Přejít na obsah

Můj Pepík


Doporučené příspěvky

No hele vidíš, já si toho vůbec nevšiml....nenechal jsem si je dát schválně:-(....ty budíky mají být nový....to mě trochu kazí radost..a začínám pochybovat o tom, že nebyly použitý. Nevíš jestli ty ručičky jdou nějak bezprobémů přehodit ze budíků které mám teď v autě?

 

EDIT: tak vypadá, že opravdu bude vše ok...prodejce velmi bleskově komunikuje a je ochotný poradit....stačí když prý sundám přední plexi a ručičku pootočím proti směru hodinových ručiček nepatrně pod nulu (při potočení klíčkem se ručička dostaví do nulové polohy).

Odkaz ke komentáři
Tak konečně se mám zase na co těšit.....dneska mi přišly budíky s maxidotem....Jen bych měl otázku, je normální, že ručička tachoměru není na nule? Srovná se to po napojení na kabel?

 

Gratuluji k budikum rucicky jsou z Passata CC a nastavit rucicky je je to lehke ;) jen jaky mas podsvit rucicek ? cerveny ? pokud jo tak to mas super :palec: a maxi -dot musi nakodovat pres vag+pin novych budiku

Odkaz ke komentáři

Hele já to napsal jen pro to, že jsem věděl, že se hned chytneš:).....Díky za gratulaci.....ručičky byly sice jiné, jinak ale funglovka....každopádně jsem se nakonec rozhodl dát tam ty původní ručičky (přítelkyni se ty z toho passata od začátku nelíbily)...a vypadá to líp. Navíc tyhle budíky víc září....jsou jasnější, což se mi líbí (z fotky to ale není poznat)..

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

No není to úplně dokonalý no.... :palec: :lool:

 

Taky jsem se pustil od mřížky pro lepší chlazení intercooleru....tohle je výsledek....celá radost z tohoto úsilý ovšem trvala jen pár minut, jelikož jsem neměl podběh po straně přidělám k nárazníku a dole k plastovému krytu motoru.....takže mi náporem vzduchu samozřejmě drhnuly oba podběhy o penumatiku a oba se prošoupaly naskrz....tušil jsem, že to tak dopadne....Takže oba podběhy budu měnit a opět si budu hrát s mřížkou:-/

post-5067-1303806229_thumb.jpg

post-5067-1303806250_thumb.jpg

post-5067-1303806258_thumb.jpg

post-5067-1303806576_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Michael99
Odkaz ke komentáři

Tak konečně mám na autě opravený nárazník...vypadá moc pěkně...(dle informací od známého lakýrníka, který mi to dával do kupy na něm bylo snad 10-15 vrstev různých tmelů, laků,..)...nárazník byl díky tomu neskutečně těžký....velká část toho všeho šla dolů a konečně zase vypadá jak má (bohužel je fotka dělaná jen mobilem).

post-5067-1304001094_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Michael99
Odkaz ke komentáři
Tak konečně je Pepík zase v cajku a ještě bude o pár kilo lehčí, tudíž rychlejší :-)))

No jo, je z toho teď úplná raketa :lool:

 

tam máš ostřikovače ze 120ky? :)

Hele možná to tak vypadá, ale nejsou tam zatím žádný.....ty černý konce jsou hadičky nakonci omotaný elektrikářskou izolačkou, aby mi nezapadly do nárazníku :D ....jeden z ostřikovačů byl totiž uvnitř uštíplej a prasklej tak čekám až mi dorazí z Aukra jinej a pak tam šoupnu oba.

Odkaz ke komentáři

Ahoj Pane tak také gratuluji k vozu i když jsem ti to řekl osobně při montáži maxidotu a propojení s radiem :-)))

 

Ta uprava nadkolí pro IC je bomba toto jsem dával ještě na staré forum (cca 2006 co jsem dal agregát RS) vymodeloval jsem to na origo nadkolí bez žádného vkládání něčeho hotového přesně jak to máš ty :-)))) díl je na autě jako origo udělal jsem takto pár kousků pro příznivce octavíí a vše dodnes funguje :-))))

 

Mě tato myšlenka napadla když mě upravovali ECU tak to doporučoval chlapík že tam dávají nadkolí z A3 atd ale s dost velkou upravou řezat staré a dávat půlku na půlku a to jsem mu řekl hele to né já to tam udělám do toho dílu origo:-)))))

Odkaz ke komentáři

Zdravíčko, díky za gratulaci....myslím, že tě zase brzo navštívím..je furt co dělat:)

Úprava podběhu nebyla žádná extra složitá věc a vypadalo to i docela pěkně a funkčně....to vše do doby, kdy jsem díky jinému nárazníku (viz strana 5), který jsem měl přechodně na autě, nepřidělal ve spodní části a postraně podběh a ten se mi vlivem náporu vzduchu při jízdě přimáčkl na penumatiku a prodřel se. Takže mě úprava podběhu čeká znovu:-/

Upraveno uživatelem Michael99
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Jakypak zmeny?Ze by novy polepy? ;)

 

Jj, správně, pruhy na předním a zadním nárazníku a nápis skodaauto...

 

Dneska při cestě po Průmyslové kolem mě projela zelená OI a zablikala na mě......takže to byl určitě někdo z fóra , bohužel jsem nepoznal kdo to byl...protože mě předjel a já navíc sjížděl na Černokosteleckou....kdo z vás to byl?:P

 

EDIT: takže to nebyl nikdo z fóra, ale kamarád, který mě vůbec nenapadl..

Upraveno uživatelem Michael99
Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Takže jsem se rozhodl vyřešit bouchání pravého předního kola a zajel do jiného servisu. Tam jim řekl, že už auto v servisu bylo, měnili mi silentbloky na tlumičích, ložiska a ono bouchání dělá dle servisu hřbenová tyč řízení, která má vůli....Cca hodinu a půl po mém odjezdu mi ze servisu volají, že je skoro vyteklý pravý přední tlumič a levý už také teče. Pro mě opravdu překvapení.....na to, že to původně bylo něco zcela jiného....tak si říkám, zda výměna ložisek a silentbloků byla vůbec nutná:-/ Budou se tedy měnit tlumiče na předku....za stejné - KW.

Upraveno uživatelem Michael99
Odkaz ke komentáři

Hele o silentblokách na tlumičích jsem nikdy neslyšel. Nemyslel si dorazy?, protože to by dávalo v kombinaci s ložisky (horní uložení) smysl. Když je měnily to si nevšimli že tlumič teče? Seš si jistej tím že sou v tom servisu kompetentní, dle mého moc ne. Bouchání dle mého způsobují tyčky stabilizátoru, buď jsou kaput, nebo dlouhé kuli podvozku tak mlátí stabík. Ta tyč řízení se mi moc nezdá. Každopádně pokud je v prdeli tlumič, vždy je lepší vyměnit i horní uložení (aspoň já to tak dělám) takže zbytečné to není.

Odkaz ke komentáři
Hele o silentblokách na tlumičích jsem nikdy neslyšel. Nemyslel si dorazy?, protože to by dávalo v kombinaci s ložisky (horní uložení) smysl. Když je měnily to si nevšimli že tlumič teče? Seš si jistej tím že sou v tom servisu kompetentní, dle mého moc ne. Bouchání dle mého způsobují tyčky stabilizátoru, buď jsou kaput, nebo dlouhé kuli podvozku tak mlátí stabík. Ta tyč řízení se mi moc nezdá. Každopádně pokud je v prdeli tlumič, vždy je lepší vyměnit i horní uložení (aspoň já to tak dělám) takže zbytečné to není.

 

No hele teď si nejsem jistej,...je možný, že jsem se spletl...ale silentbloky tlumičů existují...Každopádně toho že tečou (nebo začínají téct) si nevšimli...nevím zda za těch cca 350km, který jsem s tím ještě ujel se to mohlo od té návštěvy v servise tak zásadně projevit, že by to předtím nebylo vůbec vidět. Každopádně dneska budu moudřejší....jedu si to vyzvednout na dobu než tlumiče dorazí...a pak to tam hodím na výměnu.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...