Eresak Odesláno Listopad 2, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 2, 2019 Dobry den Potřeboval bych radu odborníka, níže popíšu úkony, které byly provedeny. Jinak auto bylo u pána v PL, který je považován za špičku v oblasti TDi motoru a ani jemu se nepodařilo auto opravit. 1) Vyčištění filtru, výměna lambdy- neproběhne regenerace, auto spadne do nouzového režimu. 2) Kontrola vaček, seřízení rozvodu- neproběhne regenerace, auto spadne do nouzového režimu. 3) Výměna stávajícího filtru za nový + přehrání SW- neproběhne regenerace, auto spadne do nouzového režimu. 4) Výměna stávající jednotky za novou- neproběhne regenerace, auto spadne do nouzového režimu. 5) Kontrola žhaviček (ok)- neproběhne regenerace, auto spadne do nouzového režimu. Jednotka diagnostikovaná pomoci dvou diagnostik, konzultace s firmou zabývající se DPF filtry, bez výsledku. Mechanik ještě hovořil o vstřikovačích, bohužel neměl možnost výměny na zkoušku. Problém je v tom, že jednotka po nějaké době vyvolá regeneraci filtru, ta nastane, ale kvůli nedosažení požadované teploty ve filtru, je regenerace ukončena a auto přechází do nouzového režimu. Auto je momentálně v nouzovém režimu, sviti DPF a spirála. Budu rád za každou radu co tady napíšete. Děkují za odpověď Honza 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Listopad 3, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 3, 2019 Zjisti jake tam jsou chyby kdyz to je v nouzaku. Ty problemy zacaly z niceho nic nebo se tam neco na tom motoru delalo a pak zacly problemy ? Proc neni dostazena teplota kdyz je filtr novy ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eresak Odesláno Listopad 3, 2019 Autor Sdílet Odesláno Listopad 3, 2019 Ty chyby pozjišťuji. Ještě před výměnou rozvodu auto jezdilo a regenerovalo, regenerace mi naskakovala cca. po ujetí 150/200 km. Tento rok jsem nechal na autě měnit rozvody a olej. Po výměně jsem cítil jak motor krásně šlape a táhne. Po ujetí 150 km se za mnou objevil modrý kouř a následně bílý. Na palubovce mi naskočil DPF, jel jsem to projet po dálnici, ale regenerace ne a ne proběhnout. Potom to spadlo do nouzaku. Ano filtr je nový, ale proč není dosažená požadovaná teplota??? To mi je záhadou.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Listopad 3, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 3, 2019 Co vstřiky ? Ty zkurvený PPD mají strašně malý díry v tryskách a dost rádo se to ucpává, pak to blbě práší. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eresak Odesláno Listopad 4, 2019 Autor Sdílet Odesláno Listopad 4, 2019 A nebude to nějaká jiná příčina než vadné vstřiky? Během regenerace se za autem objevuje bílý kouř. Je to nespalena nafta? Tak že nafty tam napraši dostatek ne? Vstřiky nebyly kontrolované. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Listopad 4, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2019 A nebo právě se špatně rozprašuje, špatně hoří, a nevzniká potřebná teplota. Jen typuju 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubisz Odesláno Listopad 4, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2019 nestalo by za to vybrat nekolik podstatnych hodnot a zmerit je pri jizde s pozadavkem na regeneeaci? tam by pak mohlo jit odhalit smer, kde patrat... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eresak Odesláno Prosinec 30, 2019 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 30, 2019 Chyba která mi pořad naskakuje. Po smazání naskočí znovu a pořad bliká spirála. Ta druhá závada už je vyřešena 🙂 Diferenčni snímač tlaku byl vyměněn za nový. Vyměnil jsem plastové saní (škrtící klapky) za hliníkové. Stále nic.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eresak Odesláno Leden 4, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 4, 2020 Najde se tady někdo kdo pozná jestli se jedná o váčku BMN? Pro DPF.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 4, 2020 Sdílet Odesláno Leden 4, 2020 Jak si se dostal od DPF zrovna k vačce? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eresak Odesláno Leden 4, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 4, 2020 před 7 minutami, header009 napsal: Jak si se dostal od DPF zrovna k vačce? Po koupí auta v roce 2012 a běžném ježdění jsem pociťoval že není něco v pořádku, nedostatečné zrychlení, motor měl výkonový propad. Po výměně hlavy se všechno spravilo, akorát jsem měl častou regeneraci DPF cca každých 200Km. 56000 Km jsem nejezdil po výměně hlavy s častou regeneraci. Napadlo mě jestli tam není jiná vačka když měnili hlavu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davejar Odesláno Leden 4, 2020 Sdílet Odesláno Leden 4, 2020 Sorry že vstupuju, ale mohu se optat jak jsi vyřešil tu druhou závadu? Mám to samé. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Leden 4, 2020 Sdílet Odesláno Leden 4, 2020 před 50 minutami, Eresak napsal: Po koupí auta v roce 2012 a běžném ježdění jsem pociťoval že není něco v pořádku, nedostatečné zrychlení, motor měl výkonový propad. Po výměně hlavy se všechno spravilo, akorát jsem měl častou regeneraci DPF cca každých 200Km. 56000 Km jsem nejezdil po výměně hlavy s častou regeneraci. Napadlo mě jestli tam není jiná vačka když měnili hlavu. Vzdyt jsem se te ptal od kdy mas ty problemy a o vymene hlavy jsi nic nepsal. Podle obrazku bych tvrdil ze ta vacka neni pro dpf. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 4, 2020 Sdílet Odesláno Leden 4, 2020 (upraveno) Obdivuju někoho kdo to z fotky pozná, prakticky s tím zkušenosti nemám, ale když to vezmu teoreticky... Tak to by tam musela bejt vačka z BKD, protože mám pocit, že žádnej jinej koncernovej motor s šesnáctiventilovou hlavou v této generaci prostě nebyl. A navíc, zde se píše, že vačka pro BMN a BKD je stejná https://www.kmotorshop.com/article-detail/view/cs/99784/vackovy-hridel-hv0309-et-engineteam-03g109101a-03g109101b Upraveno Leden 4, 2020 uživatelem header009 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Leden 4, 2020 Sdílet Odesláno Leden 4, 2020 Ted koukam ze mas 16V,tak nevim zda je ta vacka obdobna jak na 8V,takze me tvrzeni nemusi byt pravdive. v ETCE je vyfukova vacka pro BMN = 03G109102F a pro BKD a AZV = 03G109102B. Na 8v vacce jsou takove plosky kvuli DPF .Na obrazku jsem je nevidel,proto soudim ze i u 16v to bude obdobne a bude tam nejaka plska kvuli dostrikum . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 4, 2020 Sdílet Odesláno Leden 4, 2020 Tady je seznam motorů který tam jsou, a žádný 170PS PPD prostě bez DPF nebyl, tudíž tam nemohla přijít jiná vačka, pak byl BKD kterej byl bez dpf ale bosch PD a vsechny ostatni podle me 8V 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Leden 4, 2020 Sdílet Odesláno Leden 4, 2020 Pozor na to,ti obchodnici to mivaji nekdy spatne = proto se treba koupi spatna vacka s vedomim ze je to ta spravna. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eresak Odesláno Leden 4, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 4, 2020 před 10 minutami, maros napsal: Vzdyt jsem se te ptal od kdy mas ty problemy a o vymene hlavy jsi nic nepsal. Podle obrazku bych tvrdil ze ta vacka neni pro dpf. O výměně hlavy jsem nepsal nic, protože regenerace pokaždé nějak proběhla a zase jsem mohl jezdit dál.. Porucha stále přetrvává, nevím už co s tím. Dneska mě napadlo to s tou váčkou.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 4, 2020 Sdílet Odesláno Leden 4, 2020 Jo, teď na to koukám, teoreticky by tam mohla být daná ta podle kodu od @maros pro BKD podle KS ale pasuje i na BMN takze babo rad, otazkou je, jestli se ty vacky v necem lisi.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Leden 4, 2020 Sdílet Odesláno Leden 4, 2020 (upraveno) pri te vymene hlavy teda menili i vacky nebo je vse puvodni krom hlavy ? před 3 minutami, header009 napsal: Jo, teď na to koukám, teoreticky by tam mohla být daná ta podle kodu od @maros pro BKD podle KS ale pasuje i na BMN takze babo rad, otazkou je, jestli se ty vacky v necem lisi.. ono vacka na auto s DPF na auto bezDPF muze jit a nic se nestane. Opacne to pak nema teploty na regenerace - nedovstrikuje palivo . 16v jsem fizicky nevidel ale na 8v vacce na auto s DPF je takova ploska kvuli tem regeneracim - proto usuzuju ze to bude neco podobneho i na te 16v. Upraveno Leden 4, 2020 uživatelem maros 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 4, 2020 Sdílet Odesláno Leden 4, 2020 (upraveno) No ale říkám, to je musíš fyzicky hodit na stůl a porovnat, takhle z fotky poznáš ho*no Hele a ty nevíš kdo tam dával jakou vačku, respektive který kód ? To by tu hlavu musela měnit fakt jitrnice aby vačky objednával podle eshopu a ne podle kodu z etky.. Upraveno Leden 4, 2020 uživatelem header009 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Leden 4, 2020 Sdílet Odesláno Leden 4, 2020 rikam,byl to tip a az pak jsem zjsitil ze je to 16v. Nebyl by to myslim prvni ani posledni kdo by koupil nevedomky spatnou vacku. Jenze muzes mit kod z Etky ale kdyz to ma nejaky shop vse pod jenym cislem,neudelas nic. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eresak Odesláno Leden 4, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 4, 2020 Je to 8 roku zpátky co mi to automechanik měnil, sehnal starší hlavu která měla najete 50000Km. Jestli použil původní váčky nebo ty co byly na té starší hlavě to už nevím. Projížděl jsem tady různé fóra na Internetu a narazil jsem že pár lidí mělo ten samý problém co já. Měli jinou váčku než by tam měla byt. Jinak jsem vyměnil saní (vířivé klapky) a diferenční snímač tlaku.. Svítí mi pořad spirála a když tu chybu smažu objeví se znovu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 4, 2020 Sdílet Odesláno Leden 4, 2020 Tak leda že by koupil celou hlavu z BKD.Je evidentní, že ji asi ven nevyndal vůbec ? Podívej se co.mas za kód na hlavě.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eresak Odesláno Leden 4, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 4, 2020 Když jsem prstem projížděl po té vačce tak jsem tam žádnou plošku nenahmatal.. To číslo hlavy jsem už kontroloval, pasuje. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Leden 4, 2020 Sdílet Odesláno Leden 4, 2020 Hledal jsem fotky a na netu se asi podle fotek nedovime zda je to spravna a jaky je v nich rozdil. jeste mne napada,zda spis nemas KO DPF. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 4, 2020 Sdílet Odesláno Leden 4, 2020 (upraveno) Ale to neznamená, že tam ty plošky musí být jak psal maros z fotek fakt nic nepoznáme... Já bych se přikláněl k těm vstřikům, jsou to fakt sra..ky. Když jsem to řešil tenkrát, tak mi jak Fun tak Mařena říkali, že se musí ty vstřiky hrozně často čistit ultrazvukem protože jak má ta tryska strašně malý díry, myslím že oproti Boschům s magnetem má jednou tolik děr a menších, ucpou se a pak to nepráší jak má, špatně spaluje a kruví DPF Upraveno Leden 4, 2020 uživatelem header009 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eresak Odesláno Leden 4, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 4, 2020 před 5 minutami, maros napsal: Hledal jsem fotky a na netu se asi podle fotek nedovime zda je to spravna a jaky je v nich rozdil. jeste mne napada,zda spis nemas KO DPF. Podle fotek na internetu jsem to taky zkoušel. V autě je už druhý DPF. před 2 minutami, header009 napsal: Ale to neznamená, že tam ty plošky musí být jak psal maros z fotek fakt nic nepoznáme... Já bych se přikláněl k těm vstřikům, jsou to fakt sra..ky. Když jsem to řešil tenkrát, tak mi jak Fun tak Mařena říkali, že se musí ty vstřiky hrozně často čistit ultrazvukem protože jak má ta tryska strašně malý díry, myslím že oproti Boschům s magnetem má jednou tolik děr a menších, ucpou se a pak to nepráší jak má, špatně spaluje a kruví DPF Složim to zpátky a zkusím s tím někam zajet ať mi zkontroluji vstřiky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 4, 2020 Sdílet Odesláno Leden 4, 2020 (upraveno) Druhý DPF nic neznamená, já to koupil s 90TKm v 98 jsem kupoval nový, protože bylo KO a když ve 170 bylo v hajzlu i to druhý tak jsem nechtěl dávat za další zase pade a šel ven. Dneska to auto má kolem 300TKm a furt jezdí relativně obstojně.. Cisteny DPF je po smrti, kazdej serizoni co to cisti ti rekne, ze tohle DPF na 70% praskne, treba advanpure je vubec nedela.. Ty vstřiky stačí vyndat a vyčistit trysky.. Nevím odkud si ale já jsem teď zjistil, že mám 10Km od baráku někoho kdo se zabývá vyloženě PPD https://www.siemens-live.cz/clanky/----novinky----.html Upraveno Leden 4, 2020 uživatelem header009 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Leden 4, 2020 Sdílet Odesláno Leden 4, 2020 ten druhe DPF je nove,starsi origo ? Oba dva cistene ? Pri obou foltrech stejne priznaky ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.