Jump to content

kompletní výměna motoru?


Recommended Posts

Viděl jsem inzeráty na prodej kompletního motoru. Zajímaly by mě zkušenosti lidí, nechal si někdy někdo vyměnit na autě komplet celý motor za nějaký z druhé ruky? Nebyl s tím problém? 

Link to comment

Já zastávám názor že pokud si chceš auto nechat je lepší si nechat udělat motor co tam máš protože víš na čem si 

Pokud koupiš nákej jetej tak je jistota že má vylítáno búh ví co a že budeš brzo ve stejných nebo horších problémech než si teď 

Když sem před pár lety řešil své tdi měl sem jasno auto sem si chtěl nechat motor baštil olej a na hrbu měl buh ví kolik km tak se udělala hlava dali nový kroužky a už mam na něm zas 120000km bez jedinýho problému 

Link to comment

ja som urobil 2 vymenu motoru na 2 roznych autach...najprv sa urobila kompletna generalka motora(hlava repas, vybrus motoru, cisteni vstrekov, a veci kolem) ktora po cca 15000km zacalo hulit a zacala si brat chladiacu- octavia 1 1,9tdi AHL...u druheho auta honda accord 2.2 cdti som kupil komplet nastrojeny motor(povodnemu praskli rezatove rozvody a motor kaput) s "malo km" a ten fungoval cca 5000km kedy sa zacala ozyvat 2hmota, a nasledne i vstrekovace a vybrus sediel pod vstrekama a retazove rozvody...takze zamna je najlepsie to dat niekomu kto tomu rozumie a neodflakne to a siel by som generalkou nech je to drahsie ale o to preciznejsie...zalezi jaky je aj rozpocet ..oba vymena ma stali 2x cca 50tis kc...bohuzial to bolo lacnejsie nez kupit ine auto v tej dobe nez chyby 😉 rodina mala prednost pred inym autom

53781869_575533302951555_1667875941524701184_n.jpg

img_20200330_101447.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...