Přejít na obsah

Škrtící klapka - číštění u 74 kW


Doporučené příspěvky

Tak jsem byl na diagnostice a udělali mi základní nastavení, otáčky spadly na klasických cca. 800ot. ale po přidání plynu zase vyletěli na 1100 a poletovali kolem těchto otáček... po chvilce zase spadnou na 800ot. Bohužel mi servisák nevyjel kompletní diagnostiku, musím za ním zajet ještě později, ale říkal, že to vypadá na regulátor tlaku nebo množství paliva, teď nevím přesně jak to říkal?? Nebo na něco v palivovém čerpadlu... bohužel to bylo z jeho strany hodně ve spěchu, ale bylo to zadarmo :-) myslíte, že by to mohl být můj problém??

Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...

A jsem zpět a bohužel pořád se stejným problémem....

Abych to shrnul - auto pořád pocukává při nižších otáčkách, nebo naopak po plném sešlápnutí plynu, ovšem dělá to nepravidelně. Při volnoběhu se pořád ozývá kovové lupání jako když zapalujete plynový sporák a zároveň to z výfuku "poprdívá"

Už jsem z toho špatný - DIAGNOSTIKA ukazuje "Chyba regulace volnoběhu"

Vyměněné díly - Svíčky, zapalovací kabely, zapalovací cívka, škrtící klapka (originál díl), palivový filtr

Teď jsem našel v Prostějově firmu co provádí čištění vstřiků, myslíte, že by mohli být jen ušpiněné vstřiky? Mohlo by to pomoct?? Nebo je možné, že by to mohl být spíš regulátor tlaku paliva? Nesetkali jste se s touto závadou už někdo??

P. S. nahrál jsem na telefon zvuk co vychází z výfuku při volnoběhu, večer to tady zkusím vložit.

Odkaz ke komentáři

dobry den mohl by sem dat nekdo popis jak ve vagu nastavit tu klapku do toho zakl.nastaveni? dekuji

 

to se ma zaject do jednotky motoru a tam kliknout na zakl.nastaveni?? a nebo jak dekuji moc, vymenil jsem filtry palivovy i vzduchovy vycisteni trisky a svicky nove jeste tu klapku vycistit a nastavit ,,

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Ahoj. Tak já mám skoro ten samý problém. Volnoběžné otáčky mi běhali z 1000-1800 ot/min. Vyměnil jsem škrtící klapku, lambda sondu i řídící jednotku. Stojí to už měsíc v servisu a nevědí si rady. Zkusí ještě vyměnit tu škrtící klapku, protože i když je nová tak to prý hlásí nějakou chybu na ní. Zítra napíšu jak to dopadlo.

Odkaz ke komentáři

Koukám že jsi vyměnil skoro vše, kromě váhy vzduchu.. Podívej se do mého minulého topiku..

Po výměně všech hovadin, to byla váha vzduchu. To že mi ještě kolísají sem tam otáčky, bude nejspíše klapka, která je před smrtí "ale zatím jede" :)

Jen bych rád dodal, že diagnostika (VAG) váhu vzduchu, jako chybu nikdy nevyhodí. Navíc nekupuj a nezkoušej Činu, nebo váhy značky TOPRAN! Stojí za dvě věci!

 

Topic #1: http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=6305

Topic #2: http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=5938

Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...
  • o rok později...

post-25906-0-84047900-1368190277_thumb.jpg

Zdravím.mám dotaz měl sem venku škrtící klapku nasadil a o.k ale co mě zaráží je že sem se všíml že tam vysí pletenej měděnej placatej asi ukostřovací drátek a nevím jestli nebyl přichycenej ke klapce nebo k něčemu jinému.Mohly by ste mi poradit?Díky Lukáš

jj.je to ukostreni od klapky k hlave motoru, aby to jako-by to obehlo to plastove sani.pod zadni spodni sroub u klapky -videno od predku vozidla.....na obrazku cislo 6

Odkaz ke komentáři

Díky :palec: může to mít na něco vliv?jako například na chod motoru?

klapka samotna je ukostrena jednim vodicem ve svazku v napojeni,takze dal fungovat bude,ale urcite to tam z nejakeho duvodu pridali,i kdyby jako pojistka,pac pres motor to jako celek neni ukostrene kdyz je sani plastove,ja dal pro jistotu svuj dalsi novej navic,delal jsem to tak (kompletni ukostreni dilu k motoru a motor ke kastli)uz od Š120 pres facko felinu az do octy.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 2 roky později...

Dobrý podvečer. Dnes jsem čistil škrtící klapku na 75kw. Vše v pořádku, zlepšení super. Jen když jsem sundaval tu kovovou hadici co jde z vrchu tak jsem pod ní našel malinký plíšek. Říkal jsem si, že se v tom někdo asi šťoural tak jsem ho dal pryč. Otázka tedy zní. Co je to za hadici, co jsem to vlastně uvolnil do motoru pustil? Děkuji

Odkaz ke komentáři

tak spravne by tam ten plisek nemel byt protoze ERG je ekovychytavka, ktera tam ma byt a snizovat emise. Muj naror je ze jestli ti to ted nedela problemy, tak tam ten plech nedavej. Trochu pojezdi, cca 200km dalnice mesto atd, a pak se koukni ve VAGu na Readiness jestli to nepise "chybu" u EGR, katalyzatoru a vubec vsechny Readiness by mely byt OK. (Tim zjistis jestli ERG vubec funguje) Jestli nebudou tak se nelekni a najezdi dalsich nekolik stovek kilometru a pak se podivej znovu. Readiness je totiz test v ridici jednotce ktery otestuje co je treba a na to je nutne najezdit celkem dost kilometru, z me zkusenosti nekdy i 300km.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...