Jump to content

Tomíkův stříbrný kombajn


Recommended Posts

Ahojte, 

po dlouhých letech u fordu jsem se nyní stal majitelem dvojkový ovečky. Fotky dodám až bude počasí, aktuálně chčije a chčije.

Auto je z rodiny, posledních 9let ho tak nějak znám.

Jde o Škoda Octavia II po FL 2012 1,6TDi 77kW CAYC

Nájezd 124 000km

 

Plánovaný úpravy jsou:

-folie na zadek auta (kolem 20% průsvitnost)

-čip u TDiFuna

-nějaký pěkný kola 🤘

-LED osvětlení interiéru

 

 

Hned proběhla výměna šmudlátek za stěrače 🤗

IMG_20240809_113008682_HDR.jpg

IMG_20240809_113031052_HDR.jpg

 

 

Co se mi aktuálně nezdá je chod motoru s klimou. Jakmile je zapnutá klima, tak motor v jednu chvíly jakoby zakopává, je slyšet, že klesnou otáčky a zase se zvýší. S vypnutou klimou to nedělá.

Edited by Drfik
Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Tak proběhl větší servis. Auto dostalo nové rozvody, na staré bylo najeto sice jen 70tis km, ale 9 let. Vodní pumpa už lehce propouštěla, napínák řemene cca v půlce. 

Nové rozvody komplet originál VW:

-rozvodová sada

-vodní pumpa

-napínák řemene příslušenství+drážkový řemen

-řemínek olejového čerpadla+gufero malých prsíček+přetěsnění vany, když byla dole

-nová volnoběžka altíku INA

Dále pak klasika nový olej Ravenol VMP 5W30+filtr

 

Link to comment
  • 3 weeks later...

Taky aby toho nebylo málo, začal odcházet klimakompresor. Projevy: při jízdě s klimou byli slyšet kovové zvuky, jakoby rezonující uvolněný plech. Po vypnutí klimy okamžite ticho. Nový kompresor Valeo. Výměnu provedl Olda Svoboda ve svým servisu.

Link to comment
Posted (edited)

Mě to stálo 8tis komplet, máme dobrý vztahy 😀, kompresor Valeo. Nevim jak jiný ofce, ale moje 1.6tdi nemá spojku na kompresoru, je stáloběžnej.

Edited by Drfik
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Jelikož máš 118 kw, tak máš 288 brzdy a skoro bych řekl 100% máš 4 šroubové ložiska. Hoď si VIN do škoda dílů, tam ti to vyfiltruje podle toho, co máš na autě
    • Nic nemusíš demontovat,stači se zespoda podívat a vidíš.
    • Ahoj potřeboval bych poradit.Potřebuji objednat přední ložisko a jsem bezradnej. Podle vin: TMBBK61Z0A2007281 mi to ukazuje ložisko na 3 nebo 4 díry. Což o to to zjistím,až sundám kolo,ale nevím jak bez demontáže zjistit vnitřní průměr ,abych neobjednal špatný. Protože u různých výrobců jsou různé . A ještě jsou odlišný vnější průměry. A ještě podle průměru kotouče 280 nebo 288mm 1.8tsi cdaa 2009.
×
×
  • Create New...