Přejít na obsah

Zelený polo off road


Doporučené příspěvky

Díky všem za pochvalu, Octa je srdcovka :wub: , tak si tu péči zaslouží. Děti už mám vycepované, tak se taky snaží nezašpinit. :palec:

 

To Kočka: JJ, TK-čko je můj veliký pomocník jak na políčku, tak v lese. :palec: Taky jsem si s ním užil :unsure: - dělal jsem na něm skoro úplnou GO + několik dodělávek a vylepšení. Je to stroj z roku 1980, ale slouží srdnatě stále dál a bude určitě ještě dlouho :palec: !

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Octa jezdí a hltá kilometry, potřebovala by péči, ale teď není čas. Za 1000Km musím udělat olej, filry a rozvody a pak přes zimu konečně vyměním spojku a brzdový válec co mi pěkně dlouho leží na ponku. Na spojku už musím hodně zlehounka jinak kloužu a nic se neděje :) .

Nechal jsem opravit prasklinu v krycím laku jako reklamačku lakýrníkovi po loňské opravě lemů a výsledkem je děsný pomeranč + zaprášené celé auto. No jsem na mrtvici, ale nevyhádal jsem se s ním. :wallbash: Takže mě bude čekat zase přebroušení / přeleštění celého laku. Potřeboval bych se naklonovat :) . Jediné co jsem stihnul je přezutí na zimní kola.

Odkaz ke komentáři

Asi se budu muset začít krotit. Po umytí letních kol jsem našel krásně ohoblované boky hlavně na předních pneumatikách a jednom místě dokonce celkem "dočista" a uprostřed ještě 3,5 mm vzorku. No na to že je na nich najeto 32 tisíc asi jezdím moc agresivně zatáčky, ale na tom podvozku to jinak nejde :wub: !

Pojezdit na nich ještě chvilku nebo raději koupit nové 2 ks předních ? Nechci mít problémy s PČR, takže asi na jaře koupím nové gumy nebo přes zimu konečně seženu vysněné OZ v 17" .

 

post-502-0-16821600-1478149353_thumb.jpg

post-502-0-83113100-1478149358_thumb.jpg

post-502-0-55898500-1478149364_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Asi se budu muset začít krotit. Po umytí letních kol jsem našel krásně ohoblované boky hlavně na předních pneumatikách a jednom místě dokonce celkem "dočista" a uprostřed ještě 3,5 mm vzorku. No na to že je na nich najeto 32 tisíc asi jezdím moc agresivně zatáčky, ale na tom podvozku to jinak nejde :wub: !

Pojezdit na nich ještě chvilku nebo raději koupit nové 2 ks předních ? Nechci mít problémy s PČR, takže asi na jaře koupím nové gumy nebo přes zimu konečně seženu vysněné OZ v 17" .

 

 

Hloubka dezénu se měří pouze v hlavních dezénových drážkách (rozuměj v těch, kde je TWI indikátor).

Citace ze zákona: "Činná plocha pláště pneumatiky v provozu musí mít po celém obvodu a celé šíři vrchního běhounu jasně viditelný dezén s hloubkou hlavních dezénových drážek nebo zářezů u mopedů nejméně 1,0 mm a u vozidel ostatních kategorií nejméně 1,6 mm."

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...

Tak překulil jsem se přes číselko 210 tisíc Km a tak proběhla údržba: motorový olej Mobil 1 a všechny filtry Mann a k tomu jsem udělal rozvody INA, vodní pumpu Graf+nová chladící kapalina. Rozvody jsem dělal poprvé doma, rozborku zcela sám, pak nastavení mi pomáhal kamarád a pak zase všechno poskládat zpět. Rozvody bych časově tipnul na 6 hodin práce. Ale jsem moc rád, že to mám hotovo ! :palec:

Teďka po Vánocích ještě udělám spojku a brzdový posilovač co mi už hódně dlouho leží na ponku...... Čas je čím dál větší problém. :unsure:

post-502-0-98635100-1481173258_thumb.jpg

post-502-0-31803100-1481173265_thumb.jpg

post-502-0-73182000-1481173270_thumb.jpg

post-502-0-24563700-1481173276_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Ono na těch rozvodech se zase není tolik čeho bát. Je pravda, že sám bych se do toho asi taky nepustil, ale když si to člověk dobře poznačí, tak tam skoro není co podělat. Nejhorší co se ti může stát, že to rozhodíš a budeš muset shánět připravky, ale vše se dá řešit. I výměna hlavy. :-D

Odkaz ke komentáři

Díky chlapi ! T :rolleyes: rošku jsem z toho mě obavu, ale není to tak strašné. Kola jsem si jak poznačil, tak jsem měl půjčené i přípravky. Jistota je jistota :palec: . Spojku bych asi zvládnul taky, jen jestli seženu půjčit přípravek na vycentrování. Ale jak jsem psal, hlavně jestli budu na to mít čas.

 

Odkaz ke komentáři

pěkná práce,dělal jsem to stejným způsobem protože jsem neměl přípravky a měnil jsem taky hydroštely, tak musel přijít kamarád. Na výměně spojky nic není přípravek na vystředění ani nepotřebuješ, stačí podle Oka, udělal jsem jich už hodně a tady ho konkrétně nepotřebuješ

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak nakonec jsem auto svěřil do místního servisu kde majitel je trochu rodina. Udělala se spojka, brzdový posilovač, pak se musel dát nový spojkový válec protože starý rosil a ještě nový svislý čep + geometrie. Autíčko je úplně jiné, spojka jde lehounce a zabírá v dolní 1/3, žádný prokluz, brzdy se zdají velmi dobré :palec: . Spokojenost :wub: .

post-502-0-86597100-1484888443_thumb.jpg

post-502-0-10551000-1484888448_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Díky, snažím se autíčku dopřávat dobrou údržbu jak něco potřebuje.

Kenny, jo dával jsem zase dvouhmotu LUK. Věřím, že bude dobře fungovat i při mém krouťáku.

Jinak dneska jsem ze šmudly po delší době udělal zase auto. Sice asi jen do pondělní cesty do práce, ale i tak to stálo za to :palec: A aby to manželce nebylo líto, tak jsem umyl i její stroj :D !

post-502-0-79007500-1485033241_thumb.jpg

post-502-0-95913800-1485033271_thumb.jpg

post-502-0-65630500-1485033332_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...