-
Posts
19 -
Joined
-
Last visited
kubisz's Achievements
1
Reputation
-
to chrasteni? ja bych to tipnul na dvojhmotu, nemuze byt?
-
zkuste se trefit tu: https://www.automotodrombrno.cz/auto-jizdy-verejnosti/ (zalezi ale asi na vypujcnich podminkach) pripadne cesta z velkeho mezirici dolu na trebic a pak trebas na vranov, nebo na opacne strane cesta z boskovic na prostejov (plumlov je moc peknej); zajimava muze byt i cesta pres bucovice na UH a zpet pres kyjov (s objizdkou pres cejc teda tedka); v okoli tras se vzdy neco najde podle zajmu...
-
tady uz sem PF nemel, takze moc nevim; asi nejaka spatna komunikace s GW; ale obecne neumi ty budiky spis ta BT jednotka? nekdy taky pomohl spis downgrade, nez uprgrade u teho PF; alda by mohl vedet
-
na O2 pred FL sou este "cerveny" budiky a tam to nefungovalo podle me spravne nikdy; bezi tam nejaka emulace a to PFko moc neumi; pri hovorech to zatuhava, stejne tak pri prochazeni telefonniho seznamu... pokud umi BT jednotka cerveny budiky, je lepci to na PFku vypnout a nechat to jen na jednotce
-
kubisz started following Octavia II RS 2.0TDI 125kW nejde regenerace , P: VW Touran, 2014, 2.0TDi 103/130, webasto, DLA, asistenti , MDI and 7 others
-
ahoj, nabizime tourana, diky za prostor: VW Touran "Life!", rv. 2014, cca. 225 tis. km; 2. majitel, od cca 90 tis.; původ DE; W V GZZZ1TZEW 077197 2.0 Tdi 103kW 320Nm CFHC, olej 15 tis. / výměna; pravidelný VIF mapy SGS cca 130kW 380Nm; DG OFF v cca 90 tis. DSG 6 DQ 250 mokrá, olej cca 50 tis. / výměna; mapy pro úpravu řazení OIL ASH volume - 0,13 / 0,18 - stav DPF, indikace vypalovani pres diodu na budicich (Jirka Ergo) 5 mist tažné odnímatelné originál 13 PIN nová baterie, úprava fce. rekuperace pro stabilní dobíjení nové tlumiče přední, zadní; vinuté pružiny CROSS (zvýšený podvozek cca o 2 cm) nové rezervní kolo dojezdové, nářadí v rezervě MF volant s řazením DSG el. sklápěcí zpětná zrcátka, pravé zrcátko při parkování sklopné; vnitřní samostmívací; dynamické LED blinkry OSRAM s homologací; osvětlení prostoru pod zrcátky TPMS pasivní - hlídání tlaku v pneumatikách RNS 510, digitání radiopříjem (DAB), Bluetooth Handsfree - GPS navigace s mapami ve verzi z r. 2021, MDI (USB) centrál se SAFE a alarm s pohybovými a náklonovými čidly nezávislé topení Webasto s Telestartem (radiové dálkové ovládaní) s možností Thermo Callu (ovládaní přes SMS; cena dohodou) bixenony s DLA, mlhovky s corner funkcí; výbojky OSRAM NB sklápěcí sedadlo spolujezdce; síťová přepážka do interiéru zimní výbava - měření úrovně kapaliny v nádobce ostřikovačů; vyhřivané trysky ostřikovačů asistenti: PLA samoparkování, automatická aktivace sensorů při zpomalení Sign Assist - čtení dopravních značek Lane Asist - vibrace volantu při vyjetí z pruhu; vedení auta v pruhu Dynamic Light Assist - automatická světla (dálková, vykrývání před autem jedoucích vozidel); AFS statická natáčecí světla + cornering s mlhovkami Hill Holder - automatické podržení vozidla při rozjezdu do kopce Driver Alert Control - sledování únavy řidiče Rain and Light Sensor - automatická světla, stěrače Comming Home / Leaving Home - osvětlení vozu při odemčení / zamykání pro lepší viditelnost okolí vedená servisní historie k nahlédnutí (původní od VW, nynější elektronicky), 2 PU s opravou v autorizovaném servisu a z originálních náhradních dílů (seznam poškozených věcí k nahlédnutí) - bez výraznějšího poškození vozu a bez vlivu na nosmé části; spotřeba cca. 6,5l / 100 km dle aplikace SM na kapote a nad celnim sklem ochrana pruhlednou folii proti kaminkum; 3. znacka pro nosic kol aktulálně po výměně motorového oleje, brzdové kapaliny, STK (další 9/2024), sbíhavost; kola 16", 215/55 letní GoodYear Efficient Grip 2 (jeté 1 sezónu) v odpovídajícím rychlostním i zatěžovém indexu (disky i pneu zapsány ve VTP), dalnicni znamka na RZ do konce roku 2022, registrace v OCIS více info na požádaní (reporty CV, Ceb, výpis z el. srv. knížky apod.); reporty či měřené hodnoty VCDS na požádaní; foto orientační; stav exteriéru a interiéru odpovída nájezdu a užívání; v době prodeje bude auto kompletně vyčištěno, díííky cena dohodou, cca 265 tis.
-
zkuste aldu: https://www.facebook.com/alda.alessi.9
-
tady sou podle me este "cerveny budiky", i kdyz barva textu je bila 😉 cili DDP protokol
-
pry jsou auta nastavena pri preprave, takze pokud to neprenastavi autosalon, tak muze byt problem... mozna nejaky spatne vypnuty transportni rezim?
-
kubisz changed their profile photo
-
to je peknej konfigurator; nebyl by sim odkaz? diky
-
holt mu to asi nesedlo... BTW. pri prepnuti na SPORT se to trebas nevypina? diky
-
nekdo to asi slyset muze, nebo to taky nemusi fungovat uplne tak, jak by melo a pak to vydava nejaky jiny zvuk, nez je bezne... vypnout by teoreticky mohlo jit odpojenim datoveho konektoru od baterie, nebo upravou SW v jednotce... motorpower by mohl vedet
-
Octavia II RS 2.0TDI PD 125kw (Neproběhne regenerace)
kubisz replied to Eresak's topic in 2.0 TDI DPF (125 kW)
nestalo by za to vybrat nekolik podstatnych hodnot a zmerit je pri jizde s pozadavkem na regeneeaci? tam by pak mohlo jit odhalit smer, kde patrat... -
pokud je tam neco nelaka, tak sou cryri mista, kudy se tam muzou dostat, ne? mozna se zamerit na tohle... myska / hrabos vyskoci celkem vysoko, ale spis poleze...
-
mozna toto? : ale jinak uz snad celkem znama vec a da se resit vymenou toho "presuvniku"
-
ten pocet radku je max, co se da na barevnym MFD z PFA+ dostat? diky