Přejít na obsah

Kopání do brzdového pedálu


Creedy

Doporučené příspěvky

Zdravím chlapci,

řeším už delší dobu problém se svojí ovečkou, kope mě do brzdového pedálu a vibruje do volantu. Brzdy jsou komplet měněné při asi 410 tisících km, teď má ovečka 424 tisíc. Nekope to hned od začátku ale teď už delší dobu. Brzdy zarezlý nejsou a třeny jsem už měl mezitím dole a jsou rozhýbaný a promazaný. Takže mi to přijde jako zvlňený kotouče (což mi nepřišlo když jsem je měl dole ale to asi nemusí být vůbec viditelný hádám). Ale nechce se mi vyměnit ještě kloudný kotouče jen proto abych zjistil že jimi to nebylo. Pár lidí mi říkalo že by to mohly být taky ložiska (hlučný mi nepřijdou). Poradíte mi jak to nějakým způsobem rozlousknout co to dělá? Nejsem žádnej mechanik...

PS: Brzdy byly komplet ATE a vizuálně vypadají že mají stále většinu životnosti před sebou

Upraveno uživatelem Creedy
Odkaz ke komentáři

Moc odpověďí nečekej , ale zkus to tu prohledat . Nenapsal jsi jaký je to auto/motorizace/brzdy . Tipuju že 280 . Pokud se takový problém projeví a chceš ho skutečně odstranit je to finančně náročné . Buď zajet kde mají soustruh na kotouče (aparát se dává přímo na auto/náboj ).

Nebo kompletní repase podvozku. Tj kotouče desky ložiska silentbloky. A není na 100% zaručeno že se to odstraní . 

Co funguje nejlíp je přestavba na brzdy 288 .

Odkaz ke komentáři
před 1 minutou, Patrik77 napsal:

Moc odpověďí nečekej , ale zkus to tu prohledat . Nenapsal jsi jaký je to auto/motorizace/brzdy . Tipuju že 280 . Pokud se takový problém projeví a chceš ho skutečně odstranit je to finančně náročné . Buď zajet kde mají soustruh na kotouče (aparát se dává přímo na auto/náboj ).

Nebo kompletní repase podvozku. Tj kotouče desky ložiska silentbloky. A není na 100% zaručeno že se to odstraní . 

Co funguje nejlíp je přestavba na brzdy 288 .