Přejít na obsah

Padání otáček


Doporučené příspěvky

Zdravím,

mám problém. Někdy při nastartování mi motor naskočí a hned spadnou otáčky a vypne. Na podruhé nastaruje a běží bez problému. Během jízdy při zařazení rychlosti je poznat že auto nechce táhnou a padají zase otáčky, když vyřadím rychlost, tak motor vypne. Stává se to jak si auto asi usmyslí. Týden není problém a všechno funguje. Pak mi zase během jízdy motor zhasne. Nerozsvítí se žádná kontrolka (imobilizer).Když vypína motor během jízdy, je to celkem nepříjemné. Octavia I. 1,8T 1999

Odkaz ke komentáři

Ze všeho nejdříve nech udělat diagnostiku přes VAG, ať je jasné kde je chyba.

Někde je tu téma o motorech 1,8T 110 / 132 kW a tento problém se tam mnohokrát řešil, většinou to bývají špatné gumové hadice - netěsnot dělá problémy a motor zlobí, hlavně ve studeném stavu po 1. nastartování, pak se to třeba několik dní neprojeví. Mně motor při jizdě naštěstí nikdy nezhasnul, dělalo mi to jen při nastartování - kolísání otáček a nepravidelný běh motoru.

Toto je asi největší slabina motorů 1,8T a občas potká každého z nás !

 

Tady něco bude : http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=183

Upraveno uživatelem Mi-rek1.8T
Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Ahoj, řeším stejný problém. Vstup odvětrávání do sání zpět mám zaslepen, odvětrávání vyvedeno ven. Čidlo chladící kapaliny je nové, váha je Ok vyčistěná, taktéž svíčky jsou nové NGK podle výrobce. Cca 3 týdny klid ale poslední 3 dny po startu když auto déle stojí mi začaly otáčky lítat a pak ůplně spadnou. Když znovu nastartuji je vše OK. Volnoběh také ůplně není ustálený. Jedině už mě napadají zapalovací cívky. Jak poznám že je špatná? Díky za odpovědi.......

Odkaz ke komentáři
Jedině už mě napadají zapalovací cívky. Jak poznám že je špatná? Díky za odpovědi.......

 

To asi cievky nebudú, lebo otáčky by nelietali, ale práve naopak, auto by išlo na 3 valce.

Skôr to bude niektorá hadica, ale ani doktor po telefóne ti nepovie, čo ti je. A tej váhe vzduchu to čistenie nemuselo prospieť, ba by som povedal, že skôr mu to uškodilo - takže to kolísanie môže to byť aj tým čistením. Takže treba to dať na VAG a podľa toho.

 

Pri padaní otáčok a vypínaní motora to môže robiť aj zanesená škrtiaca klapka, takže by ju trebalo vyčistiť a kuknúť aj vzduchový filter.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...