Petanecek Odesláno Listopad 12, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 12, 2019 Než sem dávat fotky auta a o něm něco psát, tak sem rovnou dám jeden článek o mé lásce.. 😉 https://www.skoda-storyboard.com/cs/modely/octavia-cs/octavia-s-nami-prozila-vsechny-dulezite-okamziky/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
OziToretto Odesláno Listopad 12, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 12, 2019 Peto, pekny pribeh, ale nejaky ty fotky by si sem taky dat mohl 🙂 Porad slouzi bez problemu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petanecek Odesláno Listopad 12, 2019 Autor Sdílet Odesláno Listopad 12, 2019 Tady jsou fotky ještě s CZ rezistračkou, s AT dodám později, až budu mít čas udělat nějaké fotečky. Bez problémů? Jaké auto slouží bez problémů? 😄 Určitě největší problémy je s převodovkou. První garanční výměna ve ca 50 000 km, nyní ve 318 000 další výměna převodovky (praskl drát držící ozubené kolo a dělalo tam hluk s tím, že prý zuby 1ky a 2ky neseděli proti sobě), takže zmíněná výměna za jetou prevodovku stejného typu LWH, kde jsem měl pocit, že to je převodovka poskládána ze dvou převodovek (hrozně se mi nelíbilia pocitově 5ka), takže ta co se vyndala - renovace u Sixty s delším 5tým převodem (místo 0,625 nyní 0,592 a "tempomat funguje") a ta je tam nyní daná. Jinak turbo, vstřiky a DPF originál, ARG jsem měnil na doporučení ve 130 000 km, i když si myslím, že by přežilo se mnou až do nyní. Řemen výměna na 150 000 km a nyní to nechám dojet do max. předepisované tolerance 210 000 km, což bude někdy v 04/2020. Jinak je pořád co na tom zlepšovat a zvelitšovat. Někdo se mě ptal, proč do toho vrážím ty peníze (myšleno ta převodovka - vyšla mě asi na 100 000 - výměna, předělávka a zase výměna) a já mu řekl, že co je lepší, chodit za jinou ženskou a být nevěrný, nebo se srát s autem, kde pocit je o něco lepší a špinavé ruce se jen tak neumyjí.. 😄 😄 0 Citovat Odkaz ke komentáři
OziToretto Odesláno Listopad 14, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 14, 2019 Přesně o tom to je, člověk si musí dělat radost. 🙂 Tak převodovka o tom jsme se myslím bavili už v Rakousku jak jsme byli na Ice-Drive s Honzou. A jestli tě od té doby nepotkal žádný větší problém, tak je to jen krásná ukázka toho, že když se člověk o auto stará tak prostě to auto funguje... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petanecek Odesláno Listopad 17, 2019 Autor Sdílet Odesláno Listopad 17, 2019 Tak na Ice-Drive my převodovka fungovala ještě tuze dobře. Ted tam mám kolečka s menším převodem a točí to ca o 400 otáček méně. Takže 4. se o něco více točí, ale jde to. Na rychlosti 149 km/h to točí krásných 2500 otáček. Problém je jenom s rychlostma do 80 km/h. Tam se to hoooodně podtačí a je to cítit. Problémy potkávají, přicházejí a odcházejí, tak jako věci v životě.. :D Ale dneska jsem se zase o něj postaral, vyměna filtru, dolití oleje, zběžný úklid. Prostě dobrý pocit. ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
OziToretto Odesláno Listopad 18, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 18, 2019 Ja mel za to, ze na ice drive si prave rikal, ze uz je prevodovka menena, ale taky v tom uz mam bordel 🙂 Jo, znam ten pocit, kdyz si clovek v aute uklidi a postaras se o nej a rikas si joo, je to fajn.. 🙂 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petanecek Odesláno Listopad 18, 2019 Autor Sdílet Odesláno Listopad 18, 2019 Nu tak převodovka byla jednou měněná, což souhlasí, v rámci garance. Ted jsem za ní platil.. 😄 Ted je zase "skoro" jako nové.. 😄 To mě baví.. Hlavně mě pak baví projíždět s tím autem serpentýny, na což tady jsou nějaké super silnice, jenom mě nebaví, jak ostatní se "kochají" a to pak není žádná zábava.. 😄 0 Citovat Odkaz ke komentáři
OziToretto Odesláno Listopad 18, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 18, 2019 No vida, tak v tom nemam zase takovej bordel 🤣 Spíš máš napsat, lepší než nové 🙂 Serpentýny jsou super, na předjíždění je pak potřeba trochu větší výkon noo, ale i s tím menším může být super zábava... 🙂 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petanecek Odesláno Listopad 18, 2019 Autor Sdílet Odesláno Listopad 18, 2019 Žádný bordel v tom nemáš a vcelku i dobrou paměr.. 😉 Tak píšu.. lepší jak nové.. 😄 JJ.. to předjíždění je pak pakárna, ale dá se to také zvládnout, i bez ohrožení a omezení předjíždějícího. Jenom to chce trpělivost, což skoro nikdo nemá.. :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Listopad 18, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 18, 2019 Pěkně se staráš, a právě proto je dosahováno požadovaného cíle. Přeji Ti mnoho dalších min, ještě 681 382 km bez větších závad. Hlavně opatrně v dnešním bláznivém provozu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petanecek Odesláno Listopad 20, 2019 Autor Sdílet Odesláno Listopad 20, 2019 Děkuji. Uvidíme jakého cíle na konci dosáhnu.. :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petanecek Odesláno Červenec 23, 2020 Autor Sdílet Odesláno Červenec 23, 2020 Čas na upgrade informací. Stav kilometráže - 352 297 km. R.v. 2011, edice 2012, prodej 2013. Jsem první a asi i poslední uživatel. Dělal jsem to, neb se mi ji nechce dávat pryč. V rozmezí 13.7. - 22.7.2020 šla moje kočka do servisu a dělala se GO motoru, výčet následuje: Kompletní rozvody vč. vodní pumpy Turbodmychadlo Gufero klikové hřídele ze strany rozvodů Gufero vačkové hřídele Ložisko ojniční Šrouby ojniční Šrouby hlavy Těsnění pod hlavu Pístní kroužky DPF Filtr originál EGR ventil originál Ventil sací 8x Ventil výfukový 8x Gufero ventilů 16x Olej motorový Shell 5w30 Long III Filtr olejový Filtr vzduchový Filtr palivový Chladící kapalina Srovnání hlavy + broušení sedel a nových ventilů, výměna gufer Těsnění drobné a drobný materiál, silikon vana atd. Diagnostiky, hledání závad, kódování Jelikož jsem byl vůl a zkoušel různé oleje, tak prý se zapekly pístní kroužky. Za blbost se platí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Červenec 23, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 23, 2020 (upraveno) A jede se dál, Můžeš nám prozradit jaký typ olejů si testoval? Popřípadě na kolik vyjde repas dle tvého popisu dílů. Nyní je ponaučení a těch min 647 703 km, již dáš Upraveno Červenec 23, 2020 uživatelem Radas 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petanecek Odesláno Červenec 23, 2020 Autor Sdílet Odesláno Červenec 23, 2020 Jede to a velice pěkně. Po GO mi spadla spotřeba na stejné 300 km dlouhé trase o 1 litr / 100 km. Dle PC byla spotřeba 4,1 a na té stejné trase jsem se jinak před GO pohyboval mezi 5,2 - 5,6 litru / 100 km. Je otázka, zda-li není PC trošku otřesený, ale uvidíme po dovolené, když zase začnu jezdit "normální trasy". Celkem mě to vyšlo na ca 155 000 Kč. 0 - 135 420 km ----- Castrol Edge 5W-30 135 420 - 251 000 ----Texaco Havoline Ultra S 5W-40 (tady jsem ještě dělal nějaký úlet s neznámým olejem, ale už jsem ho nedohledal) 251 000 do GO ---- 5w-40 MILLERS OILS PREMIUM EE LONGLIFE 5W40 Po GO ----- Shell 5w30 Long III (dali mi ho v servisu, tak na něj asi pojedu dále) JInak to chci dotáhnout na ten 1 mil km. ;) 1 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Červenec 23, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 23, 2020 (upraveno) Držím palce.👍 Upraveno Červenec 23, 2020 uživatelem Radas 0 Citovat Odkaz ke komentáři
OziToretto Odesláno Červenec 24, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 24, 2020 Peťo, pěkná práce, je vidět, že jsi srdcař, většina lidí by ji již vyhodila a přitom je pořád pěkná... 😉Tak hlavně ať teď slouží bez problémů Myslíš, že je možné, že by to udělali ty oleje? Mě to přijde teda docela nepravděpodobný. Ale motorář nejsem... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petanecek Odesláno Červenec 24, 2020 Autor Sdílet Odesláno Červenec 24, 2020 Srdcař s prázdnou peněženkou.. 😀 Ale jo.. tak, baví mě.. O tom to je. 😀 Hele.. je to možné. Prý by se němělo jít u oleje na vyšší stupen než 30. Tedy 0w-30 a 5w 30 jsou v pořádku. 5w - 40 má už horší dlouhotrvající účinky na mazání (viskozita se snižuje razantněji, než u 30. Přičemž u té 30 se díky opotřebení následně zvyšuje viskozita). A na toto téma jsem tenkrát také intenzivně diskutoval na forum s 15degren. Takže jednodušše. Držet se 5w-30 a nebádat. Je ještě jedna možnost, že mi nevyměnili chladící kapalinu, jak tvrdili a díky té se začal přehřívat vnitřek motoru, což vedlo k zapékání či ztrátě pružnosti pístních kroužků, resp. selhávání gumového těsnění (třeba simerinky ventilů). Vím, že s teplotou oleje jsem měl vesměs velký problém. Tak uvidíme nyní, při jízdě na dovču a plně naloženém autě. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
OziToretto Odesláno Červenec 24, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 24, 2020 Jj, koupil sis opičku, tak jí koukej pěkně krmit banány 🙂 Tak já na RS dělám 5W-30 od Castrolu a měním co 10 tisíc km nebo 1 rok, tam jsem vklídku. Mě děsí teplota oleje u Karoqu. Na oleji je najeto 17 tisíc km od výměny. Další je za cca 8 tisíc. Litr oleje jsem dolil už a teploty nemá problém přes 105 stupňů při klidné noze. Na dálnici klidně i 115 delší dobu při 140kmh což mi přijde fakt hodně. Ale vše je nové, respektive mám najeto asi 50 tisíc, nová auta mě celkově děsí... 😞 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petanecek Odesláno Červenec 24, 2020 Autor Sdílet Odesláno Červenec 24, 2020 Jak někdo řekl, "kdyby to byla 1,9 tdi, řekl bych, že je to tak nyní zaježděné, ale u 1,6 tdi to můžeš rovnou vyhodit". Já si právě dělám olejco ca 15 000 km. A asi 4x ročně. Od 300 tis. km jsem pak musel dolévat ca 1 litr na 2000 km, takže tam byl pořád nový olej. A ano, nové auta se mi také zdají čím dál tím více jako čím dál tím větší šméčko. Proto jsem šel ještě do té opravy. A u mě nebyl problém mít teplotu oleje na dálnici také 115 °C. A to je už prostě moc. Uvidíme nyní, co to bude ukazovat v německu na Autobahnu. U Yetiho mám rozbitý termostat, který nemíním měnit, neb teplota oleje dle palubovky 85°C. Dle senzoru 93 °C. takže pohoda pro motor. 😄 A i na dálnicích se té teplotě nahoru prostě nechce. Takže výhra.. :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
OziToretto Odesláno Červenec 24, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 24, 2020 Hele teď dělal kamarád na staré 1.9 TDI taky komplet motor, ve 320 tkm se mu to potkalo díky únavové prasklině pístu. Prostě je to kus od kusu a záleží jaký si zrovna chytil. Aspoň tyhle naše starší motory nemají tolik ekonesmyslů jako nová auta, já bych to asi taky nechával opravit, být to moje. 😉 Jo olej po 15 tisících je luxus, který mě leasingovka nedopřeje a v půlce intervalu se mi to vyloženě dělat za své nechce už... 🙂 A ta teplota vody je úplně jedno, protože na palubce máš stejně jen fixní teplotu na kterou to vyleze a už podle ní nic nepoznáš 😞 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.