Přejít na obsah

Viktor X

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    41
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Viktor X's Achievements

1

Popularita

  1. Kdyby někdo řešil... Zkoušel jsem objednat na Alíkovi, nejdřív to běžnější těsnění s "hranatým" otvorem, ale je na nic, velikost na půl cesty mezi origo a čínskou náhražkou se sklopnou anténou (a zesilovačem k ničemu), která má větší rozměry, ale to s oválným otvorem je zdá se použitelné, i když by se hodilo o chlup menší. Kupoval jsem ho označené jako "Auto Roof Aerial Antenna Rubber Gasket Seal for Astra Corsa Meriva Car Styling Car Accessories Outer parts" zde za 0,89 USD: https://www.aliexpress.com/item/33019154973.html?
  2. Viktor X

    Dobijení

    To já zase dal místo původního 90A/tuším 14,3V silnější 140A/14,5V z O2 a spokojenost, při krátkých trasách se mi rychleji a na vyšší napětí dobíjí 100Ah Varta Silver, má to jen jednu drobnou komplikaci, zbývá dořešit hřející kablík v pojistkovém bloku na aku, propájím, nebo spíš nakrimpuju nový, ale u 90A -> 120A to snad nebude taková krize.
  3. Třeba je prodávali podle velikosti stabíku kam přijdou, a že je vnitřek menší jsi možná jen přehlédl. Proto se jim tam asi taky nechtělo. Otázka zní, zda jsi je přeměřoval. Teď jsem vzal šupléru (ehm... posuvné měřítko) a přeměřil své 23mm Delphi TD561W - zakoupené proto, že je všude zobrazují s "textilní vložkou", ale bohužel, v reálu skutek utek; holt je vystříkám bílou teflonovou pastou - a skutečně vnitřní průměr mají 21mm.
  4. Přiznávám, že mám teprve nakoupeno před realizací, ale vypadá to, že se tam kvůli "předpružení" lisují silentbloky s menšími otvory než průměr stabilizátoru, tedy u mne pro stab. 23mm lůžko 21mm https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0411314g-silentblok-stabilizatoru-predni-napravy-de-11818.html ale mohu se mýlit. K 21mm stabilizátoru 19mm siletblok. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0411314r-silentblok-luzko-stabilizatoru-predni-napravy-eu-4217.html
  5. Pokud se nepletu, kovové kosti jsou všechny stejné (nepočítám tu dlouhou jak tejden, co jde u jiných modelů do tlumiče)? Mimochodem, lze jen dokoupit "gumičky" a repasovat, taky se na to chystám, tedy mám též kovovou, ne plast, jak jsem se původně domníval. A k tvému původnímu dotazu: "Rád bych si vyměnil silnetbloky, ale nevím jestli mám použít průměr 21 mm nebo 23 mm. Děkuji za radu." Odpověď zní - ani jeden :P, máš-li stabilizátor 21mm, potřebuješ silentbloky 19mm. POZOR - alternativní řešení :smich:.
  6. Nejdřív bych zkusil prohodit regulátory (pokud mají stejný design), když se ti podaří povolit a nestrhnout šroubek krytky, nebo jen vyndat z okty a odzkoušet. https://www.youtube.com/watch?v=5lWChjeAYHA Tvůj regulátor a náhrady http://www.bosch-automotive-catalog.com/cs/product-detail/-/product/F00M145225?country=CZ
  7. Pokud máš kombi, tipuju stabilizátor 23mm, tj silentbloky 21mm, dej vědět jakou máš kastli a cos naměřil.
  8. Při výměně kotoučů samozřejmě vyměnit destičky, staré nikdy nebudou rovné. Nebo zafrézovat ;). Vzadu mám nové Brembo MAX/Brembo a paráda, vepředu starší Brembo MAX/Ferodo a bída, i když kotouče málo reznou a díky drážkám se rovnoměrněji sjíždějí, Ferodo destičky slabota, teď jsem po STK a maník stejně jako minule říkal, že oproti ostatním oktávkám předek moc nebrzdí, takže půjdou pryč.
  9. Ten stabík a okolí určitě z obou stran propájet a zachladit, když je to rozebrané, viz např. http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=1273&page=13
  10. Viktor X

    STK a EMISE 2016

    Světlo... nějakej kr.tén mi nacouval ze strany na čumák tak, že se nedala ani otevřít kapota a světlo svítilo nahoru. Musel jsem zabrat a přiohnout ten plech, v kterém je světlomet uložený, a na "pruhu na Lidlu" (tip z fóra) to srovnal podle druhého. STK no problem. Emise... co by ne? Teď jsem byl na STK, je to stejné jako předtím, nejdřív změřit a zaplatit ME, teda tam i napíchli ŘJ motoru, teprve když jsem prošel, tak s papírem a techničákem vedle zaplatit STK a po kontrole jsem dostal červenou nálepku a protokol o STK. Takže myslím není problém absolvovat jen první část a pak to stopnout, vždyť je to pro ně kšeft.
  11. Viktor X

    manuální klima

    To bude ono ;). Taky mi po třech letech lehla, nechal jsem doplnit a zase jela jako zamlada. Takže zaměřit se na doplnění a teprve pak řešit dál.
  12. Viktor X

    manuální klima

    Kdys ji naposled nechal doplnit?
  13. Zima jim neprospěla, zase začaly blbnout, takže propájen i předek, tři odpůrky z druhé strany stabilizátoru a kulaté p®okovené plošky mezi nimi, chtělo to udělat rovnou. Pro eskamotéry a sebevrahy - jde to propájet i bez sundání bílého plastu (nechtěl jsem demontovat displeje), ale chce to pevné nervy a jistou ruku :D. Externí odkaz ke konkurenci, snad to není proti pravidlům fóra. http://www.octaviaclub.cz/clanky/navod-oprava-padajicich-rucicek-pristroju-octavia-1-329.html
  14. Segrovka ve třmenu je prý zážitek, já raději dal nové třmeny, TRW (Lucas) za necelých 1500,- kus. Taky omrkni čepy třmenu, nahoře mají být ty stupňovité konické, dole kulaté se sražením, já to měl na jedné straně prohozené, a ten kulatý zapíchnutý nahoře dostal pěkně na prdel; to bych radil preventivně zkontrolovat každému. Promáznout k tomu určenou vazelínou, např ATE Plastilube. Odvzdušňoval jsem podtlakem bez šlapání, závit odvzdušňováku máznutý silikonovou vazelínou, je to šetrnější k brzdovému válci. Po rozborce třmenu (výměně za nový) by měly být před montáží "předodvzdušněné", tj nejdřív odvdušňovat "nastojáka" pístkem dolů.
  15. Bradu k nezaplacení pořídíš nejlépe u holiče :D, ale kdybych dotazoval nějaký zvuk, asi bych ho pověsil třeba na Youtube.
×
×
  • Vytvořit...