Jump to content

ŠKODA Economy Run 2017


Recommended Posts

36. ročník soutěže se uskuteční v sobotu 23.09.2017. Start je tradičně v Mladé Boleslavi (Servisní a tréninkové centrum Kosmonosy).

 

V současné době je možné se předběžně registrovat na mailu prihl@economyrun.cz

 

Novinkou letošního roku bude účast vozidel s pohonem CNG! :palec:

 

Více informací o soutěži, výsledky a fotky z minulých let jsou na webu www.economyrun.cz.

 

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

36. ročník soutěže ŠKODA Economy Run se uskuteční v sobotu 23.9.2017.

Pořadatelem soutěže jsou ŠKODA Auto a.s. a ÚAMK-Automotoklub Škoda Mladá Boleslav.
Zázemí poskytne ŠKODA Service Training Centre a o technickou stránku soutěže se postarají mechanici ze Servisních služeb ŠKODA Auto.

Stejně jako v minulém roce bude strať rozdělena na dvě etapy s přestávkou v závodě ŠKODA Auto Vrchlabí. Celková délka bude cca 320 km.

Propozice a přihlášku k soutěži naleznete v příloze tohoto článku.

Máte-li zájem se zúčastnit, zašlete prosím vyplněnou přihlášku společně s kopií velké ho TP soutěžního vozidla nejpozději do 27.8.2017 :

e-mailem na adresu : prihl@economyrun.cz
klasickou poštou na adresu : ÚAMK - Automotoklub ŠKODA, Tř. Václava Klementa 839, 293 01 Mladá Boleslav (Czech Republic)

Novinky pro letošní rok
  • Pilotní účast vozů s CNG
  • Návrat hodnocení podle skutečné spotřeby
  • Samostatné hodnocení dle druhů paliva
Link to comment
  • 5 weeks later...

Jj, já to letos nejel, protože už to na čtvrtý pokus se stejným autem pro mě nemá smysl - další zlepšení už s ním prostě neumím. Navíc bych účast nakonec stejně musel ze zdravotních důvodů zrušit. No a další důvod je ten, že byly zrušeny jednotlivé třídy podle objemu motoru, takže tam lze jen těžko konkurovat s OII 1.4 TSI litrovým Citigo a FIII. Tím tu benzinovou kategorii podle mého názoru úplně zabili.

Link to comment
  • 9 months later...

Když tak pročítám zdejší diskusi, tak bych se rád zeptal na dvě věci.

Pochopil jsem, že po celou dobu jízdy je v autě namontováno záznamové zařízení, ale přesto, že by určitě nebyl problém (teda byl - časový), porovnat celou trasu jízdy, tak se předem stanoví cca 6 míst, kde se kontroluje dodržování nepřekročení povolené rychlosti. Je tento úsudek správný?

K tomu bych připojil otázku. Vyhýbají se takto předem stanovená místa úsekům, kde je dopravními značkami přikázaná nižší rychlost než 50km/hod., tedy jinak řečeno nerespektování třicítky je OK?

Jakým způsobem je kontrolováno zastavování na STOP? Také se to vyčítá ze záznamu cesty, a tedy je to jeden z předem stanovených  "kontrolních" bodů?

No a z druhého soudku, jak je to s úpravami vozidel?

Jak čtu propozice z r.2017, tak zde nevidím, že by nemohla být do soutěže připuštěna upravená vozidla. Jen je nutné, aby úpravy podléhající zapsání do TP tam byly skutečně zapsány. Tedy klidně i chiptuning. A z toho mi plyne, že nejsou povolené úpravy, které by znamenaly neprojití "technickou", jiné úpravy by neměly být problémem. Nebo se mýlím?

Předem děkuji za reakci od zkušených matadorů soutěže.

Link to comment
Citovat

Pochopil jsem, že po celou dobu jízdy je v autě namontováno záznamové zařízení, ale přesto, že by určitě nebyl problém (teda byl - časový), porovnat celou trasu jízdy, tak se předem stanoví cca 6 míst, kde se kontroluje dodržování nepřekročení povolené rychlosti. Je tento úsudek správný?

Ano, na technické přejímce je do vozidla uloženo (lépe řečeno položeno na zadní sedadla) zařízení sledující vozidlo online. Takže pořadatelé vozidlo vidí online po celou dobu soutěže. Foto příslušného modulu:

013.JPG.4b4be2cc9da804eb735b99f64fcc5fc3.JPG

Konkrétní místa, kde se vyhodnocuje, zda soutěžní vůz dodržuje pravidla silničního provozu = nejvyšší povolenou rychlost, samozřejmě posádka dopředu nezná. Nicméně z celého záznamu je i tak zřetelně vidět, kde vozidlo překročilo maximální povolenou rychlost.

Zda jsou tam zakomponována i trvalá omezení pod 50 km/h si nepamatuji, je to nicméně vysoce pravděpodobné, ale řekl bych, že dočasná omezení, například kvůli nějaké opravě na silnici, tam nebyla. Ono se tam stejně obvykle nedá jet rychleji.

 

Citovat

No a z druhého soudku, jak je to s úpravami vozidel?

Jak čtu propozice z r.2017, tak zde nevidím, že by nemohla být do soutěže připuštěna upravená vozidla. Jen je nutné, aby úpravy podléhající zapsání do TP tam byly skutečně zapsány. Tedy klidně i chiptuning. A z toho mi plyne, že nejsou povolené úpravy, které by znamenaly neprojití "technickou", jiné úpravy by neměly být problémem. Nebo se mýlím?

To je spíš otázka na pořadatele soutěže. Já s tím nemám žádnou zkušenost.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Protože tam mám nějakou tlustou.Po předchozím majiteli.A možná to může mít i na něco vliv.Ale nevím.Možná to je jen esteticky udělané,když je tam slabá hadička a vejde se do toho držáku.A ta tlustá co mám já ničemu nevadí.
    • Dobrý deň. Mám Škoda Octavia 1 1,9tdi 81kw ročník 2002. Je tam climatronic, kde bohužiaľ treba vymeniť kompresor nakoľko zavíja pri zapnutí klímy a treba aj napustiť klimu. Včera som však chcela zapnúť kurenie na okná a po chvíľke začal ísť taký smradľavý vzduch ako keby horela nejaká umelina. Je možné že pokým nevymenim kompresor tak nepôjde ani kúrenie? Prípadne vie mi niekto poradiť čo by to mohlo byť a či teda sa dá kúriť aj bez kompresora? Mám prvýkrát auto s automatickou klimatizáciou. Samozrejme budem riešiť aj s mechanikom v budúcnosti no myslela som si že to počká ešte do jari. Ďakujem 
    • Asi mi ušlo, proč jí chceš měnit? 😄
×
×
  • Create New...