bereda2020 Odesláno Srpen 21, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 21, 2017 Zdravím, poslední dobou mi uniká chladicí kapalina cca 0.3L na 1000km a zhoršuje se to. Objevil jsem ji na motoru, konkrétně na těsnění s olejovou vanou. Tam ale pokuď se nemýlím prosakovat nemůže. Je to na rohu vany, u pravého kola, více do středu auta. Nad tím je nějaký pohon, může to být čerpadlo? Rozvody byli dělány v cca 150, nyní najeto 200tis. Riskuji nějaké horší poškození, když budu včas dolévat? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Srpen 22, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 22, 2017 Na ktere straně... Jestli je to na leve straně jak koukáš na motor, tak to muze byt vodni pumpa a nebo hadice a nadobka. Je lepsi udelat tlakovou zkousku vody. Tam se to pozna s kama to vali... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bereda2020 Odesláno Srpen 31, 2017 Autor Sdílet Odesláno Srpen 31, 2017 Ano, je to na levé straně. Takže jedině do servisu na natlakování? Nebo jsem schopnej nějak sám to poznat, aniž bych vypustil okruh? zespoda bohužel na bok motoru vidět není.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Srpen 31, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 31, 2017 Bud to uvidis nebo max servis... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas6 Odesláno Srpen 31, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 31, 2017 99% vodní pumpa. Kvalita druhovýroby je žalostná.Když pumpu tak jedině originál. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bereda2020 Odesláno Srpen 31, 2017 Autor Sdílet Odesláno Srpen 31, 2017 Takže origo je https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/045121011fx-vodni-cerpadlo-1-4tdi-1-9tdi-skoda-11525.html ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas6 Odesláno Září 1, 2017 Sdílet Odesláno Září 1, 2017 Já je beru na salonu škoda. Takže mám jistotu že jsou opravdu origo. Toto bude snad taky když to píšou 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bereda2020 Odesláno Září 9, 2017 Autor Sdílet Odesláno Září 9, 2017 Známý mi poradil, ať naleju do chladicího okruhu přípravek na utěsnění chladiče. Jak moc je to spolehlivý a co všechno jiného to utěsní? Kdyby se měnila vodní pumpa, musí se vypustit motorový olej? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas6 Odesláno Září 10, 2017 Sdílet Odesláno Září 10, 2017 Nic tam nelej ani nesyp. Zacpeš si radiator topení. Najdi únik a ten oprav. Kvůli pumpě olej ven nemusí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bereda2020 Odesláno Září 12, 2017 Autor Sdílet Odesláno Září 12, 2017 Ok, a má smysl měnit i rozvody když už to bude dole? Mění se po 120, 150? Ročně najedu cca 30 tisíc, od výměny mám 50 tisíc 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas6 Odesláno Září 14, 2017 Sdílet Odesláno Září 14, 2017 Měníme po 120. Jestli je to brzo neřešíme. Jestli máš na nich najeto jen 50 tak dej jen pumpu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Září 14, 2017 Sdílet Odesláno Září 14, 2017 interval rozvodů je podle data výroby 120-150tkm nebo 6 let, co nastane dříve, při demontáži vodní pumpy bych je určitě vyměnit a taktéž za originál, samo i výměna chladící kapaliny 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomasoct Odesláno Září 30, 2017 Sdílet Odesláno Září 30, 2017 Ta doba 6 let je udávaná oficiálně od škodovky? Odesláno z mého SM-A510F pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.