Přejít na obsah

Snížený účinek posilovače řízení


Dr. Doktor

Doporučené příspěvky

Ahoj,

na Octavii 1.8T musím při zatáčení působit větší silou než by mi přišlo normální (aspoň ve srovnání s 1.9TDI je tam obrovský rozdíl). Řízení nevydává žádné podezřelé zvuky, jen na dorazech mírně vrčí čerpadlo (to je asi normální). Volant se vrací do středové polohy. Nikde nic neteče, kapaliny je dost, dokonce jsem ji vyměnil - bez efektu. Zdá se mi, že otáčky motoru nemají vliv, řízení jde ztuha pořád.

Myslíte, že pomůže výměna servočerpadla? Není tam nějaký ventil co určuje tlak, nebo nedá se to třeba nějak doštelovat?

Díky za reakce

Honza

Upraveno uživatelem Dr. Doktor
Odkaz ke komentáři
48 minutes ago, Konny said:

Muze to delat rozhozena geometrie. Kola se pak pri zataceni hadaji a nekdy jde pak tocit vic ztezka. 

Geometrie je právě čerstvě udělaná... taky jsou vyměněny některé díly podvozku, auto jinak jede pěkně, nikde žádná vůle. Ale prostě jako by ten posilovač posiloval jen trochu... No nic, asi zkusím výměnu čerpadla, to jde ještě relativně v pohodě. Regulační ventil co určuje tlak je přímo v tom čerpadle pokud se nemýlím?

Upraveno uživatelem Dr. Doktor
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Líbí se mi, jaká se tu kvůli výměně čelního skla rozvinula diskuse ... . Má zkušenost je taková, že mi nikdy nikdo nenutil "zalepení" skla, vždy se sklo měnilo. Ano, vím, že výměna skla má svá rizika, ale stejně to sklo je po nějaké době  a porci kilometrů "osekané" a poškrábané, navíc u staršího auta se už začíná i odlepovat, takže vždy výměna. Mě tedy ca 1000,-kč/rok a spoluúčast 1000,- nezabije, takže sklo mám pojištěné a měním, když je potřeba. 
    • bigfavo vaša objednavka je už pripravena a zajtra ju posielam
    • tak potom si treba nastudovat, ze kedy sa opravuje a kedy meni a ked s tym ides do servisu, tak predsa zhodnotia, v akom je to sklo stave a navrhnu nejake riesenie. ci co len tak niekde das auto s tym, ze netusis, co sa s nim bude diat? to pochybujem.
×
×
  • Vytvořit...