Přejít na obsah

Druhá zadní mlhovka


Doporučené příspěvky

Roubic: Máš klon VCDS a podľa všetkého dosť starý, keď ti tam chýbajú popisky k OII FL. Dostaneš ich tam jediným spôsobom, že si buď nájdeš novší klon s novšou verziou VCDS, alebo si kúpiš originál kábel a budeš mať vždy aktuálnu verziu softvéru.

 

omicron: OIIFL sa vždy robí len s 1 hmlovkou podľa toho, či má ľavo alebo pravostranné riadenie.

 

Zadných hmloviek nikdy nie je dosť, treba len používať hlavu pri ich zapínaní. Dve zadné hmlovky majú aj ďalšiu užitočnú funkciu - sú skvelé na zadných lepičov, miesto ťukania do brzdového pedálu :prcprc:

 

P.S.

Spojil som obe témy o zadných hmlovkách, nabudúce poprosím lepšie sa pozrieť, či už nie je rovnaká téma rozpísaná - táto bola len o 4 riadky nižšie :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

mám vcds 10.6.4 asi žádná novinka co ? :D a neví náhodou kde seženu novejší klon ? a nebo jsem k tomu dostal ještě 11.11 angl ale ten jsem neistaloval

 

ještě jsem si stáhnul ten cooding calculator 3.0 ale mě to přijde nějaký nepřehledný :/

 

ano příště se polepší a budu lépe koukat

Odkaz ke komentáři

S klonmi je problém vždy ten, že môžeš použiť len tú verziu, ktorá bola dodaná s káblom. Ak použiješ novšiu, je veľký predpoklad, že tvoje sériové číslo je už bloknuté a zruší ti to kábel úplne...

Coding Calculator neodporúčam používať, dokáže urobiť riadnu paseku!

Odkaz ke komentáři

To mi prave rikal ten co mi strelil ze kdyz tam dam jinou verzi nez co mi dal tu cz 10.6.4 a 11.11 ang tak mi odpali kabel a ze mi neuzna zaruku a ze se to da poznat ze do toho bylo vrtano proto jsem vhtel jenom ty popisky kdo by byl ochotnej je nekam hodit

 

A je fakt ze to coding calculator je nejakej divnej :/ ale vzdy si zalohuju to origo cislo

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 5 měsíců později...

Návod je v podstate jednoduchý - v EEPROM BCM treba prečítať aktuálnu hodnotu na adrese 3073, pripočítať k nej 28h a túto novú hodnotu zapísať do adresy 3073. Ako som ale písal vyššie, cez VCDS sa to spraviť nedá, treba na to VAS!

 

Super práce, klobouk domů. Zrovna druhá mlhovka mě nezajímá. Ale jen ta představa, že pomocí změny EEPROM uděláš v podstatě cokoliv co budeš chtít.

Kde bereš ty informace? Přeci není možný to bádat/testovat, těch kombinací je mraky..

Odkaz ke komentáři

tormen:No teoreticky urobíš hocičo, známych a popísaných postupov je ale málo. Skôr je to o tom, že treba skúšať.

 

omicron:Tak áno, Ferda síce poradí, ale... ;) Čím nechcem nič naznačiť, len konštatujem. Mám ti ale taký divný pocit, že si Ferdov chodiaci billboard. V každej diskusii, kde Ferda niečo napíše, mu robíš reklamu.

Pre tvoju informáciu, ja tú hmlovku a čarovanie s BCM robím zadarmo, od roku 2011. A skús si tipnúť, odkiaľ má Ferda postup na tú hmlovku B)

Odkaz ke komentáři

Určite od teba :) . Pre mňa ako pre študenta(bez stáleho príjmu) je super,keď je niekto ochotný urobiť niečo do "môjho" auta zadarmo,nič za to nechce a mám z toho človeka super dojem.S takýmto prístupom som sa ešte nestretol :rolleyes: .Bodaj by bolo takých ľudí ako je Igor viac,klaniam sa pred ním :pivo: .

Odkaz ke komentáři

Můžu jen napsat, že já rozhodně 28h nepřičítám, protože je to špatně(to, že Ti to funguje nic nevypovídá) a to, že jsem s tebou chtěl řešit LED nad SPZkou mě rozhodně k vyřešení nastavení obou mlhovek nic nepřineslo a LED nas SPZkou řeší sofware od 650 a výše....řeším to nahrátím softwaru pro všechny BCM jendotky od SW 500 a výše. Samotné nahrátí sebou nese velké riziko, protože auto rozsvitít všechna světla a odběr po celou dobu flešování není nejmenší. Minule jsem tady řešil po flešování které ne nepovedlo auto asi 3 hodiny, protože na autě nešlo komfortní blikání a taky vyřešil(nemluvě o nutné zpětné aktivaci všech položek do Maxi-Dotu). Kdo o mě tady píše, že umím tak se mnou i něco podobného zažil. Dělám nestandardní věci a vždy je dotáhnu tak, aby vše fungovalo jak má a nikdo jiný než má hlava mi v tom nepomáhá.

 

V BCM jendotce lze zakázat i učení klíčů...proč to nechat aktivní. Prostě zavřu kanál pro přiučení klíču zakážu manuální a nikdo jiný pak už dálku mimo mě nepřiučí. Pak se nikomu nemůže stát, že si k němu chodí lidi pro díly jako do skladu. Je to i cesta jak obejít systém kessy a přiučit si sám dálku bez servisu.

Odkaz ke komentáři

některé věci není lepší doma zkoušet bez potřebných znalostí. Když jsem byl u ferdy, tak přijel někdo ze zdejšího (nebo sousedního) fóra s tím, že něco doma zkoušel s kódováním. Když začal vykládat kde všude se hrabal, co kde zkusmo změnil, tak měl víc štěstí než rozumu, že to auto měl ještě pojízdný...

 

proto chápu ferdu, že některé postupy nechce prozradit a popsat. Občas to není jen o tom, sednout si s jedním počítačem a malou kalkulačkou do auta...

 

Tím nechci shazovat práci Igora, se kterým nemám osobní zkušenosti s kódováním (aby to zase nebylo pochopeno špatně) :pivo:

Odkaz ke komentáři

Hoši nehádejte se palec.gif každej umí něco jiného :) sám třeba programuju v práci CNC stroje (né přímo ale úpravy parametrů atd) ale třeba kódování v autě si netroufnu :)) určitě bych se to naučil když vidím kámoše jak to kóduje :) ale nehcám to na lidi co tomu rozumí a mají s tím zkušenosti :)

 

Honza to napsal dobře a výstižně :)

Odkaz ke komentáři

Mojim úmyslom tiež nie je nikoho napádať, tobôž nie Ferdu, pred ktorým naozaj klobúk dolu za to, čo vie.

Mrzí ma len to, že sa tu nájde jedinec, ktorý nás ostatných považuje za menejcenných a pomaly aj na reset servisného intervalu posiela ľudí k Ferdovi s tým, že jedine ON to vie... Nuž keď to nie je trapné jemu, mne je to šuma fuk. Keďže to čo robím, nerobím pre peniaze, mne tým kšefty nekazí :prcprc:

 

Ferda, mýliš sa v tom, že môj postup na druhú hmlovku je nesprávny. Áno, vznikol metódou pokus omyl, ale to bolo ešte v roku 2011. Veľmi rýchlo ale bol overený a nakoniec aj odobrení tými najpovolanejšími. Okrem toho, empirické overenie je triviálne - stačí porovnať hodnoty v BCM s auta s ľavostranným a pravostranným riadením, aktivovanie oboch hmloviek je len kombináciou týchto hodnôt. Ty to robíš rovnako, pretože je len jediný spôsob, ako tú druhú hmlovku zapneš a je úplne irelevantné, akým nástrojom to robíš.

To, čo správne je a nie je, je na inú diskusiu - napríklad také flashnutie nesprávneho a upravovaného softu do budíkov, či "spojazdnenie" maxidotových budíkov v O2FL tým, že sa deaktivuje immo a zákazník o tom ani len netuší...

Odkaz ke komentáři

Já počítám + 40(71-31) a pokud Ti to někdo odsouhlasil je to jen ukázka toho, že ten člověk co to programuje si nezaslouží ani svačinu. Mistr upravil skript pro LED na prdel Superba podle verze softwaru BCM jendotky....to je absolutní blbost. Ten člověk snad auto viděl z vlaku. Vůbec nechápe, že toto není důležité. Jendotka se softwarem 575 se dává jako náhradní díl do prvních Superbu2 a ty určitě nemají denní zvlášť a musí na autě zůstat svítit i zadek.

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 10 měsíců později...
  • o 7 měsíců později...

vcdskem bych se konfigurace světel moc nedotýkal, je to nejen kódování jak psal igor, které naoko zůstává stejné, ale i změna používání eprom BCM jednotky.

Třeba pokud máte jednotku 087D která podporuje i LED denní svícení u RS, tak to nejd ejen nakódovat, musí se změnit konfigurace světel - používání eprom a pokud se s tim moc blbne, tak se eproma začne přepisovat chaoticky a vypadne z toho auto ala vánoční stromeček (dáš blink, svítí zpátečka apod.) wink.gif

 

Chlapáci mám problém.... Víte někdo jak spolehlivě aktivovat DRL u 087D ? zajímá mě které hodnoty v eeprom mám přepsat a jak na kódování. Je to Scout, tak se vyhodily mlhovky a napojil jsem tam orig led. snažím se to dát do kupy ale marně. Zatím jsem změnil 2 adresy v eeprom, a kodování:

puvodní kodování 40180AB8F00508C040080084110011A4437000AE626D8D605C4540000000

nové 40180AB8F00508C04008008011001064437000AE626D8D40DC4540040000
problém je, že mi při zapnutém DRL stále svítí zadní obrysovky a dále, když zapnu parkovačky a ledky se Ztlumí, tak se rožne kontrolka prasklých žárovek a píše závadu: Napájecí napětí k DRL- přerušení což bude chyba v eeprom, protože před přepsáním to neztlumilo vůbec a ledky svítily pořád na max (BCM dávalo napětí po zapnutí parkovaček na pozice 1 i 3 Led což je blbost)
Nemá tu někdo orig. kodování z vašeho auta, které má LED? + nejlépe načtenou EEprom část Parametry konfigurace světel?
Odkaz ke komentáři
  • o 4 roky později...
On 12/8/2011 at 11:22 PM, 160R said:

Áno, je to časť - každý skript sa skladá z 2 súborov, v jednom je samotný algoritmus a v tom druhom sú texty, ktoré sa majú vypisovať. Algoritmus je rovnaký pre všetky jazykové mutácie, zmeny sú len v súbore s textami, ktoré sú preložené do toho ktorého jazyka.

 

Moja ponuka stále platí - v BA aktivujem osobne a zadarmo (bonboniéry a kvety nepijem, mám ale rád Milku Toffee Wholenut :wub:), alebo pošlem skripty, keď dostanem spomínaný screenshot. K danému VASu musí byť prístup na úrovni administrátora, inak tam tie upravené skripty nejdú dostať!

Ahoj Igor,

pisal som ti sukromnu spravu.

Ak by sa dalo, bol by som velmi vdacny.

🙂 Dik

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...