Přejít na obsah

Zobrazuje nereálnou spotřebu


Guest Jtjindra

Doporučené příspěvky

Guest Jtjindra

Zdravím všechny.

 

Mám rok a 3/4 1.9 TDi r.v.2000 AHF.Celou dobu mi palubka ukazuje poloviční okamžitou a i průměrnou spotřebu.Skutečná je od 5 do 6,5l.Ukazovaná 2,5 - 3,3l.Na jízdu to podle mě nemá vliv.Ostatní údaje taky souhlasí.A nikde jsem se nedočetl,jak se spotřeba měří.Neví někdo,kde hledat příčinu?

 

Díky.

Odkaz ke komentáři

Zdravím,taky mi ten PC blbě ukazuje.Po nastartování studeného motoru mám prům.spotřebu cca přes 20 litrů,pak to klesá.Ale když restartuju palubák za jízdy, tak jsem najednou na spotřebě kolem 6,5l/100km.Motor je zahřátý a jen lechtám plyn.Tak nevím kde je problém.V.A.G mi akorát ukazuje že teplotní čidlo naměří po ujetí cca.25 km 77 stupńů a na budíku je 90.Tak asi vyměním čidlo kapaliny.Jinak mám 1,6/101 koníků AKL.

Odkaz ke komentáři
Zdravím všechny.

 

Mám rok a 3/4 1.9 TDi r.v.2000 AHF.Celou dobu mi palubka ukazuje poloviční okamžitou a i průměrnou spotřebu.Skutečná je od 5 do 6,5l.Ukazovaná 2,5 - 3,3l.Na jízdu to podle mě nemá vliv.Ostatní údaje taky souhlasí.A nikde jsem se nedočetl,jak se spotřeba měří.Neví někdo,kde hledat příčinu?

 

Díky.

Dá se to nastavit na VAGu, je tam rozmezí ve kterém to ukazuje.

 

Zdravím,taky mi ten PC blbě ukazuje.Po nastartování studeného motoru mám prům.spotřebu cca přes 20 litrů,pak to klesá.Ale když restartuju palubák za jízdy, tak jsem najednou na spotřebě kolem 6,5l/100km.Motor je zahřátý a jen lechtám plyn.Tak nevím kde je problém.V.A.G mi akorát ukazuje že teplotní čidlo naměří po ujetí cca.25 km 77 stupńů a na budíku je 90.Tak asi vyměním čidlo kapaliny.Jinak mám 1,6/101 koníků AKL.

Tak to je jasné, že ze startu to ukazuje velkou spotřebu, bodejť by ne startování,první rozjezd, navíc auto drží do zahřátí vyšší otáčky.

Když si vynuluješ palubák za ustálené jízdy, je jasné, že ti naskočí spotřeba tomu odpovídající.

To, že budíky ukazují 90°C i když, tomu tak ve skutečností není je taky schválně, aby uživatel nebyl rozptylován kolísáním teploty během jízdy.

Proto je ručička aretována na 90°C už od cca 80°C do 100°C.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...