Přejít na obsah

Blue race RS


Doporučené příspěvky

Díky páni! Zase o rok starší :palec:

 

Aby som naviazal na tie kolesá na zimu, 17-tky som kúpil s vedomím, že tam dám trochu vyšší profil ako je štandard = 225/45.

 

Konkrétne uvažujem nad 225/50 z dôvodu bezpečnejšej jazdy v zime, kedy je na ceste jám ako maku a disky a auto dostávajú na frak. Človek sa veľakrát nemá ani kade vyhnúť. Tento rozmer dáva bežne aj Audi na A4, A6. Počítam s tým, že to bude vyššia guma ako profil na 45, ale stojí mi to zato. Je to alternatíva k rozmeru 205/55/16 o ktorom som pôvodne uvažoval.

 

Aký máte na to názor? Ď

 

P.S. Prečítal som si na fóre podobné témy, ale našiel som iba 225/45 čo mi príde na zimu málo.

Odkaz ke komentáři

Duri, vidim ze ty uz mas z vyroby novu radicku zo Superba. Hodi sa podla teba do sportoveho interieru? Mne sa zda elegantna, ale do RS mi to nejak nesedi.

 

V prvych predFL RS davali takuto specialnu matnejsiu imitaciu hlinika, ktora sa mi paci najviac.

 

Potom zacali davat standardnu "chromovu" z verzie Elegance, ktora sa mi tiez zdala o nieco vhodnejsia nez tato aktualna.

 

Mimochodom, v oficialnom cenniku RS je stale uvedena polozka zakladnej vybavy "Hlavica radiacej paky v RS dizajne". Takze ak na nej nebudem mat RS logo, mozem reklamovat? ;)

Odkaz ke komentáři

Podle mě ty díry zbytečně řešíš - jestli vlítneš do díry s 205/55 R16 nebo 225/45 R17 nebude takový rozdíl. Pokud je díra i rychlost velká, stejně to něco odnese a pár milimetrů. A mimochodem, v porovnání těhle dvou kombinací má vyšší gumu ta první, konkrétně 112,75 mm, kdežto ta R17 jen 101,25 mm. Navíc by ses měl zamyslet nad tím, kde jezdíš, prt. širší pneu znamenají horší trakci a pak ten zmiňovaný problém s řetězy, a není to jen o origo, ale o řetězech vůbec, nejsem si jistý, že na 225/XX R17 se vůbec vejdou co se prostoru v podběhu týká.

Odkaz ke komentáři

225 na zimu jsou dobry kdy clovek jezdi prevazne okoli velkych mest a dalnice kde je to idealne rozsolene takze voda ci vlhko. Kde byva spis ujety snih ( i posypanej) je lepsi max. 205.

 

Uz jsem jednu 225/45R17 prorazil v dire, klasicky se cvakla bocnice, disk jen nakoplej. Zadne vykousnuti, byl to original Pegasus, nechal jsem srovnat a drandim ho dal.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...