khaika Odesláno Únor 28, 2019 Sdílet Odesláno Únor 28, 2019 Ahoj, začalo mě trápit cvakání hydroštel. Kdysi mi to dělalo jen v létě za vedra na volnoběh při jízdou zahřatým motorem. Po čase jsem si začal olej měnit sám a dávám Castrol Magnatec 5w40 a začalo to dělat i v zimě po jízdě zhřátým motorem.. Koupil jsem tehda aditivum na zlepšení vlastností oleje a opět to začlo dělat až v létě. Když jsem měnil olej po druhé, tak jsem rovnou nalil aditivum pro hydroštely na ventily a opět to dělalo jen v létě.. a teď jsem měnil olej, nalil aditivum pro ty hydroštely a klepe to na volnoběh u zahřatého motoru i v tomto zimnim počasí. Když přidam na 1000ot, tak klepani ihned prestane.. Chci se zeptat? Je to na vymenu hydrostel nebo by pomohla zmena oleje? Jestli jo? Ktery bych mel volit? jeste podotknu, ze jezdim uz tak 130000km na lpg.. Diky za rady 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jardel2016 Odesláno Únor 28, 2019 Sdílet Odesláno Únor 28, 2019 A seš si jistý, že je to hydroštel? Není to třeba řetízek mezi vačkama? Co tlak oleje? Kdy jsi naposledy čistil sací koš? Za mě nejdříve změřit tlak oleje, vyčistit sací koš. A ty hydra (pokud to jsou opravdu oni) tak výměň. Tím aditivem problém jen oddálíš, ale nevyřešíš. Možná by teoreticky pomohl hustší olej 10w40, ale za to ruku do ohně nedám 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Únor 28, 2019 Sdílet Odesláno Únor 28, 2019 Ale tím hustším olejem problém opět jen oddálí a nevyřeší. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jardel2016 Odesláno Únor 28, 2019 Sdílet Odesláno Únor 28, 2019 Ale tím hustším olejem problém opět jen oddálí a nevyřeší. Tak to samozřejmě. To jsem zapomněl napsat [emoji846] děkuji za doplnění [emoji846]Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
khaika Odesláno Únor 28, 2019 Autor Sdílet Odesláno Únor 28, 2019 Sací koš je čistý jak slovo boží, ten jsem kontroloval minuly rok.. Jinak vule mezi vackama nevim, ale ted jsem s vymenou oleje nechal delat rozvody pred cca 500km.. Ja ten problem radši budu oddalovat, protože to nemá cenu do toho vrážet a bůh ví kolik za hydra bude stat oprava.. jinak je to uplne ten samej zvuk, jako kdyz vypustite olej, nalejete novy a chvili trva nez se olej dostane uplne vsude.. Tak to taky cvaka.. Premyslel jsem jeste nad 10w60 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Únor 28, 2019 Sdílet Odesláno Únor 28, 2019 Tak je jich tam 20, takže to něco stát bude. Mně třeba při startu po výměně oleje občas zarachtá řetěz vaček. Zdvihátka věršinou cvakají za studena a za tepla přestanou, ale tím nechci říct, že to nemohou dělat zdvihátka. Olejem 10W60 motoru moc neprospěješ. Možná tím utišíš zdvihátka, ale pro 1.8T byl předepsaný olej 5W40 a 5W30 z nějakého důvodu. Ten 10W60 má vyšší pracovní teplotu, na kterou se nedostaneš. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
khaika Odesláno Únor 28, 2019 Autor Sdílet Odesláno Únor 28, 2019 Aha, tak olej radsi nic.. Fakt nevim.. asi budu jezdit tak dlouho nez se to rozsype a na kazde krizovatce budu pridavat plyn na 1000ot at to neklepe.. A co 5w50? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Březen 1, 2019 Sdílet Odesláno Březen 1, 2019 Taky to není olej primárně určený pro 1.8T. Olej se v 1.8T pohybuje 90-105°C podle ročního období. Můžeš zkusit laborovat s oleji, ale bude to podle mě opět jen na chvilku. Nechci Tě od 5W50 a 10W60 odrazovat, jsou tu lidi, co na tyto oleje jezdí a budou tvrdit, že to motoru nic neudělá a najeli na to xx tisíc km. Jen jsem poukázal na to, že pro motor je předepsaný 5W40 a 5W30, protože tyto oleje mají v provozních teplotách požadovaný tlak. Ta 50 a 60 bude mít tlak vyšší a nebude pořádně ohřátý. Motor na to několik desítek tisíc km nejspíš najede. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Březen 1, 2019 Sdílet Odesláno Březen 1, 2019 Změř ten tlak oleje! Ti to nemaže a odepíšeš celej motor. Kolik to má najeto a jsi první majitel? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
khaika Odesláno Březen 1, 2019 Autor Sdílet Odesláno Březen 1, 2019 Nejsem prvni majtel a uz mi to dela asi 2 roky.. A jen na volnobeh pri zhratem motoru.. A jak si mam zmerit tlak oleje na koleni? To by me vazne zajimalo ?.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jardel2016 Odesláno Březen 2, 2019 Sdílet Odesláno Březen 2, 2019 Ještě teda mě něco podobného dělalo těsnění u napínáku řetězu, protože začalo propouštět. A tak když se ohřál olej, tak začal rachtat řetěz, proto jsem se tě ptal jestli seš si jistej, že to jsou hydra. Každopádně tlak ti změří každý garážový mechanik za 2 stovkyOdesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Březen 2, 2019 Sdílet Odesláno Březen 2, 2019 (upraveno) Já bych to taky viděl spíš na ten řetěz vaček/napínák/tesnění pod ním. Při zahřátým oleji klesá jeho tlak a proto by ho potom nedostatečně napínal. Rachot řetězu se právě může objevit i po výměně oleje nebo když auto déle stojí. Odpovídalo by tomu i zvýšení otáček, kdy se zvedne tlak oleje. Akorát bych teda ten zvuk nepopsal jako cvakání. Zkus natočit video. Edit: Samozřejmě pokud máš nízký tlak oleje, napínák se nemusí plně napnout. Nech to někde změřit. Upraveno Březen 2, 2019 uživatelem LadikRS 1 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Březen 4, 2019 Sdílet Odesláno Březen 4, 2019 Když to netěsní,nebude tam ani tlak oleje správný. Změřit,nejlépe tlakoměrem. Promiň ale bez tlaku se nedá radit,co dál. Nebo to přenech odborníkům. 1 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Březen 8, 2019 Sdílet Odesláno Březen 8, 2019 Tohle mi jako zdvihátko nepřipadá, tipnul bych to na ten řetěz od vaček. Ale těžko soudit pouze podle videa. 1 Citovat Odkaz ke komentáři
Jardel2016 Odesláno Březen 11, 2019 Sdílet Odesláno Březen 11, 2019 Tohle podle mě nejsou hydra. 1) nech si změřit tlak oleje. To je prostě základ. Tohle je podle mě řetěz. Takže, buď špatný tlak oleje, nebo v prdeli napínákOdesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
khaika Odesláno Březen 16, 2019 Autor Sdílet Odesláno Březen 16, 2019 Díky. Bohuzel muj dvorni mechanik opravuje auta jen jako bokovku, tak je tezke se domluvit. Neznate nahodou nekoho v Olomouci? Je fakt ze pri rozvodech mi menil nejaky napinak, jenze uz nevim kterej. Tehda to delalo jen v lete pri zahratem motoru a v oleji byly aditiva, ale ted to dela i v zime, takze mozna v souvislost v tom bude ?. Nejhorsi ze nemam moc cas davat auto servisovat, protoze musim s nim denne jezdit do prace ?. Jak moc velka je to zavada, at to fakt nezku**** 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Březen 16, 2019 Sdílet Odesláno Březen 16, 2019 Tohle Ti při rozvodech na 99% nikdo neměnil. Ten zvuk dělá uvolněný řetěz, který spojuje vačky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
khaika Odesláno Březen 17, 2019 Autor Sdílet Odesláno Březen 17, 2019 Ja si myslim ze menil napinak od klinoveho remene. Ten na retez asi ne ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jardel2016 Odesláno Březen 17, 2019 Sdílet Odesláno Březen 17, 2019 Tak ten napínák je dost drahý, já jsem tenkrát dával asi 8 tisíc.... Ale koukal jsem, že nějaká druhovýroba teď stojí asi 4Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lukas16 Odesláno Duben 26, 2019 Sdílet Odesláno Duben 26, 2019 To cvakání jsou lpg vstřikovače 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Duben 30, 2019 Sdílet Odesláno Duben 30, 2019 Když to jede na benál? To asi ne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.