Přejít na obsah

Culdova holka


Doporučené příspěvky

Ahoj všem , po dlouhé době se opět vracím k úpravám na autě a tak vám mohu zatím ukázat to co je hotové i díky některým členům . r.v 2003 ( do provozu 2004 ) ,najeto 190 tis a jsem první majitel .

 

Provedené úpravy:

 

Exteriér

Predni nárazník RS + zadní nárazník dělaný na míru

sterace Bosch AeroTwin

vejfuk Duplex

RS kridlo

Plynová vzpěra kapoty

mračítka

maska

Parkpilot

RS prahy

čirý zadní světla

 

Interier

komplet RS 2006- radicka, rucka, vyhrivane sedacky, tapecy, cerna stropnice + sloupky, pedaly,volant OII RS

tempomat

budiky s Maxi-Dotem

Climatronic

 

 

Podvozek

zatím origo

 

Kola

Letni: 8x17" Ronal

GOODYEAR EAGLE F1

225/45 R17

 

Brzdy

RS -kotoucove s vnitrim chlazenim, vpredu 312mm, vzadu 256mm.

 

Muzika

Navi Dx

CD menic

 

Ještě plánuji

Motor - 99kW/285Nm

Podvozek - RS

post-1106-1288282044_thumb.jpg

post-1106-1288282059_thumb.jpg

post-1106-1288282071_thumb.jpg

post-1106-1288282092_thumb.jpg

post-1106-1288282103_thumb.jpg

post-1106-1288282112_thumb.jpg

post-1106-1288282130_thumb.jpg

post-1106-1288282152_thumb.jpg

post-1106-1288282171_thumb.jpg

post-1106-1288282197_thumb.jpg

post-1106-1288282220_thumb.jpg

post-1106-0-43605700-1336313512_thumb.jpg

post-1106-0-69569600-1336849396_thumb.jpg

post-1106-0-97483700-1336850048_thumb.jpg

post-1106-0-99100900-1373566972_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

tak jsem si řekl , že bych jí prodal . jaká je reálná cena ? výbava super - alarm ,dálkové ovládání , dig. klima ,Maxi dot,RS interiér ( pořád jako novej ) ,zadní kotoučová náprava , 17" kola ,navigace origo + mapa ČR/PL 2010/11 ,cd měnič , park. senzory , tonovaný skla,tempomat,vyhřejvaný sedáky ,ASR,ABS, další drobnosti co jsou vidět na fotkách .Dík za rady , případným zájemcům mohu poslat další foto . Jinak Rozvody jsou dělány ve 130 tis. ,dále jsem dával ,kotouče,desky ,tlumiče ,zadní brzdiče. Nyní je uděláno - dával jsem všechny filtry ,olej , je vyčištěná a naplněná klima , asi 500 km po servisu . Jsem první majitel a auto je mazel a podle toho taky vypadá .Interiér jako novej .

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

tak je zase venku krásně a já jsem zase chytil slinu na úpravy . Příští týden zajedu do Škodovky ,kolik mi nabídnou a šel bych do Octavie RS II . Když nabídnou směšnou cenu tak na to kašlu a jedu do Dieselpoweru a trochu tu fešandu doladím ( motorově ) . najeto mam 180 tis. tak se chci zeptat jestli není načase dát nové turbo . Dík za rady

Odkaz ke komentáři
tak je zase venku krásně a já jsem zase chytil slinu na úpravy . Příští týden zajedu do Škodovky ,kolik mi nabídnou a šel bych do Octavie RS II . Když nabídnou směšnou cenu tak na to kašlu a jedu do Dieselpoweru a trochu tu fešandu doladím ( motorově ) . najeto mam 180 tis. tak se chci zeptat jestli není načase dát nové turbo . Dík za rady

 

 

Proc novy turbo ? Muzes ho vycistit ale jestli mu nic neni tak neni duvod. To najede klidne 350 000 bez problemu

Odkaz ke komentáři
tak je zase venku krásně a já jsem zase chytil slinu na úpravy . Příští týden zajedu do Škodovky ,kolik mi nabídnou a šel bych do Octavie RS II . Když nabídnou směšnou cenu tak na to kašlu a jedu do Dieselpoweru a trochu tu fešandu doladím ( motorově ) . najeto mam 180 tis. tak se chci zeptat jestli není načase dát nové turbo . Dík za rady

To turbo dalších 200tis najede , pokud není pouze zatuhlé.

Dej tam trysky + soft od reeshy (DP) mebo mvoleska (CHF) a budeš maximálně spokojený :)

Odkaz ke komentáři

tak jediné co mě láka jsou koníky , proto koukám na RS , ale asi zůstanu u téhle a trochu přidám koníky (1.9 TDI 66kW -> 99kW/285Nm -Mírná modifikace vhodná pro začínající zákazníky

Kombinace vstřikovacích trysek SPRINT nebo POWERPLUS se základní úpravou map v řídící jednotce.S vysoce kvalitními tryskami POWERPLUS, jenž mají jehlu "potaženou" karbonovým povlakem, získáte vyšší atomizaci rozprášeného paliva. To má za následek kvalitnější spálení paliva, mírné snížení spotřeby a snížení kouřivosti.

Uvedená cena( 18 tis.) se vztahuje na úpravu jednotky v kombinaci s tryskami SPRINT 520.

Při použití trysek POWERPLUS musíte počítat s vyššími náklady na úpravu dle rozdílu v ceníku trysek (zpravidla o cca Kč 3.000,- více).

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...