Přejít na obsah

Závada na studeném motoru


Doporučené příspěvky

Dobrý den,

asi před pár dny se mi na autu začala projevovat tato závada :

po nastartování motoru za studena při volnoběžných otáčkách se nic neprojevuje a nenasvědčuje k tomu že by bylo něco špatně, ale po rozjezdu pokud chci přidat plyn tak je slyšet nějaké klepání (cvakání) auto škube a netáhne. Po zahřátí motoru ustane škubání a auto jede tak jak má ikdyž je občas pořád slyšet to klepání (cvakání) , ale nijak výrazně (daleko tišeji).

Škoda Octavia II 2010 CR 103KW TDI. 220 000km. Před 2000 km měněn olej. Tankuji pouze na Benzině Diesel Verva.

Nemáte prosím někdo stejnou zkušenost nebo nevíte někdo co s tím?

Předem děkuji za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 10 měsíců později...
  • o rok později...
  • o 4 měsíce později...
V 1. 11. 2019 at 7:39, Tazy napsal:

Dobrý den,

asi před pár dny se mi na autu začala projevovat tato závada :

po nastartování motoru za studena při volnoběžných otáčkách se nic neprojevuje a nenasvědčuje k tomu že by bylo něco špatně, ale po rozjezdu pokud chci přidat plyn tak je slyšet nějaké klepání (cvakání) auto škube a netáhne. Po zahřátí motoru ustane škubání a auto jede tak jak má ikdyž je občas pořád slyšet to klepání (cvakání) , ale nijak výrazně (daleko tišeji).

Škoda Octavia II 2010 CR 103KW TDI. 220 000km. Před 2000 km měněn olej. Tankuji pouze na Benzině Diesel Verva.

Nemáte prosím někdo stejnou zkušenost nebo nevíte někdo co s tím?

Předem děkuji za odpovědi.

Ahoj, řeším úplně stejný problém jako dalších x lidí. Čím to tedy nakonec bylo?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...