Jump to content

Digitální panel přístrojů - dodatečná montáž


mischicka

Recommended Posts

Áno, úspešne spravených niekoľko inštalácií :pivo:

Hodne záleží od existujúceho auta - modelový rok, konkrétna kombinácia MIB a verzie sw, gateway... Dá sa povedať, že bezproblémová dorábka v zmysle výmeny len samotného panela prístrojov je len u O3FL vyrobených po 05-06/2017.

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Zdravím,

Omlouvám se, že oživuji starší téma, ale novější jsem nenašel. 

Měl bych též zájem o dodělám Virtuálního panelu. Vše bych si pravděpodobně dokázal udělat sám, ale spíše mě zajímá cena samotného panelu, za kolik jej lze sehnat. Mohl by mi někdo z vás napsat, za kolik lze sehnat? Na internetu samozřejmě nějaké jsou, ale to je od kde koho a ceny mi přijdou docela vysoké. 

Děkuji 🙂

Link to comment

Vzhledem k tomu, že to podléhá ochraně komponent tak je celkem risk to kupovat kdesi na internetu. Co mi říkal kdysi ferda tak je to něco kolem 30k

ale určitě ti řekne i jtfcobra vím že se tím zabývá a podle všeho je i šikovnej. 

Edited by header009
Link to comment

Já jsem se díval například na Mihocar, kde ty "jeté" prodávají za necelých 20 tisíc. Zas, co se na tom může poškodit, buďto to funguje nebo to odejde celé, si tedy myslím. Akorát bych k tomu musel mít čestné prohlášení kvůli rozdílu najetých kilometrů a snad by to neměl být problém. K tomu oni mají prý u mihocaru nějakou domluvu s jedním servisem, ke odstraní ochranu komponent, když je to kupované právě od nich.

A děkuji za tak rychlou odpověď. Zkusím jtfcobru kontaktovat a zjistit více 🙂

Link to comment

@milhausek neznám osobně ale vím, že se tím zabývá, dál bych se do toho nevrtal, já preferuju ferdu se kterým má spousta lidí taky problém. 

Jinak co se týká té ochrany komponent, není lepší koupit nový než řešit nějaké odstranění ? Jinak mě ty budíky ani trochu nelákají, nevidím tam žádný extra užitek 😏

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...