Přejít na obsah

BMW M3 neboli Šmoulinka


romariooo

Doporučené příspěvky

Tak já už Vás nebudu trápit. Turbíny na M3 jsou dvě. Jedná pracuje jeden až tři válce a druhá začíná makat od 4válce až do šestého. Cena v autorizovaném servisu za originál díl  včetně práce ( tři dny práce) je 190 tisíc.

Jinak baterie je za necelých 45 tisíc. Vysvětlovali mi ať si představím baterii na mobil a několikanásobně ji zvětším.Vydrží neskutečný počet cyklu a je až nereálné ji v normálním provozu vybit.... výdrž 10 let...životnost.

 

Včera proběhla výměna kompletní ovládaní na volantu. Zadní difer dostane nové simerinky na výstupní hřídeli...

Nový vodní chladič...

 

Vše platí fabrika (Mnichov) auto tam bude cca 14 dni a celková cenovka cca 300 tisíc.

Díky tomu že auto má najeto 140 tisíc km a je svým způsobem vychytané od předchozího majitele tak pevně věřím že ty nejdražší položky budou omlazeny a na muj najezd cca 8 tisíc ročně...to vydrží až do umření. Takže tak klucí.

Prý větší krasavici tam už dlouho neměli.A je to tak.

 

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

Tak to dopadlo. Turba jsou odsouhlaseny z Mnichova a jde objednavka na naskladneni. Nejlepsi zprava dne. Docela me spadnul kamen ze srdce. Jeste vcera to vypadalo ze turbo pro mensí otáčky neprojde...ale ten nahoře se asi slitoval :)

Diky Bohu!

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

Máro: to máš sice pravdu ale při 140 tis.km vypadali i po rozdělání obě turba v dobré kondici.Ono hodně záleží jak se s níma dotyčný řidič zacházi.

Základ je teplota oleje 90st.a pak teprve točít...to samé platí i pro dochlazování minimálně dvě minuty po ostré jizdě.Turba točí 120 tisic otáček a maji stavitelnou geometrii tim pádem mě čeká jejich šetrné zajíždění cca 1000 km pro klid duše což mám za měsic najeté.

Jinak na autě se vše dělalo v rámci tovární záruky která končí koncem roku 2018 a to:

-přetěsnění vika motoru,přetěsnění diferáku,výměna vodního chladiče,výměna nefunkčního zámku dveři spolujezdce,výměna polámaných tlačítek na volantu(i když to fungovalo) tak ve volantu něco chrastilo jelikož bývalý majitel nechal věnec kompletně přečalounit ale v Renocaru Ostrava to posrali a vylámali vnitřní plast)

Nová LiLon baterie (cena 45 tisic Kč) záruka 10 let

a v neposledni řadě výměna obou turbin.V pátek to Mnichov odsouhlasil.Celkem v tom je včetně práce okolo 350 tisic Kč.Hezké omlazení v záruce.

Na to M se kouká jako na TOP model a nedělaji s tím moc velké divadlo jelikož to auto jako nové stálo 2,7 míče.

Pár fotek z placu...43878612_264245667629670_5058514478665039872_n.jpg.44ebb67cafd175946552725248e265d1.jpg

 

43828811_570473633410485_1363120343694180352_n.jpg

43877888_477189636122630_4891667836872687616_n.jpg

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

Teda Petře,ted jsi mě docela naštval!!!

Tos mě musel kazit radost???

Je pravda že Octavie byla taky v RS looku,tak jsem myslel že to kluci nepoznaji :(

Počkej až Tě potkám :lol:

P.S už jsem na to peklo dost těším ale bohužel až se vrátím z dovolené :(   za týden odlet na Kapverdi.

Odkaz ke komentáři
  • Dakie locked this topic
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...