cayce2 Odesláno Únor 19, 2020 Sdílet Odesláno Únor 19, 2020 Zdarec. Ručka během jízdy na ukazateli teploty motoru stoupá k první čárce, potom spadne rychleji zpět a pak začne pomalu stoupat k prostřední čárce. Kde může být problém? Díky za reakce. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vaša Odesláno Únor 19, 2020 Sdílet Odesláno Únor 19, 2020 viděl bych to na čidlo teploty 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Majkl_ Odesláno Únor 19, 2020 Sdílet Odesláno Únor 19, 2020 Řešil jsem podobný problém. Dostane se ti ručička na 90 stupňů, alespoň na chvíli ? Pokud ne tak bude spíše vadný termostat. Každopádně bych šel jednodušší cestou. Jak píše Vaša - zkus prvně čidlo teploty - vyměníš ho mnohem jednodušeji, než termostat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cayce2 Odesláno Únor 20, 2020 Autor Sdílet Odesláno Únor 20, 2020 Tak po projednání se spolupracovníkem v práci, jsou to prý kontakty na deskách budíků. Má taky oktávii a dělá mu to jak teploměr, tak i palivoměr. Z ničeho nic mu vyskočí do plné nádrže a pak zas do nuly nádrže. Rožne se mu si kontrolka paliva, pískne to a pak zas třeba ukazuje normální stav paliva. Zkrátka jsou to ty kontakty. On to i proletovával, ale není top nic jednoduchého a může se hodně pokazit-nedoporučuje to dělat !!! Takže hlavně když topení topí a paliva je tolik, kolik ho tam skutečně je. Jó, už ty naše starý oktávky dodělávaj, nebyly stavěný na to, aby se s nima jezdilo 25 let :-)) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
NameNotFound74 Odesláno Únor 20, 2020 Sdílet Odesláno Únor 20, 2020 moc nechápu proč to nedoporučuje dělat, docela běžná oprava budíků... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vaša Odesláno Únor 22, 2020 Sdílet Odesláno Únor 22, 2020 už jsem tu měl několik "opravovaných" budíků od laiků spálený plošný spoj, upálené kontakty, propojené cesty mezi sebou atd takže taky nedoporučuji aby si každý kdo jen viděl trafopájku v Lídlu opravoval budíky doma sám 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.