Přejít na obsah

Kontrolka závady na systému výfukových plynů DPF?


Doporučené příspěvky

Prosím o radu / zkušenosti s projevem této závady. Mám O3 1.6tdi 77kw CR najeto cca 190tis, km. V průběhu jízdy se rozsvítila kontrolka závady na systému výfukových plynů. Auto jelo normálním způsobem, nepřipadalo mi, že by padlo do nouzového režimu.  V průběhu cesty na dálnici (cca 150km) jsem se pokusil o jízdu pro vyvolání regenerace filtru DPF - nevím jestli proběhla. Kontrolka nezhasla. Po ukončení jízdy po vypnutí zapalování začala hučet sahara na plné otáčky. Několikrát vypla a poté opět zapla . Nakonec jsem auto nechal v garáži jelikož mi připadalo, že již nesepne. Ráno jsem dorazil k autu a byla vybitá baterka. Nejspíše se proces s dochlazováním opakoval. Do místně příslušného servisu škoda je objednací doba přes měsíc. Budu tedy zkoušet dignostiku v neautorizovaném servisu. Prosím o Vás o zkušenosti s projevem této závady pokud již někdo něco podobné řešil. Děkuji.  

Odkaz ke komentáři

Přeci jen i do tohoto vlákná dávám:

Tak vyřešeno. Za vše mohla kolabující autobaterie. Vyvolala postupně závadu na všech systémech v autě. Vybírám jen některé

Elektronika motoru

 - P068B Hlavní relé (otevírá přiliš pozdě)

 - P0562 Napájení (napětí příliš malé)

- U0428 Snímač úhlu řízení (neplatný signál)

- U1123 Datová sběrnice, přijatá chybová hodnota()

Diagnostika emisního systému

P068B - Chrakteristika proudového odpojení výkonového relé ECM/PCM příliš pozdě

...

Tedy žádná závada či neidikovaná a nedokončená regenerace DPF , která ve Vás již podvědomě vyvolává úzkost v průběhu jízdy a po ukončení jízdy kontrolujete zvýšené otáčky vozu. Proč asi u O3 nám již probíhající regeneraci filtru neprozradí? Nechám přemýšlet ostatní členy fora :)

Po vymazání veškeré havěti auto zase jede a nehlasí chybu.  Sláva tomuto modernímu vozu.

Tedy spíše sláva mé nahrazené Octavie 1.9 tdi PD bez DPF a vší havěti navíc, která najela 350tis km a jezdí někde dál.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...