Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic
bad_messiah

Fabia III Combi, 1.2 TSI, DSG, Monte Carlo, 2017

Recommended Posts

Ahojte, tak este tyzden a mimo pracu si budem uzivat Fabku 1,2 TSI, 81 kW v prevedeni Monte Carlo s DSG. Nebudem ju porovnavat na Octaviu I 1,8 T, ale ako zabavka na jazdenie okolo komina staci. Vacsinovo na nej bude jazdit zena. Zarazilo ma, ze na nu nejde hodit tazne :/ bicykle tym padom pojdu na strechu. Nemate niekto skusenost s montazou? Ocakavam ked sa chce ide takmer vsetko...dakujem za radu.

Share this post


Link to post

Auta s tažným zařízením z výroby mají vzadu elektroinstalaci pro přívěs napojenou na CAN, mají větší chladič vody a tuším, že i větší saharu, pak myslím ještě nějaké výztuhy vzadu.  

Samozřejmě ho můžeš domontovat samo domo .... na kola to asi stačit bude.

 

Share this post


Link to post

Musel bych se podívat do poznámek, ale na řadu MonteCarlo se snad s taženým ani nepočítalo kvůli zadními nárazníku s difuzorem... ale když tak mě někdo opravte, taky nevím všechno ?‍♂️

Share this post


Link to post

Doteraz vsetko ok az na obcasne zavahanie DSG - vypada to, ze ma svoj oblubeny kopec. Kazde rano zjazd asi 2 km z kopca,  kde od jeho polovice je prudke klesanie. Kombinacia studeny motor, tento kopec a kedy je v 65 km/h zaradeny 4. stupen na Dcku z nevysvetlitelnych pricin podradi na 3, co sa prejavy rucanim motoru. Uz len brzdim motorom, ziadny pokyn k podradeniu a aj ked pridam chvilu trva kym da 4. spat.

Share this post


Link to post

Tak jedině to řešit manuálním režimem, a nechat tam vyšší kvalt, ale u Tiguana mi převodovka šahá i do manuálu - děla kickdown a pak se v tom úplně zamotá :(

Share this post


Link to post

No to jedine riesenie co pises. Pri tomto "hodinovom" stroceku ;) za naledi celkom sranda, ale predstavujem si podobny manever za naledi pri 2.0 tdi (brzdiaci ucinok motoru je inde) a nemelem si drzku len taky fukot.  Inak je jazda s autom zabava (vykon staci a ani Superba ma na krizovatke minuly tyzden nedal;) ) na chovanie DSG si pri beznej jazde zvykam...

Share this post


Link to post

Když by byla snížena adheze, tak MSR to bude řešit tj. sníží brzdný účinek motoru a možná, že i DSG dá vyšší kvalt, ale ještě nikdy se mi to nestalo ani u manuálu, že bych při bržděním motorem ztratil adhezi na přední nápravě.

Jinak 2.0 TDI 4x4 brzdí motorem docela výrazně.

Share this post


Link to post

Na brzdenie motorom na Touran-e 2.0 tdi som si zvykol - je solidne. Nezostava len sa spoliehat na vsetky vyfikundace v aute. Kamarat tak dal drzku s Transitom v zakrute dal zo 4.stupna 3. a na naledi to hodil cez budku, ... Nikdy predtym ani potom som o niecom podobnom nepocul.

Share this post


Link to post

Po roku a najazdeni 13.700 km pridam par info. Auto je vyuzite 60% mesto (jazdi hlavne zena) a 40% okresky a dialnice. spotreba je 6,83l/100 km. Pri kludnej jazde volne mesto, okresky rychlost 70-90 km/h sa mi podarila spotreba 4,8 l (150km usek). Ziadna brzdka prevadzky, ale viac sa mi to nepodarilo 🙂

DSG- zvykol som si. Jazda je pohodlna, auto je mrstne, spotreba prekvapiva. Podradovanie a trapenie auta na Dcku na 7 rychlost s 1300 ot. nebudem komentovat - emisie si pytaju dan. Pri tomto zatazeni motor vydava trapivy zvuk (trha mi to usi) a podradujem. Inak prevodovka ma moj obdiv - to ze obcas pri podradeni zaspi hlavne ked ocakava, ze budem zrychlovat uz je opisane. Zena si velmi rychlo zvykla a ja viem co od nej cakat 🙂

Tretiu vec, ktoru robim automaticky po priputani a nastartovani je vypnutie start/stop. Motor je vydareny, ako dlho pri svojej zlozitosti jednotlive komponenty vydrzia je otazka...verim, ze dlho. Citam o samozapaloch a destrukcii motorov, ale zatial sa to nestalo nikomu v mojom okoli. Stalo sa to tu niekomu?

Inak nie je problem spakovat celu rodinu (mam male deti) a vybrat sa do Nemecka. Auto jazdi krasne a na Nemeckych dialniciach ustalena jazda 130-140 spotreba 6,3l/100 km. Vie sa rozbehnut na 200 km/h, ale chvilku to trva. Vzhladom k velkosti a tvrdosti prednych sedadiel som po 4 hodinach jazdy drevenel 🙂 co je k velkosti auta normalne.

Musim povedat, ze po tyzdni v Tourane sa velmi rad preveziem cez vikend vo Fabke!

Share this post


Link to post

Nevím o žádném 1.2 TSI s řemenem které by takto dopadlo. Ani na fórech se nic neobjevuje, problémy spíše se zakarbonováním sacích ventilů u těch co jezdí kloubouka. Moje 66kW má sice jen 60 tis. km ale vypadá zdravě.

DSG podtáčí fest, zvykl jsem si jezdit na S, protože u TDI je ten zvukový projev velmi nepěkný.

Share this post


Link to post

první 1,2 TSi s řemeny měly problémy s přenastavovači vačky a k destrukci motoru docházelo,Dokonce sousedovi jeden den před první garančkou,myslím 15,000 najeto.odtah do Helleru,výměna motoru.

Share this post


Link to post

Tak to už jsem asi v pohodě 😄 navíc mám auto z 11/2015.

To bylo spíše u OIII nebo Seatu, kde ty motory byly jako první ne?

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...