bad_messiah Odesláno Září 24, 2018 Sdílet Odesláno Září 24, 2018 Ahojte, tak este tyzden a mimo pracu si budem uzivat Fabku 1,2 TSI, 81 kW v prevedeni Monte Carlo s DSG. Nebudem ju porovnavat na Octaviu I 1,8 T, ale ako zabavka na jazdenie okolo komina staci. Vacsinovo na nej bude jazdit zena. Zarazilo ma, ze na nu nejde hodit tazne :/ bicykle tym padom pojdu na strechu. Nemate niekto skusenost s montazou? Ocakavam ked sa chce ide takmer vsetko...dakujem za radu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bad_messiah Odesláno Říjen 4, 2018 Autor Sdílet Odesláno Říjen 4, 2018 Tak uz je doma :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Říjen 5, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 5, 2018 Auta s tažným zařízením z výroby mají vzadu elektroinstalaci pro přívěs napojenou na CAN, mají větší chladič vody a tuším, že i větší saharu, pak myslím ještě nějaké výztuhy vzadu. Samozřejmě ho můžeš domontovat samo domo .... na kola to asi stačit bude. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bad_messiah Odesláno Říjen 5, 2018 Autor Sdílet Odesláno Říjen 5, 2018 Dakujem za radu. V skodovke to nespravia (uz som sa informoval) a doma pridem o zaruku. Otazka o aky rozsah zaruky pridem.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Říjen 6, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 6, 2018 Musel bych se podívat do poznámek, ale na řadu MonteCarlo se snad s taženým ani nepočítalo kvůli zadními nárazníku s difuzorem... ale když tak mě někdo opravte, taky nevím všechno ?♂️ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bad_messiah Odesláno Říjen 10, 2018 Autor Sdílet Odesláno Říjen 10, 2018 Prva vymena oleja v 24.500 km, zmena na pevny interval. Cez vikend sme spravili prvy vylet a pri plnom obsadeni to slo prekvapivo pekne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bad_messiah Odesláno Listopad 3, 2018 Autor Sdílet Odesláno Listopad 3, 2018 Doteraz vsetko ok az na obcasne zavahanie DSG - vypada to, ze ma svoj oblubeny kopec. Kazde rano zjazd asi 2 km z kopca, kde od jeho polovice je prudke klesanie. Kombinacia studeny motor, tento kopec a kedy je v 65 km/h zaradeny 4. stupen na Dcku z nevysvetlitelnych pricin podradi na 3, co sa prejavy rucanim motoru. Uz len brzdim motorom, ziadny pokyn k podradeniu a aj ked pridam chvilu trva kym da 4. spat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Listopad 3, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 3, 2018 Z kopce držíš plyn? DSG si z kopce samo podřazuje, když je sklon kopce větší. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bad_messiah Odesláno Listopad 4, 2018 Autor Sdílet Odesláno Listopad 4, 2018 Diky blbo som sa vyjadril. Fakticky plyn pustim a brzdim motorom vtedy podradi. Co mi pride na studeny motor dost drsne vyhnat ho nad 4.000 ot. Co pises na tento pripad sedi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Listopad 4, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2018 Tak jedině to řešit manuálním režimem, a nechat tam vyšší kvalt, ale u Tiguana mi převodovka šahá i do manuálu - děla kickdown a pak se v tom úplně zamotá :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bad_messiah Odesláno Listopad 4, 2018 Autor Sdílet Odesláno Listopad 4, 2018 No to jedine riesenie co pises. Pri tomto "hodinovom" stroceku ;) za naledi celkom sranda, ale predstavujem si podobny manever za naledi pri 2.0 tdi (brzdiaci ucinok motoru je inde) a nemelem si drzku len taky fukot. Inak je jazda s autom zabava (vykon staci a ani Superba ma na krizovatke minuly tyzden nedal;) ) na chovanie DSG si pri beznej jazde zvykam... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Listopad 4, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2018 Když by byla snížena adheze, tak MSR to bude řešit tj. sníží brzdný účinek motoru a možná, že i DSG dá vyšší kvalt, ale ještě nikdy se mi to nestalo ani u manuálu, že bych při bržděním motorem ztratil adhezi na přední nápravě. Jinak 2.0 TDI 4x4 brzdí motorem docela výrazně. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bad_messiah Odesláno Listopad 4, 2018 Autor Sdílet Odesláno Listopad 4, 2018 Na brzdenie motorom na Touran-e 2.0 tdi som si zvykol - je solidne. Nezostava len sa spoliehat na vsetky vyfikundace v aute. Kamarat tak dal drzku s Transitom v zakrute dal zo 4.stupna 3. a na naledi to hodil cez budku, ... Nikdy predtym ani potom som o niecom podobnom nepocul. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bad_messiah Odesláno Listopad 15, 2019 Autor Sdílet Odesláno Listopad 15, 2019 Po roku a najazdeni 13.700 km pridam par info. Auto je vyuzite 60% mesto (jazdi hlavne zena) a 40% okresky a dialnice. spotreba je 6,83l/100 km. Pri kludnej jazde volne mesto, okresky rychlost 70-90 km/h sa mi podarila spotreba 4,8 l (150km usek). Ziadna brzdka prevadzky, ale viac sa mi to nepodarilo 🙂 DSG- zvykol som si. Jazda je pohodlna, auto je mrstne, spotreba prekvapiva. Podradovanie a trapenie auta na Dcku na 7 rychlost s 1300 ot. nebudem komentovat - emisie si pytaju dan. Pri tomto zatazeni motor vydava trapivy zvuk (trha mi to usi) a podradujem. Inak prevodovka ma moj obdiv - to ze obcas pri podradeni zaspi hlavne ked ocakava, ze budem zrychlovat uz je opisane. Zena si velmi rychlo zvykla a ja viem co od nej cakat 🙂 Tretiu vec, ktoru robim automaticky po priputani a nastartovani je vypnutie start/stop. Motor je vydareny, ako dlho pri svojej zlozitosti jednotlive komponenty vydrzia je otazka...verim, ze dlho. Citam o samozapaloch a destrukcii motorov, ale zatial sa to nestalo nikomu v mojom okoli. Stalo sa to tu niekomu? Inak nie je problem spakovat celu rodinu (mam male deti) a vybrat sa do Nemecka. Auto jazdi krasne a na Nemeckych dialniciach ustalena jazda 130-140 spotreba 6,3l/100 km. Vie sa rozbehnut na 200 km/h, ale chvilku to trva. Vzhladom k velkosti a tvrdosti prednych sedadiel som po 4 hodinach jazdy drevenel 🙂 co je k velkosti auta normalne. Musim povedat, ze po tyzdni v Tourane sa velmi rad preveziem cez vikend vo Fabke! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Listopad 16, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 16, 2019 Nevím o žádném 1.2 TSI s řemenem které by takto dopadlo. Ani na fórech se nic neobjevuje, problémy spíše se zakarbonováním sacích ventilů u těch co jezdí kloubouka. Moje 66kW má sice jen 60 tis. km ale vypadá zdravě. DSG podtáčí fest, zvykl jsem si jezdit na S, protože u TDI je ten zvukový projev velmi nepěkný. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Listopad 17, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 17, 2019 první 1,2 TSi s řemeny měly problémy s přenastavovači vačky a k destrukci motoru docházelo,Dokonce sousedovi jeden den před první garančkou,myslím 15,000 najeto.odtah do Helleru,výměna motoru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Listopad 17, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 17, 2019 Tak to už jsem asi v pohodě 😄 navíc mám auto z 11/2015. To bylo spíše u OIII nebo Seatu, kde ty motory byly jako první ne? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Listopad 17, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 17, 2019 jj,první motory Golf,Polo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bad_messiah Odesláno Listopad 6, 2020 Autor Sdílet Odesláno Listopad 6, 2020 Ahojte, tak som z vlastnej iniciativy (podpora domaceho vyrobcu) kupil sviecky Brisk Platinum, ze si ich skor vymenim. Ale neskoro som objavil, ze Brisk sa z dovodu inej polohy elektrody voci ukostreniu po zasrobovani neda namontovat. Informacia z for - Je to pravda? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.