Přejít na obsah

Prosím o pomoc čidlo otáček motoru


Guest pauliaaa

Doporučené příspěvky

Dobrý den potřeboval bych pomoci ... nevíte někdo kde najdu čidlo otácek motoru ?

Závada auta je že po nastartování a sešlápnutí plynu se auto udusí ... kladka vyčištěná,čidlo teploty vodu nové..... Díky za radu

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 2 roky později...
  • o 8 měsíců později...

Zdravím,

nechci zakládat nové téma, tak použiji toto. VAG mi začal hlásit sporadickou chybu na Hallově snímači v rozdělovači a když se motor zahřál tak chcípal a nedal se nastartovat. Rozdělovač vyměněn za nový BOSCH. Provedl jsem vyčištění škrtící klapky a základní nastavení ŘJ. Teď mi ale začali kolísat otáčky kolem 1200-1000 na volnoběh a po vyřazení se tomu nechce moc rychle dolu ani na ty 1200-1000. Vtipný je, že VAG žádnou chybu nehlásí. Už fakt nevim a celkem se s tim špatně jezdí a průměrná spotřeba nejde pod 18L na 100km, někdy i víc. Budu rád za jakýkoliv rady.

Odkaz ke komentáři

No, s tim rozdělovačem taky uplně nevim, dal jsem ho přesně stejně jako byl ten původní a auto jde normálně do otáček a nikdo v okolí nemá stroboskop, tak snad to nebude ten rozdělovač. Akorát bych se zeptal, jak základně nastavit tu klapku? Dik biggrin.gif

zakladni nastaveni jedine pres diagnostiku

Odkaz ke komentáři

To je jasný, že jedině přes diagnostiku, ale podstatný je spíše postup. Stahnul jsem si VIS, ale tam se nemluví o zakl. nastavení škrtící klapky, ale ŘJ motoru. Ale stejně to všechno řídí ta jednotka, tak to bude asi ono. Jediné co teď řeším je to, jak dlouho budou ty výkyvy otáček po zákl. nastavení trvat. Ve VISU píšou, že nastavení trvá kolem 50 Km, ale za jak dlouho bude už znatelné zlepšení chodu motoru a nižší průměrná spotřeba než 18 L/100 Km? Diky wink.gif

 

zakladni nastaveni jedine pres diagnostiku

Odkaz ke komentáři

Samozřejmě, že jsem vymazal adaptační hodnoty, bez toho ani zákl. nastavení udělat nejde. Ale musim říct, že když jsem byl teď nakoupit, tak to jelo už trochu líp, je to sice jen 10 Km od posledního zákl nast., ale už se to pomalu začíná blížit k normálnímu volnoběhu, akorát ta spotřeba neni furt nějáká zvláštní, ale 14 na sto ješte jde. Snad to bude do těch 50Km jak píšou ve VISU lepší. wink.gif

 

Vymazal jsi nejdřív adaptační hodnoty?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...