Přejít na obsah

Žárovky H4 (Osram, Philips...)


Konny

Doporučené příspěvky

 

nezamyslaj sa nad tym kym to nevyskusas :) ked vyskusas silnejsie ziarovky, tak z5 svoje stare obyc nebudes chciet lebo budes mat v noci pocit, ze nic nevidis :) ja mam nasadene H7 aj H1 nightbreaker, a ani za dazda nemam najmensi problem s viditelnostou :) pri obyc ziarovkach som mal svetla vzdy maximalne dvihnute a videl som hovno, pri nb ich musim mat o stupen sklopene, inak na mna vyblikuju, no ajtak na vidim vsetko ovela ovela lepsie :) svetla su dost dolezitym prvkom bezpecnosti, urcite by som na ziarovkach a dobre nastavenych nesetril :)

Odkaz ke komentáři

ano to je pravda, musis to brat ako ,,dan" (vyssiu cenu a nizsiu zivotnost) z toho ze vidis a teoreticky jazdis bezpecnejsie :) a nehovorim ani o pohodli jazdy, ked nemusis mat oci na stopkach aby si nieco videl a po par km prides domov dodrbany ako pes :) ked budes kupovat ziarovky tak si daj za par korun uz aj nastavit svetla nech to mas 100%tne :)

 

 

konkretne silverstary h4 teraz nahodil kamos do feldy a pochvaluje si :) no nightbreaker je o level vyssie, ale k zivotnosti novych unlimited nic neviem, tych by som sa bal asi aj ja :)

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Já jezdím na Philips xtreme vision H4 a naprostá spokojenost.Hlavně tlumené osvětlují cestu krásně

doširoka a hlavně bjelejším světlem než obyč.Jízda je s nimi velmi příjemná,neúnavná a hlavně máte pocit,že auto opravdu svítí tam kde má.Dálkové sice působí trošku slabším dojmem,ale to jsem měl pocit i u dříve používaných Philips blue vision.Ty mi vydržely 3 roky,než jedna praskla.Ve dne ale jezdím s deňákama,takže životnost u mě nelze posuzovat.Lepší viditelnost na dálkové světla jsem vyřešil spojením dálkových z mlhovkama(návod jak na to tu ode mě je) a do mlhovek jsem dal Night breaker unlimited H3.

Xtreme vision jsem kupoval -

 

http://www.svetzarovek.eu/p-4467/k-948/parove-baleni/philips-h4-x-treme-vision-12v-12342xvs2/

 

Myslím,že je to příjemnější cena,než 912kč co je uvedeno výšše.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Kluci, pro porovnání jsme s kolegou udělali měření tří vybraných žárovek.

Vybrány byly Motorcraft (Původní žárovky osazované výrobcem), Osram NB unlimted, Philips blue vision +

Všechny žárovky byly nové umístěné v novém světlometu.

Výsledky hodnocené subjektivně nelze brát na zřetel. Každopádně i barva světla ovlivňuje vnímání a klame potom v hodnocení intezity :)

Za mě zatím dle měření vede NB, je faktem, že baňka Philipse je probarvená do modra celá - NB má pruh bílý.

 

post-6780-0-86084000-1397671294_thumb.png

H4 comparison.ppt

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Ma nekdo zkušenost se žarovky OSRAM Cool Blue Intense .....

 

 

POPISEK K ŽAROVKAM : OSRAM COOL BLUE

Chcete nejen dobře vidět, ale využívat také výhod moderního světle modrobílého světla, navíc šetrného k očím? Pak je právě pro vás vhodná senzační řada žárovek COOL BLUE.

Chlad má formát

Protože svítí až o 20% více, dává nápadné namodralé světlo více bezpečí a nabízí uvolněnou atmosféru za jízdy.

Výrobky série OSRAM COOL BLUE je možné bez problémů nainstalovat a v rámci Evropy jsou bez omezení povoleny (také podle StVZO). Zřídka se stává, že módní trend tak pozitivně působí na bezpečnost silničního provozu.

  • moderní světle modrobílé světlo (až k 4000 K, podobné xenonovým výbojkám)
  • až o 20% více světla ve srovnání se standardními žárovkami
  • optimalizovaný design se stříbrným vrchlíkem (H7/H4), ideální pro použití v čirých světlometech
  • splňuje přísné požadavky na kvalitu německých výrobců automobilů.

Odkaz ke komentáři

Potřeboval bych pár rad ohledně žárovek, koupil jsem do své octavie combi žárovky do hlavních světlometů H4 Osram Night Breaker + 90% svítivost a žárovky do mlhovek H3 Osram Night Breaker + 90% svítivost, a zajímalo by mě jestli jsem udělal dobře s nákupem těchto žárovek a s touto kombinací hlavních a mlhových světel a ještě bych se zeptal když už mám v předních světlech žárovky s vyšší svítivostí nebylo by dobré koupit i jiné žárovky do parkovaček? popř. které (hlavně musejí být homologované pro provoz na pozemních komunikacích) klidně dejte nějaký odkaz abych viděl o jaký žárovky jde, předem díky.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak žárovky namontovány a vyzkoušeny, svítí to o něco lépe ale žádný veliký rozdíl to není na to kolik stojej a jak malou životnost mají tak jsem docela zklamanej, možná že tu svítivost zhoršuje že mám ještě před faceliftový světla který už jsou docela zevnitř zažloutlý a i zaprášený, a chtěl bych se zeptat je i nějaká jiná možnost aby světla líp svítila a nebylo to moc finančně náročný, xenony - moc drahý, a uvažoval jsem předělat světla z novějších octavií čirý po faceliftu ale to zas by se musel předělat celý předek auta, a pak sem vyčetl že by tam pasovaly čirý světla před faceliftový z octavie Laurin a Klement ale nový jsou moc drahý a použitý se špatně shánějí, tak tedy nevím mám se poohlídnout po nějakých tuningových nebo to by mě nepomohlo? poraďte prosím.

Odkaz ke komentáři

Vyčistit jsem je taky chtěl jenomže já na těch světlech mám nalepený tuning krytky který jsou profesionálně nalakovaný v barvě vozu (což bylo docela drahý) a překáží pro rozdělání, odlepit jen tak nepůjdou musel bych je asi rozlámat ale to se mi nechce když mě stály tolik práce a peněz, tak bych je raději celé odmontoval a schoval (možná později i prodal) a namontoval nějaké jiné, nejlépe čiré. Teď jsem procházel e-shopy a našel jsem že by tam pasovaly před face Laurin a Klement ale psal jsem že jsou moc drahé ale je možnost koupit od výrobce Depo (Taiwan),které nestojí moc, myslíte že mám do nich jít, nejsou to šmejdy? Kdysi sem kupoval na Golfa čirý boční blinkry Taiwanský a pořád uvnitř byly orosený (zamlžený) i když bylo venku sluníčko a teplo a byly po chvíli uvnitř nazelenalý (rostl v nich mech) nejspíš to způsobovalo jejich nedokonalá těsnost, Tak nevím mám do těch světel jít? nebo je i jiná možnost jak by světla lépe svítila?

Odkaz ke komentáři

Těmi tuningovými krytkami myslíš, takový ty přes celý světlo? Pokud ano, tak je to pěknej hnus, kterej frčel tak před 10ti rokama. Pokud myslíš mračítka, tak ty by měli jít odlepit bez poškození....

Jinak já mám taky předface světla, která jsem po 9 letech používání rozdělal a vyčistil a byl to potom neskutečnej rozdíl ve svícení. Uvnitř na parabole byl takovej mléčnej povlak, který hodně pohlcoval světlo vyzařované od žárovky. Letos je to 7 let od toho čištění a už pozoruju, že to zase není ono (samozřejmě používám jen žárovky se zvýšenou svítivostí), takže budu světla opět čistit ;) .

Ohledně těch světel od Depa, někdo je spokojenej, ale spíš jsem víc četl, že ty světla svítí špatně. Jako měli by mít silnější tok světla, ale je špatně rozkreslené na silnici, což je teda na houby... :(

Odkaz ke komentáři

Jo jsou to krytky přes celý světlo takový že jsou světla kulatý a je oddělený hlavní světlo a mlhovka, ale já k tomu mám i tuning masku tak to docela ladí, ale raději bych čirou optiku, ale dát 9 tis za origo čirý přední světla z Laurin a Klement který přesně bez úprav pasují na octavie před facelift si myslím že je fakt moc. Nejspíš se pokusím jenom ty původní světla nějak vyčistit, když už bych nějak ty tuning krytky sundal a chtěl sundat sklíčka tak musím světlomet vymontovat? nerozladím si tím nastavení světel? a jde to vůbec snadno vycvaknout nemůže při demontáži něco prasknout, přece jen jsou ty světla už starší a nerad bych je zničil když zatím jiné nemám, a mám docela strach jestli po demontáži skla budou po opětovné montáži dobře těsnit aby se mi do nich nedostávala vlhkost a nezamlžovaly se, popiš mi prosím jak ti to šlo rozebrat nenastal nějaký problém?

Odkaz ke komentáři

Nevím, jak tam ty kryty jsou připevněný (asi jen nalepený na skle), ale sklo ze světel by i tak mělo jít normálně sundat.

Návod jak ty světla vyčistit máš tady http://www.skodaoctavia.cz/clanek/vycisteni-prednich-svetel-do-rv00-demontaz-prednich-svetel , já jsem tehdy podle tohoto návodu dělal a šlo to vše jako po másle. Jinak světla musíš demontovat, aby jsi se dostal ke všem sponkám co drží sklo u světla. Samozřejmě po vyčištění a zpúětné montáži světel je potřeba udělat nové seřízení, ale to ti udělají v každém servisu nebo za STK za 50 Kč, takže toto bych vůbec neřešil ;) . Ohledně mlžení, tak to nemusíš mít strach, protože mezi světlem a sklem je guma, která těsní dobře, takže se žádné mlžení nekoná... ;)

 

EDIT: ještě bych chtěl podotknout, že je potřeba na čištění paraboly použít nějaký jemný hadřík. Já jsem na to použil a opět použiju hadřík na čištění brýlí, který je velmi jemný a povrch paraboly nepoškrábe. Samozřejmostí je NEPOUŽÍVAT žádné chemikálie nebo čistící prostředky, tím by jsi totiž sundal odrazovou vrstvu z paraboly. Stačí opravdu jen ten hadřík, max. když mi ten mléčný povlak nešel sundat, tak jsem na parabolu jen dýchl a šlo to krásně dolů ;)

Upraveno uživatelem Konny
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...