Přejít na obsah

Garny servis a vše okolo


Doporučené příspěvky

před 3 hodinami, jar_da napsal:

Ahoj Petře,  parádní dílna a ...... Octa? No jako v reklamě, když ji miluješ .... :biggrin:

Ahoj děkuji ... jo v reklamě to zní pěkně ... , ale po pravdě ,kdybych věděl co to bude za voser a kolik to bude všechno stát ... ,tak no nevím ... no

Ale zda to vše klapne ,tak bych chtěl s tím víc jezdit ...

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o rok později...

Ahoj všem ... nějakou dobu jsem tu nebyl , důvod je prostý ... , jak asi všude ,tak času málo, práce hodně  a do toho spoustu dalších aktivit ,jako je rodina ,děti,pořád nějaké rekonstrukce atd .. 

 

Každopádně autoservis stále funguje ,jen je potřeba volat na : 777005887 pořád stejné .. a to třeba i několikrát ,ne vždy to mohu vzít..

upřímně na maily už moc nereaguji ... prostě na to není čas... 

děkuji za pochopení ....   

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...
V 9. 8. 2020 at 16:16, krysarr napsal:

Garny žije 👍🏻🙂 Pořád jsi v Reporyjich? Koukám ten scénář je všude dost podobný, s tím časem..

Ahoj  járo ... ano vše je stále stejný ,pořád makám na stejné adrese , ale už v nové dílně atd ...  tak zatím 

Odkaz ke komentáři
  • o 10 měsíců později...

Zdravim, tak jsem po dlouhe dobe musel navstivit tento servis. Mam zajimavou zavadu a treba by se mohlo nekomu hodit co se resi. Mam to ke Garnymu cca 150km. Posledni dobou mi zacla mizet kapalina z chlazeni a vsiml jsem si, ze tece pri zatezi skrze vicko. Nekdy ale ne. Teplota se jen 2x za pul roku stretla s maximem na budiku jinak uprostred. Neco tlakuje vodu. Olej neni ve vode a voda neni v oleji. Kazdopadne kdyz jsem vezl auto do Prahy ke Garnymu tak jsem malem nedojel. Nastesti auto uz je v servisu a nyni se pracuje na diagnostice co s tim. Drzte mi palce. Budu informovat jak to dopadlo az to bude.  Superb 1.8TSI BZB. 2008. 133 tis.km. 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zatim zjisteno co2 ve chladici soustave podle nejakeho zabarveni testovaci vody. Sundana hlava a nyni se dela na hlave naky tlakovy zkousky a pak zarovnani atd. To pry trva i 14 dni tak cekam co bude... 

Tak zjisteno, ze byly povolene 2 srouby na hlave u rozvodu. Pry to jeste Garny nikdy nevidel...To mozna delalo ten problem s unikem tlaku do chladici kapaliny. Nyni tedy hlava v poradku a provadi se dokonceni jeji regenerace. Mozna stacilo ty 2 srouby dotahnout a bylo by po zavade, nevim. Nyni se ceka na hlavu a pak se bude asi kompletovat...  No jiz mam auto mesic a neco v servisu tak snad bude vse ok. Dam vedet az zjistim dalsi informace.

Upraveno uživatelem Henndry
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Auto mam od 2015. Najeto melo 103 tis.Nyni mam 133 ris cca. Pak bylo u Garnyho na rozvodech. Pak na brzdach ve zdejsim servisu. Vse ok. Pak pred rokem cca bylo na oprave kdyz auto zacalo chcipat. Vymenen naky elektro ovladac virivych klapek a neco v sani v servisu jinem a svicky. Tam bych jedine rekl ze by mohl udelat tuhle prasarnu... Pak uz nebylo nikde az ted u Garnyho. Je pravda kdyz jsem privezl auto z ty opravy na chcipani pak mi zacali anomalie s pretlakem chladici soustavy... oprava sani a svicky byla za cca 10 tis kc. Garny odhadl posledni opravu na 20 az 30 tis kc.  Garny rikal ze 2 srouby hlavy motoru u rozvodu takze pozice 4 asi...

Tak pratele, kdyz Garny montoval hlavu zpet tak ty srouby co byly povolene nesli ani utahnout, zavity schnile...  Nyni se pracuje na tech zavitech. Zavity udelany vlozkovanim. Takze se nastrojuje motor. 

Tak auto asi opraveno. Vse funguje jak ma. Konecna diagnoza je ta, ze uhnily zavity pro srouby pro hlavu. Tim padem se hlava nazdvedla a podfukoval tlak do chladici soustavy. Nazdvedla se samosebou jen mikrometricky 🙂 jinjinak by voda vyplavila pisty a smichala se s olejem. To se nestalo. Nyni si jedu pro auto. 

Upraveno uživatelem Henndry
Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Ahoj všem , 

Reakce na Henndry a jeho superb 1.8 TSI.

Tak opravdu závada nevídanná za mé kariéry na tomto motoru ,kde jsem už udělal spoustu GO motorů ,hlavně známému důvodu mizení oleje .

Už závada fouklé těsnění pod hlavou byla dost podezřelá ,ale co občas se může stát.... při sundávání hlavy byly šrouby hlavy na 1 válci povolené ,což bylo hodně podezřelé . No nakonec se zjistilo ,že šrouby nebyly povolené ,ale závity v bloku motoru se prostě rozpadly . Pravděpodobný scérář je,že se někdy dříve motor přehřál a dostala se chladící kapalina okolo šroubů a do závitů a tam to hňilo až do doby než povolily šrouby a začalo to foukat do vody .

Každopádně docela fatální závada ,zvlášť když chcete opravenou hlavu utáhnout a šrouby se protáčej :-((((((

Takže nakonec nastal pokus o opravu závitů v bloku motoru přímo na autě technologii ocelových závitových vložek s osazením (né drátkových ).

Ve finále se oprava povedla a opravilo se nakonec všech 10 závitů ,protože pro zkoumání bylo možno použít tak max 3 závity . a to jsem nechtěl riskovat ,že při utahování my nějaký závit povolí a bude opět konec .

Takže co na závěr ... oprava se povedla ,byl to porod ale motor si jede dál ... 

 

 

 

 

Foto dám někdy až to nahraji do compu ... 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...