kaocko Odesláno Červenec 13, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 13, 2018 Ahoj šéfíci ?, zadní stěrač jednou jde a jednou ne, kontroloval jsem kabeláž v ohybu mezi kastlí a pátejma dveřma, vyndal motor stěrače a rozebral, čistý namazaný bez koroze bez známek zatuhnutí. když zrovna stírá dost u toho kňourá, ale fakt je jak novej..... Nejsem elektrikář, základ zvládnu, ale tady jsou 4 káble na ten motor a jsem nahranej. Relé by to mohlo dělat že? Bude pod volantem? Popripade vime jaky? Abych zacal treba tim. ✌️FL 2012 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kocka87 Odesláno Červenec 22, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 22, 2018 Mám stejný problém, taky mi stírá jak kdy. Ale jen když je teplo, přes zimu chodí normálně (nechápu) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Červenec 22, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 22, 2018 Možná Vám to pomůže 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kaocko Odesláno Červenec 23, 2018 Autor Sdílet Odesláno Červenec 23, 2018 To je O1.... A jak pisu ja motor rozebiral a je jak novy 0 Citovat Odkaz ke komentáři