Falkon02 Odesláno Červenec 13, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 13, 2020 Zdravím, mám octu s motorem BKD ještě bez dpf... Popis závady: Při studeném motoru strašně dlouho točí než chytne, po asi 10-15s nastartování se vyvalí solidní modrobílý kouř z výfuku, kdy auto škube a jede jakoby na 3 válce, po asi 10 sekundách je klid, volnoběh se ustálí a auto jede naprosto normálně... Jakmile se začne prohřívat na provozní teplotu (zhruba od 70 stupňů) při prudkém přidání plynu cuká ve spektru otáček cca 1300-1600 poté cca od 1800-2500 od 2500 jede normálně... Při plně zahřátém motoru na volnoběh chvilku běží normálně, chvilku se jakoby "hádá" a cuká to s celým autem... Ze začátku diag psala, že je na snímači vačkové hřídele (G40) sporadická chyba a že na snímači kliky (G28) je chyba klasická - trvalá => nechápu, protože podle mě by auto bez signálu od kliky vůbec nemělo nastartovat, ale ok, neřešil jsem a koupil snímač kliky Bosch, ať mám jistotu... Po vykurvování konstruktérů se snímač vyměnil, ale auto jezdí stále těžce na..... Aby toho nebylo málo, řj pro změnu napsala pár chyb, které tam ještě cca před 3 týdny dny nebyly viz. níže... Moje otázka zní, je možné, že pokud ŘJ nemá signál od vačky, tak to napíše takovou spousty chyb a nebo to nemá moc společného a bude asi zapotřebí řešit vstřiky atd..? Čidlo samozřejmě hned kupuji nové, jen bych rád věděl, co mě popřípadě čeká dále. Díky. Výpis... ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 01: Motor Labely: User\03G-906-016-BKD.clb Řídící jednotka SW: 03G 906 016 HF HW: 028 101 139 1 Díl: R4 2,0L EDC G010SG 8658 Revize: 12345678 Seriové číslo: SKZ7Z0D2668495 Kódování: 0000072 Dílna #: WSC 27570 401 87836 VCID: 6ED654BD79D1663223-803A 8 závad nalezeno. 16687 - valec 3 zjisteno vynechavani zazehu P0303 - 000 - - Sporadická info o závadě: Otáčky: 819 /min Kroutící moment: 36.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 14.21 V Množ.vstřik.pal.: 1.27 mg/str Teplota: 46.8*C bez jednotek: 0.0 16618 - regulace plniciho tlaku P0234 - 000 - meze regulace prekroceny info o závadě: Otáčky: 3171 /min Kroutící moment: 332.0 Nm Rychlost: 109.0 km/h Výkon/klapka: 100.0 % Napětí: 14.14 V Provozní stav: 00101000 Tlak: 2223.6 mbar Tlak: 2590.8 mbar 16686 - valec 2 zjisteno vynechavani zazehu P0302 - 000 - - Sporadická info o závadě: Otáčky: 819 /min Kroutící moment: 28.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 14.29 V Množ.vstřik.pal.: 2.96 mg/str Teplota: 48.6*C bez jednotek: 0.0 17057 - valec 3 zhavici obvod (Q12) P0673 - 000 - chybna funkce info o závadě: Otáčky: 819 /min Kroutící moment: 78.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 14.14 V Provozní stav: 00101000 Teplota: 15.3*C Provozní stav: 10110000 17058 - valec 4 zhavici obvod (Q13) P0674 - 000 - chybna funkce info o závadě: Otáčky: 819 /min Kroutící moment: 78.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 14.14 V Provozní stav: 00101000 Teplota: 15.3*C Provozní stav: 10110000 19558 - motor klapky saciho potrubi (V157) P3102 - 000 - zadny signal - Sporadická info o závadě: Otáčky: 0 /min Kroutící moment: 122.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 12.46 V Provozní stav: 00101100 Kroutící moment: 0.0 Nm Kroutící moment: 160.0 Nm 19557 - motor klapky saciho potrubi (V157) P3101 - 000 - preruseni / zkrat na kostru - Sporadická info o závadě: Otáčky: 0 /min Kroutící moment: 122.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 12.39 V Provozní stav: 00101100 Kroutící moment: 0.0 Nm Kroutící moment: 160.0 Nm 19463 - snimac polohy vack./klik. hridele (G40) - zadny signal P3007 - 000 - info o závadě: Otáčky: 168 /min Kroutící moment: 82.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 10.79 V Provozní stav: 00101111 Stabilizace volnoběhu: 0.0*KW bez jednotek: 32.0 Readiness: 0 2 0 0 0 0 Citovat Odkaz ke komentáři
košin Odesláno Červenec 13, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 13, 2020 Zacni tim ze otevres palivak a otres steny toho rezervoaru, jestli budes mit cerny prst tak ti podfukuji vstriky, coz by vysvetlilo spatny start a dym plus cukani (mel jsem to same) Dale chyba s regulaci turba je jasna, to budou zatuhle lopatky v turbu, rozebrat a vycistit Chyba chcipaci klapky pod egrem, ta bude na vymenu, plna oleje a vyzkratovalad Ty vynechani zazehu muzou byt od vadnych vstriku nebo kabelaze, nebo mozna i kvuli cidla, to nvm jiste 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Falkon02 Odesláno Červenec 13, 2020 Autor Sdílet Odesláno Červenec 13, 2020 Ok, zatím velké díky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Falkon02 Odesláno Červenec 15, 2020 Autor Sdílet Odesláno Červenec 15, 2020 V 13. 7. 2020 at 12:25, košin napsal: Zacni tim ze otevres palivak a otres steny toho rezervoaru, jestli budes mit cerny prst tak ti podfukuji vstriky, coz by vysvetlilo spatny start a dym plus cukani (mel jsem to same) Dale chyba s regulaci turba je jasna, to budou zatuhle lopatky v turbu, rozebrat a vycistit Chyba chcipaci klapky pod egrem, ta bude na vymenu, plna oleje a vyzkratovalad Ty vynechani zazehu muzou byt od vadnych vstriku nebo kabelaze, nebo mozna i kvuli cidla, to nvm jiste Včera jsem mrknul k tomu palivovému filtru a ono je opravdu po stranách nějaký černý divný maglajz, který jde setřít palcem, takže ok, půjdu po vstřikovačích. Díky Košine 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Falkon02 Odesláno Srpen 1, 2020 Autor Sdílet Odesláno Srpen 1, 2020 Dneska jsem konečně vyměnil těsnění vstřiků+šrouby a auto vůbec nenaskoči, jak kdyby tam nešlo palivo, do časování jsem nestoural, vstriky jsem dal tak jak byly, gumičky jsem namazal aby se nepokroutily, nenapadá někoho, čím to může být? Díky moc 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Srpen 2, 2020 Sdílet Odesláno Srpen 2, 2020 Zavzdušněno,nebo vadná kabeláž? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
košin Odesláno Srpen 2, 2020 Sdílet Odesláno Srpen 2, 2020 Poslechni podavaci cerpadlo jestli neco dela pri zapnuti klicku. Pak jeste muzes dat pruhlednou hadicku od filtru ke vstrikum at vidis jestli ti jde nafta. Nejspis to bude jen moc zavzdusnene. Tata kdyz na jednicce oddelal trubku od nafty tak nenastartoval ani na 3 baterky, muselo se to roztahnout 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Falkon02 Odesláno Srpen 2, 2020 Autor Sdílet Odesláno Srpen 2, 2020 No všichni se shodují na tom, že to bude zavzdušněné, tak snad no Možná řešení cukání / škubání v motoru za jízdy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Falkon02 Odesláno Srpen 7, 2020 Autor Sdílet Odesláno Srpen 7, 2020 Aktualizace: Nafta do vstříků jde (do každého zvlášť - pozorovali jsme rovnou zdali se dostane až do válce), ale auto stále nenastartuje, takže jsem šel po žhavení - tam jsem objevil, že 3 žhavičky jsou úplně KO a ta 1 měla vysoký odpor, ale alespoň občas žhavila - test na baterce... Můj dotaz zní, opravdu ten diesel nepotřebuje v letním počasí k "prvotnímu zážehu" ani trochu nažhavit? Protože jsem zkoušel, zdali mi žhaví nové žhavičky v liště (samozřejmě jsem je i ukostřil) a ono nic a fakt už začínám být bezradný, co tomu může být... Při otočení klíčku spirálka problikne, což považuji, že je ok, ale netuším, kam se dále podívat nebo co vyzkoušet. Díky moc všem a především Košinovi... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
košin Odesláno Srpen 8, 2020 Sdílet Odesláno Srpen 8, 2020 Zhavicky zhavi nekde pod 5 stupnu my slim, to na to nebude mit vliv. Ted bych to asi normalne roztahl na lane 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Falkon02 Odesláno Srpen 8, 2020 Autor Sdílet Odesláno Srpen 8, 2020 No právě těch 5 stupňů se mi taky pořád nějak motalo... Moc se mi to roztlacet nechce, protože pak už bych v případě nouze auto nevyvezl zpátky (blbá poloha baráku :-D ) furt mi není jasné, proč to nechce chytnout, když ta nafta tam podle všeho jde... Dá se nějak oblbnout ŘJ tak, aby si myslela, že je třeba 0°C a tím pádem dala větší startovací dávku paliva a zhavicky zhavily? Zkoušel jsem odpojit čidlo teploty chladicí kapaliny a stejně jsem se zhaveni nedočkal (koukal jsem rovnou na svíce), takže nejjednodušší způsob asi nefunguje... Nebo že bych měl vadnou kabeláž..? Popřípadě odpoledne dovezu VAG... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Srpen 8, 2020 Sdílet Odesláno Srpen 8, 2020 V takovém počasí to chytne i bez žhavičů na drc. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.