Tavi Odesláno Červenec 19, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2020 Zdravím, O víkendu jsem čistil klapku a chtěl jsem udělat základní nastavení. Použil jsem k tomu VAG 409 a všechno šlo hladce podle postupu ve VISu (vymazání chyb - poprvé nebyly žádné, přizpůsobení - vymazání adaptačních hodnot, základní nastavení - kanál 01, ohřáto, start) Problém je ale ten, že na konci základního nastavení řada nul (jak má být) přeskočí na 1000000, což znamená chyba v paměti. Tak jdu, vymažu jí, jdu nastavit nastavení znova a zase ukáže chybu že neproběhlo základní nastavení. A takhle pořád dokolečka. I přes vypnutí zapalování na 30s, zkoušel jsem i odpojit klapku a zpátky jí zapojit. Nic nepomáhá. Zkoušel jsem i VAG 304 ale taky nic. Když zapnu zapalování, tak je normální slyšet nastavování klapky tak 5s, potom elektronika ztichne a můžu startovat. Teď je z klapky slyšet ten samý pištivý zvuk jako při nastavování, ale neztichne. Ani když dám akční členy. Jen když dám znova základní nastavení, tak si na sekundu/dvě dá pokoj, nastaví si různý polohy a vyběhne chyba v paměti. Starty jsou znatelně horší, ale drží volnoběh bez dušení. Za jízdy žádné trhání, krom tehdy, kdy motor ještě podtáčím, ale dostávám se pod 1500ot/m s lehce sešlápnutým plynem. Pokud ale zvýším plynem otáčky nad 1800/2000 ot/m a uvolním plyn, tak se motor zasekne na 1800-2000 otáčkách a mezi nima pořád lítá. Musím motor zpomalit pod hranici ~1500ot/m aby byl volnoběh zase +/- 800 ot/m. Když takhle pustím plyn se zařazeným kvaltem, auto má tendenci si přidávat plyn (1200-1600ot/m) a poté normálně brzdí motorem, jak má. Povšiml jsem si v měřených hodnotách kód chybové regulace lambda sondy, ale ta nemá nic společnýho s klapkou ve smyslu jejího nastavování při vypnutým motoru. Ani spotřeba (dle MFA) není nijak tragická. Dva týdny dozadu jsem se hrabal pod torpédem v jednotce (neúspěšně). Mezitím žádný zádrhel, žádné chcípání nebo divné chování. Konektory jsem zacvakl a jednotka nevykazovala žádné chyby. Ale to si taky nemyslím že má něco společného. Je klapka v háji? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavel71 Odesláno Srpen 5, 2020 Sdílet Odesláno Srpen 5, 2020 Zkus jí z boku otevřít a tu odporovou dráhu natři diavou a očisti a napruž kontakty konektoru pokud to nezabere budeš schánet jinou klapku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tavi Odesláno Srpen 6, 2020 Autor Sdílet Odesláno Srpen 6, 2020 před 21 hodinami, pavel71 napsal: Zkus jí z boku otevřít a tu odporovou dráhu natři diavou a očisti a napruž kontakty konektoru pokud to nezabere budeš schánet jinou klapku Dík, ale už jsem pořídil novou. Otevírat se mi to nechtělo, už jsem v ní několikrát byl, promazával, čistil, nic. Do budoucna pořídím OCT, ty hnusy co do sání lezou z odlučovače je fakt fujtajbl a vyčištění klapky a odlučovače pomůžou jen na chvíli. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.