Přejít na obsah

Výměna oleje v převodovce (1,4 tsi 110 kW, manuál)


Doporučené příspěvky

Odborníci tvrdí, že životnost oleje v manální převodovce je 5let nebo 120tkm. Samozřejmě je pak znát, že je nový olej. Kdo to zažil, tak ví. 

Ještě bych jenom upozornil, že všichni odbornící na převodovky výrazně doporučují používat pouze originální olej, nikoliv náhradu byť od superprémiových značek. 

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...
V 25. 3. 2020 at 7:59, naja napsal:

Zdravím, mam motorizaci 1,2 tsi, chci také vyměnit olej v převodovce, jaký je postup , kolik tam vleze nového oleje

a jaká je specifikace, děkuji

Zdravím, postup: Připravte si nádobu na starý olej. Odšroubujte zátku pro plnění oleje (imbus 17), nachází se na přední straně převodovky, pozor na to, že už možná nyní vyteče trochu oleje. Odšroubujte zátku pro vypuštění oleje (imbus 17), nachází se na spodní straně převodovky. Olej vyteče. Našroubovat zátku pro vypuštění oleje. Olej jsem plnil pomocí trychtýře s hadičkou, kterou jsem vložil do otvoru pro plnění oleje. Až začal olej vytékat plnícím otvorem, přizvedl jsem vůz pomocí zvedáku a ještě trochu dolil (cca 1-2 dcl). Zašroubujte zátku pro plnění oleje. Spustit vůz ze zvedáku. 

Olej specifikace: 75W.  (Já použil Castrol, to jsem ještě nevěděl, co psal header009 - díky za radu! )

Nalil jsem cca 1 litr oleje. 

Odkaz ke komentáři
  • o 9 měsíců později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
    • Příběh "Jak mi globální oteplování zachránilo auto". Protože bylo teplo, tak už jsem samozřejmě jezdil a měl jsem auto 3 týdny na dvoře... když nehlásí nějaky mordor nebo krupobití, tak to mám radši po ruce, když ta garáž není u bytu ... No, a jak ted hlasili a pripadny snezeni, tak jsem auto predminulou sobotu umyl a měl v plánu ho schovat ... přijedu ke garáži, otevřu a tam tohle překvápko ze stropu ... jakože, nevím, kdo při mě stál, ale fakt štěstí :-) Tak jsem zase odjel na dvorek, sníh nesníh ... lepší než mít na autě tohle... některý kousky byly silný tak 2 palce ... No a budu mít teda jinou garáž...
×
×
  • Vytvořit...