nevím kolik čmoudů znáš co mají 7er....já ani jednoho. Ti jezdí ve starých meďourech... A do LPG to dávat určitě nebudu.

Cena je nízká protože auta tohoto typu si kupují podnikatele,ředitele a manažeři...a po odpisů ji prodají, tuto sortu lidí zajímají auta nové,a pro běžné lidí jsou zas zbytečně velké,luxusní a výkonné a boji se jich(spotřeby,nákladů atd.)

 

a věř tomu že když tím svým autem pojedeš stejně jako někdo s 330d tak na tom se spotřebou budete stejně s tím rozdílem že ty pojedeš na max a on s výkonovou rezervou.

Projed se v tom a změníš názor;-)

 

co se týče východního bloku-pokud myslíš rusko-tam je luxusních drahých aut koncentrace dost velká oproti čr

Odkaz ke komentáři

VSemi: mno, kdyz myslis :palec: prijed se nekdy podivat do Vidne, kdo s tema autama jezdi :) neni to muj vymysl, ale lety proverena praxe chlapika, ktery BMW prodava :D jasny, hned jak prijedu v patek domu, tak se svezu :)

 

Jarda: ja te chapu moc dobre, nadhodil jsem to schvalne, protoze proste oznaceni TDI je vseobecny pojem a zahrnuje jak novy CR, tak i muj stary motor... a kdyz nekdo hodi jen tak vetu, ze 3.0d jede za stejnou spotrebu jako TDI, tak se proste ozvu, protoze MOJE TDI nejede za 8 litru...

Upraveno uživatelem houmik
Odkaz ke komentáři

Už se to tu psalo- žádný down sizing!

A 1,6 nebo 1,8 si do BMW koupi jen blázen.... Když bávo tak minimálně 2litr a to leda tak v 3ce. Do 5ky ideálně 3litr a 7.....45/60 a naftě to samé...větší obsahy-mají přiměřený výkon na hmotnost auta a spotřebu srovnatelnou s teda VW miniturbobazmekama

Odkaz ke komentáři
Neřešme tu staré rotačky které se už několik let nedělají...

Prostě když vezmeš nového passata a novou 3ku tak ty motory jsou úplně někde jinde... VW je aspoň pro mě odepsane... Dělají jen malé turbomotory které v porovnání s atmosférou bmw jsou "vraky"

Jak jsi na tohle přišel ???? :( Nemůžeš srovnávat BMW a VW toe jako míchat jabka a hrušky :)

Odkaz ke komentáři

Chipe...je to můj osobní názor na minimotory tsi... Aj ty 1,6 tdi....

Proč nedokážou udělat motor jako bmw?výkony,s rozumnou spotřebou a přitom bez nimiobsahu? Např škodovka udává životnost 1,2 a 1,4 tsi až 250tis km. Pro ně je to hodně,oni pak potřebují prodat nové auto...ale podle mě to je dost málo. Já osobně už do koncernu dál nejdu... Celkově jdou s kvalitou a životnosti do prdele... Za nějaké 3-4roky se škodovka vrátí na úroveň kde byla před 10lety protože VW se nelíbí co dělá za auta tak ji strouhnou ještě víc než teď. Toto nedopadne dobře... Myslím že hodně lidí od koncernu půjde k jiným výrobcům... Bmw, mazda se drží kvality jak celkového zpracování auta tak motorů...vidím to i ve svém okolí-dost lidí přechází do koncernu hlavně k bmw.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...