Přejít na obsah

YELLOW RS COMBI


Doporučené příspěvky

V pondělí jsem se stal majitelem Octavia 1 RS Combi ve žluté barvě.

R. V. 2004

najeto 270000km

Letní kola Spider 17"

Zimní kola Spider 16"

Dekodér výbavy:

  • E0A = Žádné akční provedení
  • 1D0 = Bez závěsného zařízení
  • 3BS = Vnější zpětné zrcátko vlevo, elektricky seřiditelné, vyhřívané, asferické
  • 3AF = Vnější zpětné zrcátko vpravo, elektrickyseřiditelné, vyhřívané, konvexní
  • 2ED = Kotoučové brzdy zadní
  • 6FB = Vnější zpětné zrcátko v barvě vozu
  • 1AT = Elektronický program stability ESP
  • 3FA = Bez střešního okna (plná střecha)
  • 1N6 = Posilovač řízení
  • 1NL = Se zakrytím pro kola z lehké slitiny
  • H6U = Pneumatiky 205/55 R16 91W
  • 4UF = Airbag řidiče a spolujezdce s vypínáním airbagu spolujezdce
  • 4R4 = Elektrické ovládání oken s pojistkou proti sevření
  • B01 = Země typových zkoušek-NĚMECKO
  • 3QT = 3-bodový samonavíjecí bezp. pás vpředu, s přitahovačem, výškově nastavitelný
  • 4X1 = Boční airbag vpředu
  • 4A3 = Vyhřívání předních sedadel s oddělenou regulací
  • 8L3 = Střešní anténa
  • J1L = Baterie 280A (60Ah)
  • 7AA = Imobilizér elektronický
  • 8GD = Alternátor 90A
  • 6Y0 = Bez varov. zaříz. překročení rychlosti
  • 9AK = Climatronic s regulací vzduchu, bez freonů
  • 8RM = 8 reproduktorů (pasivní)
  • 7Q2 = Navigační systém s barevným displejem
  • 8AY = Rádio pro navigační systém
  • 8QK = Klíč pro zamykání vozu
  • 8X1 = S omývacím zařízením světlometu
  • 4K3 = Centrální zamykání s dálkovým ovládáním a safesystémem
  • B01 = Země typových zkoušek-NĚMECKO
  • G35 = Tlumení přední
  • 3L3 = Mechanické výškové seřizování obou předních sedadel
  • 9P1 = S kontrolou zapnutí bezpečnostního pásu
  • Q4H = Sport-komfortní sedadla vpředu
  • 7X1 = Pomocné parkovací zařízení
  • 9ZG = Příprava pro mobilní telefon s vestavěným mikrofonem
  • 8WD = Mlhový přední světlomet (integrovaný)
  • 7A2 = Vestavba CD-měniče
  • 3GA = Bez nákladové podlahy
  • QG1 = Prodloužený servisní interval
  • 0GG = Exhalační předpis EU4
  • L23 = Okruh pérování 23
  • 7P4 = Bederní opěra v předních sedadlech, ručně nastavitelná
  • F0A = Žádné zvláštní vozidlo, standardní provedení

Fotky dodám až nějaké budou.

3_PHOTO-2020-01-24-19-07-10.jpg

Upraveno uživatelem Chali
Odkaz ke komentáři

Martin ASV: tak ono vyměnit uložení nápravy,tlumiče a nechat tam starý pružiny,tak to by byla dobrá prasárna!Nechceš my tvrdit,že po 270.000 km budou pruziny o.k.,ty pruziny budou unavený!Chali,udělals to dobře,nenech se vyprovokovat...😃Jediná výtka je,že máš obráceně šroub toho uložení.Hlava šroubu ke středu vozidla a tělo šroubu směřovat ven.

Odkaz ke komentáři

@Luk.assVolant držím většinou v horní části, takže v pohodě. Ale nejspíš bude vyměněn za origo.

 

@Martin ASVJaký bych měl teda na RS dát pružiny, když jsem tam dal ty co tam mají být? A jelikož ti moje tlumiče asi pěkně leží v žaludku, tak je vůbec řešit nemusíš a můžeš se konečně v klidu vyspat. To co se tam dá, bylo vyřešeno dřív, než si napsal svůj první příspěvek. Kdyby si neměl potřebu psát rejpavý komentáře a rovnou se zeptal proč jsem tam nechal starý tlumiče, tak to dávno víš!!!!!!!!!!!!!!!! 😉

Odkaz ke komentáři

Sorry máš RS a to jsi to měl níž než 36,5cm? Já mám origo pružiny 660tis a jsem níž max. o 3mm. Tak,nacpeš prachy do pružin a vyfotíš s takovými tlumiči...?

Nerozebírám,proč jsi dal obyč seletbloky do nápravy,nové ložiska ( neodchází ani léty ).

P.S. Nikde  v tvých příspěsvcích jsem odpověď nenašel.

Ale potrefená husa asi opravdu nejvíc kejhá.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...