Jump to content

Kopání do brzdového pedálu


Creedy

Recommended Posts

Zdravím chlapci,

řeším už delší dobu problém se svojí ovečkou, kope mě do brzdového pedálu a vibruje do volantu. Brzdy jsou komplet měněné při asi 410 tisících km, teď má ovečka 424 tisíc. Nekope to hned od začátku ale teď už delší dobu. Brzdy zarezlý nejsou a třeny jsem už měl mezitím dole a jsou rozhýbaný a promazaný. Takže mi to přijde jako zvlňený kotouče (což mi nepřišlo když jsem je měl dole ale to asi nemusí být vůbec viditelný hádám). Ale nechce se mi vyměnit ještě kloudný kotouče jen proto abych zjistil že jimi to nebylo. Pár lidí mi říkalo že by to mohly být taky ložiska (hlučný mi nepřijdou). Poradíte mi jak to nějakým způsobem rozlousknout co to dělá? Nejsem žádnej mechanik...

PS: Brzdy byly komplet ATE a vizuálně vypadají že mají stále většinu životnosti před sebou

Edited by Creedy
Link to comment

Moc odpověďí nečekej , ale zkus to tu prohledat . Nenapsal jsi jaký je to auto/motorizace/brzdy . Tipuju že 280 . Pokud se takový problém projeví a chceš ho skutečně odstranit je to finančně náročné . Buď zajet kde mají soustruh na kotouče (aparát se dává přímo na auto/náboj ).

Nebo kompletní repase podvozku. Tj kotouče desky ložiska silentbloky. A není na 100% zaručeno že se to odstraní . 

Co funguje nejlíp je přestavba na brzdy 288 .

Link to comment
před 1 minutou, Patrik77 napsal:

Moc odpověďí nečekej , ale zkus to tu prohledat . Nenapsal jsi jaký je to auto/motorizace/brzdy . Tipuju že 280 . Pokud se takový problém projeví a chceš ho skutečně odstranit je to finančně náročné . Buď zajet kde mají soustruh na kotouče (aparát se dává přímo na auto/náboj ).

Nebo kompletní repase podvozku. Tj kotouče desky ložiska silentbloky. A není na 100% zaručeno že se to odstraní . 

Co funguje nejlíp je přestavba na brzdy 288 .

Co se týče toho co jsem nenapsal - Octavia I (1998) 1.9 TDi (AGR), brzdy si myslím že 280 ale neměřil jsem je (a nemůžu najít nějaký info podle čeho se dávali jaký rozměry)...

Co obnáší přestavba na 288?

Link to comment
před 16 hodinami, Patrik77 napsal:

Těhlice, držáky brzdiče , brzdiče , desky kotouče . Bazar/vrakoviště .

Jinak co se týče repase předku ono toho je dost udělaného tzn. čepy řízení, tyčky stabilizátoru, tlumiče s uložením, brzdy také, takže pokud ty kotouče nejsou zkroucené tak zbývají příčná ramena (nebo alespoň puky v nich) a ložiska...

Edited by Creedy
Link to comment

Ramena + uložení napravnice dodělat. Stacet kotouče je k ničemu, budou ještě tenci a zkroutí se o to dřív. Taky to může dělat uložení zadní nápravy. Ale zadek vyloučis snadno. Každopádně stačilo nebejt línej jak ves, věnovat asi tak dvě minuty hledání a všechno jsi si tu přečetl... 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Dobrý den, jdu za váma s otázkou. Mám Škodu Octavia 2 combi. 1,9 TDI 77kw rok 2008, s nájezdem 48 tis. Km. V zimě nejeta. Jakou může mít v dnešní době cenu. Díky za info Petr Vajnar 
    • Ahoj, a jak je to s tou komfortkou AH..? Motordiag ji nedá... A jde dojezd oken případně přes vag..?
    • Tak vyřešeno, problém byl v příliš dotáhlé ruční brzdě. Po výměně všeho stále hřaloleve zadní kolo tak jsem povolil o dva zuby ručku a je klid. To mě nenapadlo zkoušela se jestli chodí na doraz a zda brzdí pak se šlo cestou zatáhnout na jeden zub a pokračovalo se dál tak se povolila trošku a je klid ..
×
×
  • Create New...