Jump to content

Netopí polovina přístrojové desky


Recommended Posts

Tak ty jsi to evidentně ještě řešit nemusel. Já mám s tim Scoutem tolik problémů, že budu vydávat videa ještě rok. Vysoká spotřeba oleje, tím pádem plný DPF, problémy s DSG atd atd. na videu neni nic, co by ostatním nepomohlo, tak netuším co máš za problém. 

Link to post

Možno len to, že robíš tým videám fakt reklamu. 

Vytvor si vlastné vlákno o aute a tam to všetko postupne dávaj. 

Som zvedavý ako vyriešiš tú spotrebu oleja.

DPFko zvyčajne býva zaplnené nie tak olejom ale sadzami pri 135kw je bežné že pri 190-200tkm už treba vyčistiť DPF. 

Link to post

Já to už koupil takhle zku... tak jsem právě udělal to video, aby si ostatní dali pozor...

 

před 2 minutami, marfan napsal:

Možno len to, že robíš tým videám fakt reklamu. 

Vytvor si vlastné vlákno o aute a tam to všetko postupne dávaj. 

Som zvedavý ako vyriešiš tú spotrebu oleja.

DPFko zvyčajne býva zaplnené nie tak olejom ale sadzami pri 135kw je bežné že pri 190-200tkm už treba vyčistiť DPF. 

Už jsem to vyřešil, dvojitým dvoufázovým proplachem a výměnou filtru DPF. Povedlo se mi sehnat novej za 10000kč, tak to byla lepší varianta, než li nechat čistit. OK kouknu na to, zkusim si udělat to vlákno o mém autu.

Link to post
  • KUTIL PIM changed the title to Netopí polovina přístrojové desky
před 43 minutami, header009 napsal:

Asi se budeš divit, ale tu sračkoidní G13 jsem řešil tři roky zpátky dokonce u benzínu. Jen jsem to nenechal zajít až tak daleko.

Co tam teď leješ za kapalinu? My jsme to propláchli, takže radiátor zase funguje, ale G13 jsme tam dali znovu. 

Link to post

imho proplach nic neřeší. u tdi (první roky) to prý byl špatný mezichladič stlač. plynů. byl o tom článek i ve světě motorů. řešil jsem to taky, výměna radiátoru, za dva roky to samé - ucpaný. po první výměně evo kapalina (basf) od škodovky. opět ztrácela barvu. v nádobce byla skoro průhledná (rozuměj bílá). auto jsem prodal, nebudu to řešit co dva roky..

Link to post
před 22 hodinami, KUTIL PIM napsal:

Co tam teď leješ za kapalinu? My jsme to propláchli, takže radiátor zase funguje, ale G13 jsme tam dali znovu. 

Ja som tam napr dal G12+ a aj po troch rokoch je chladiaca kvapalina pekná číra ružová ako nová. 

PS: Ja som myslel, že ako vyriešiš problém so spotrebou oleja. Pretože mám nejaké indície ako by sa to dalo vyriešiť na stálo, len zohňať v mojom okolí nejakého mechanika čo by sa na to dal. 

Link to post

@KUTIL PIM
Doporučuji to zase vylejt, nebo to máš za chvíli znovu. Vůbec se G13 nemá používat. Pouze G12evo. Vždyť je na to i TPI.

Však jenom ta sada té chemie na proplach stojí kolem 5k. G13 ti to zasere znova.




Link to post
před 15 hodinami, potoks napsal:

imho proplach nic neřeší. u tdi (první roky) to prý byl špatný mezichladič stlač. plynů. byl o tom článek i ve světě motorů. řešil jsem to taky, výměna radiátoru, za dva roky to samé - ucpaný. po první výměně evo kapalina (basf) od škodovky. opět ztrácela barvu. v nádobce byla skoro průhledná (rozuměj bílá). auto jsem prodal, nebudu to řešit co dva roky..

Mám Scouta 2017 konec roku, jezdilo to před tím jen do autorizáku, takže rok výroby auta a IC na to podle mě nemá vliv. Přepaluje se jízdou na dálnici, kdy je IC nejvíc zatěžovanej. Myslel jsem, že se to změnou kapaliny vyřešilo, jak psali header009 a marfan.

před 14 hodinami, header009 napsal:

@KUTIL PIM
Doporučuji to zase vylejt, nebo to máš za chvíli znovu. Vůbec se G13 nemá používat. Pouze G12evo. Vždyť je na to i TPI.

Však jenom ta sada té chemie na proplach stojí kolem 5k. G13 ti to zasere znova.



 

Ještě to před zimou jednou propláchneme destilkou a dáme tam to G12 evo, víc pro to už asi udělat nemůžu...

Link to post
Posted (edited)
před 15 hodinami, marfan napsal:

Ja som tam napr dal G12+ a aj po troch rokoch je chladiaca kvapalina pekná číra ružová ako nová. 

PS: Ja som myslel, že ako vyriešiš problém so spotrebou oleja. Pretože mám nejaké indície ako by sa to dalo vyriešiť na stálo, len zohňať v mojom okolí nejakého mechanika čo by sa na to dal. 

Primárně za velkou spotřebu oleje, můžou jednodílný stírací snížený kroužky, s vrtanými otvory laserem. Ty malé otvory se zanesou karbonem, za který můžou hlavně úžasné 30000km výměny oleje. Začne to žrát olej, hodně se motor zakarbonovává a začíná se víc vydírat. Takže pokud to nezachrání proplach, tak asi víš a možná máš tohle na mysli, že se upraví drážky v pístech na kroužky o tlouštce 3mm a použijí se kroužky ze staršího typu motoru. My jsme to propláchli BG109   následně BG120 a po 2000km znovu. Před tím mi to žralo 1l oleje na 2000km teď se to zlepšilo na 1l na 7000km. Najezdím cca 7000 ročně, takže doufám, že to pár let vydrží a potom se uvidí. Jinak proplach BG 109 budu už dělat každý rok. 

Edited by KUTIL PIM
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...