Jump to content

YELLOW RS COMBI


Chali

Recommended Posts

V pondělí jsem se stal majitelem Octavia 1 RS Combi ve žluté barvě.

R. V. 2004

najeto 270000km

Letní kola Spider 17"

Zimní kola Spider 16"

Dekodér výbavy:

  • E0A = Žádné akční provedení
  • 1D0 = Bez závěsného zařízení
  • 3BS = Vnější zpětné zrcátko vlevo, elektricky seřiditelné, vyhřívané, asferické
  • 3AF = Vnější zpětné zrcátko vpravo, elektrickyseřiditelné, vyhřívané, konvexní
  • 2ED = Kotoučové brzdy zadní
  • 6FB = Vnější zpětné zrcátko v barvě vozu
  • 1AT = Elektronický program stability ESP
  • 3FA = Bez střešního okna (plná střecha)
  • 1N6 = Posilovač řízení
  • 1NL = Se zakrytím pro kola z lehké slitiny
  • H6U = Pneumatiky 205/55 R16 91W
  • 4UF = Airbag řidiče a spolujezdce s vypínáním airbagu spolujezdce
  • 4R4 = Elektrické ovládání oken s pojistkou proti sevření
  • B01 = Země typových zkoušek-NĚMECKO
  • 3QT = 3-bodový samonavíjecí bezp. pás vpředu, s přitahovačem, výškově nastavitelný
  • 4X1 = Boční airbag vpředu
  • 4A3 = Vyhřívání předních sedadel s oddělenou regulací
  • 8L3 = Střešní anténa
  • J1L = Baterie 280A (60Ah)
  • 7AA = Imobilizér elektronický
  • 8GD = Alternátor 90A
  • 6Y0 = Bez varov. zaříz. překročení rychlosti
  • 9AK = Climatronic s regulací vzduchu, bez freonů
  • 8RM = 8 reproduktorů (pasivní)
  • 7Q2 = Navigační systém s barevným displejem
  • 8AY = Rádio pro navigační systém
  • 8QK = Klíč pro zamykání vozu
  • 8X1 = S omývacím zařízením světlometu
  • 4K3 = Centrální zamykání s dálkovým ovládáním a safesystémem
  • B01 = Země typových zkoušek-NĚMECKO
  • G35 = Tlumení přední
  • 3L3 = Mechanické výškové seřizování obou předních sedadel
  • 9P1 = S kontrolou zapnutí bezpečnostního pásu
  • Q4H = Sport-komfortní sedadla vpředu
  • 7X1 = Pomocné parkovací zařízení
  • 9ZG = Příprava pro mobilní telefon s vestavěným mikrofonem
  • 8WD = Mlhový přední světlomet (integrovaný)
  • 7A2 = Vestavba CD-měniče
  • 3GA = Bez nákladové podlahy
  • QG1 = Prodloužený servisní interval
  • 0GG = Exhalační předpis EU4
  • L23 = Okruh pérování 23
  • 7P4 = Bederní opěra v předních sedadlech, ručně nastavitelná
  • F0A = Žádné zvláštní vozidlo, standardní provedení

Fotky dodám až nějaké budou.

3_PHOTO-2020-01-24-19-07-10.jpg

Edited by Chali
Link to comment

Martin ASV: tak ono vyměnit uložení nápravy,tlumiče a nechat tam starý pružiny,tak to by byla dobrá prasárna!Nechceš my tvrdit,že po 270.000 km budou pruziny o.k.,ty pruziny budou unavený!Chali,udělals to dobře,nenech se vyprovokovat...😃Jediná výtka je,že máš obráceně šroub toho uložení.Hlava šroubu ke středu vozidla a tělo šroubu směřovat ven.

Link to comment

@Luk.assVolant držím většinou v horní části, takže v pohodě. Ale nejspíš bude vyměněn za origo.

 

@Martin ASVJaký bych měl teda na RS dát pružiny, když jsem tam dal ty co tam mají být? A jelikož ti moje tlumiče asi pěkně leží v žaludku, tak je vůbec řešit nemusíš a můžeš se konečně v klidu vyspat. To co se tam dá, bylo vyřešeno dřív, než si napsal svůj první příspěvek. Kdyby si neměl potřebu psát rejpavý komentáře a rovnou se zeptal proč jsem tam nechal starý tlumiče, tak to dávno víš!!!!!!!!!!!!!!!! 😉

Link to comment

Jasně, už jsem to vzal třikrát přes střechu 🤣🤣 

Přemejšlej trochu, pokud máš ty v hlavě nasráno a jezdíš jak deb*l, tak se vymeleš. Já mám rozum a jedu tak, jak si můžu dovolit 😉

Tímto s tebou končím a víc tvé problémy řešit nebudu 😉

Link to comment

Sorry máš RS a to jsi to měl níž než 36,5cm? Já mám origo pružiny 660tis a jsem níž max. o 3mm. Tak,nacpeš prachy do pružin a vyfotíš s takovými tlumiči...?

Nerozebírám,proč jsi dal obyč seletbloky do nápravy,nové ložiska ( neodchází ani léty ).

P.S. Nikde  v tvých příspěsvcích jsem odpověď nenašel.

Ale potrefená husa asi opravdu nejvíc kejhá.

Link to comment
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...