Přejít na obsah

Špatne Studené starty


Doporučené příspěvky

Ahoj,

Vždy když auto vychladne je špatný průběh po nastartování.

Chytne to hned a má těch cca 800 ot/min ale jakmile si má zvýšit motor otáčky jelikož je to studené padne to na 500 tam se to drží cca 5s zřídka chcípne. Pokud nastartují, chcípnu a nastartují závada se neprojeví. Vyměnil jsem svíčky auto žere cca 6l/100 vše se zdá být ok najeto 240 tis,

O víkendu se chystám vyčistit klapku, může to být tím?

 

Upraveno uživatelem Sctokk
Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Určitě jen lambda 🙂

1. Co jsem se šel kouknout byly chyby, nevím jestli je to teďka ta před nebo za  katem ale emise byly v pohode. Zkusím ty kontakty něčím prostourat.

Jediný co ráno pomůže to po startu vytočit na 2000ot pak je klid, ale radši bych byl aby t fungovalo tak jak má 😄

 

 

Odkaz ke komentáři

Ještě se tam dneska  ráno objevila chyba asi na 3min pak zmizela

P02BC- vstřik na 9 válci nebo co 😄

Tak jsem koupil za 200,- manometr + prisl. a ejhle natlakuje jen na 2 bary. Když to vytočím tak 2,3 až 2,5. Měřil jsem na liště na vstrikach

To čerpadlo je asi teda špatný, ale může to mít vliv jen takhle za studena?

A co regulátor tlaku?

Ještě doplním že když otevřu dveře nebo otočím klíčkem tak to občas jako kdyby "vrže"

 

IMG_20210817_192221.jpg

Upraveno uživatelem Sctokk
Odkaz ke komentáři

Měřil jsem to nenastartovany i nastartovany a tlak byl stejný 2 bary, po zvýšení otáček to lehce stouplo na těch 2.5 cca.

 

Vyřešeno v pátek jsem odpojil lambdu a je po problémů jediné co tak to teď trochu cuká když když tam nechám 2. rychlost a jedu po parkovišti bez plynu. Spotřeba stejná jel jsem 500km po okreskach a spotřeba kolem 5.5l. Asi to po 2 letech svícení vzdala a odešla úplně 😄

Upraveno uživatelem Sctokk
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...