Přejít na obsah

Špatne Studené starty


Doporučené příspěvky

Ahoj,

Vždy když auto vychladne je špatný průběh po nastartování.

Chytne to hned a má těch cca 800 ot/min ale jakmile si má zvýšit motor otáčky jelikož je to studené padne to na 500 tam se to drží cca 5s zřídka chcípne. Pokud nastartují, chcípnu a nastartují závada se neprojeví. Vyměnil jsem svíčky auto žere cca 6l/100 vše se zdá být ok najeto 240 tis,

O víkendu se chystám vyčistit klapku, může to být tím?

 

Upraveno uživatelem Sctokk
Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Určitě jen lambda 🙂

1. Co jsem se šel kouknout byly chyby, nevím jestli je to teďka ta před nebo za  katem ale emise byly v pohode. Zkusím ty kontakty něčím prostourat.

Jediný co ráno pomůže to po startu vytočit na 2000ot pak je klid, ale radši bych byl aby t fungovalo tak jak má 😄

 

 

Odkaz ke komentáři

Ještě se tam dneska  ráno objevila chyba asi na 3min pak zmizela

P02BC- vstřik na 9 válci nebo co 😄

Tak jsem koupil za 200,- manometr + prisl. a ejhle natlakuje jen na 2 bary. Když to vytočím tak 2,3 až 2,5. Měřil jsem na liště na vstrikach

To čerpadlo je asi teda špatný, ale může to mít vliv jen takhle za studena?

A co regulátor tlaku?

Ještě doplním že když otevřu dveře nebo otočím klíčkem tak to občas jako kdyby "vrže"

 

IMG_20210817_192221.jpg

Upraveno uživatelem Sctokk
Odkaz ke komentáři

Měřil jsem to nenastartovany i nastartovany a tlak byl stejný 2 bary, po zvýšení otáček to lehce stouplo na těch 2.5 cca.

 

Vyřešeno v pátek jsem odpojil lambdu a je po problémů jediné co tak to teď trochu cuká když když tam nechám 2. rychlost a jedu po parkovišti bez plynu. Spotřeba stejná jel jsem 500km po okreskach a spotřeba kolem 5.5l. Asi to po 2 letech svícení vzdala a odešla úplně 😄

Upraveno uživatelem Sctokk
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...