Přejít na obsah

Tlak oleje 1.6 74kw


Doporučené příspěvky

Zdravím Pánové, mam problém s tlakem oleje. Při nastartovaném autě na volnoběh jsem naměřil 4 bary. Problém nastane, když se s autem rozjedu začne padat tlak pod1 bar. Tím se mi vysvětlilo proč mi začne svítit kontrolka mazaní čidlo je na min. tlak 1.4 baru. Nevíte někdo co by s tím mohlo být třeba jestli je to někde ucpané ? Protože když jsem jel a spadl tlak pod 1 bar zdechl jsem motor chvíli  počkal a nastartoval znovu tak zase tlak byl 4 bary a pak to zase při jízdě začalo padat. Nemůže být třeba ucpaný chladič oleje před olej. filtrem ? Nebo nějaký kanálek v bloku motoru ? 

Odkaz ke komentáři

Ventily neklepou Protoze jsem to při ztrátě tlaku vypl. Jinak při volnoběhu neklepou je to tichucke.  Olej při nastartování stříká když oddelam vicko oleje. Mereno budíkem místo čidla tlaku. Ztráta se projevi když s autem jedu. A zase se mi to nechce nechat puštěnou když nemaže 

Odkaz ke komentáři

Jj drží. Nevím jestli se protoci toho oleje za jízdy vic nebo ne. Přijde mi jak kdyby se to přicpalo nestíhalo do téct do vany a tlak spadne. . Tak mi bylo poradeno ze by mohl byt špatný O kroužek na sacím koši a prisavat vzduch.  Moc tomu nevěřim ale vyzkouším. 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Inzerát platí jen do 14.5.!Prodám Škodu Octavia, 1.9 TDI, v provedení TourRegistrováno 12.11.2009Najeto 437 000 KmVIN TMBDS41U4A8840113Typ 1U, Variante: STAXRX01, Verze NFM5S5Barva: šedá tmavá metalízaHistorie:Do r. 2009 – 2019 firemní vozidlo otce, který spravuje vozový park firmy. Sám staví veterány, takže vozidlo bylo pravidelně servisováno a udržováno v perfektním stavu.2019 – 2024 odkoupeno od firmy, řídila jsem jen já, (jezdím 16 let bez vážnější nehody).Průběh nehody: Řidič přede mnou z vysoké rychlosti prudce zabrzdil aby vpustil chodce, kterého přehlédl kvůli špatné viditelnosti. Na mokré silnici jsem nestihla dobrzdit.Opravy a změny:Do r. 2019 vše zapsáno v servisní knížcePo r. 2020 měněn pouze startér a kloub s manžetou na LP kole, levé zrcátkoPovrchové škrábance laku jsem letos plánovala rozleštit a nechala jsem namíchat lak – přenechám.Plánovala jsem ji opravit a udržovat co nejdéle ideálně až do stavu veterána, ale bohužel dlouhodobě nevyhovuje mým aktivitám, nyní odkupujeme od firmy combi.Pojišťovna vyčíslila hodnotu vozu před poškozením na 37 000 a nabízí odkup (do 14.5.), ale rozhodli jsme se nabídnout ho touto formou i jiným zájemcům.Pro více informací volejte 722 706 180.
    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
×
×
  • Vytvořit...