Přejít na obsah

Výměna palivového filtru


Doporučené příspěvky

Zdravím,

rád bych si vyzkoušel vyměnit své pomocí palivový filtr. Což o to, není problém to rozmontovat, vyměnit, smontovat ale je zde problém s ovzdušněním. Jak to řešíte? Dolitím na nějakou hladinku a pak otáčet klíčkem? Nebo jenom otáčením klíče? Rád bych měnil palivový filtr současně se vzduchovým. (Ca každých 30 000 km). Našel jsem nějaká videa, ale pokaždé se postupuje jinak... kde je tedy pravda?


Děkuji.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Mělo by to jít, tak že doleješ naftu, dáš filtr na víko a ponoříš to zpět. Ohod si hadrama tu nádobku, poteče z toho nafta. Dělal jsem to tak jednou (2 otočení klíčem), ale už to dělám s odvzdušněním, koupil jsem si kabel z číny který to umí byl k tomu i SW za 400 kč celkem. Když jsem to udělal metodou zalitím, tak mi dlouho (cca 200 km) na volnoběh lítali otáčky... s odvzdušněním jsem nic takového nepozoroval...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...