Přejít na obsah

Vymena spinacej skrinky-VAG


Doporučené příspěvky

nazdar chlapy...

chcem vymenit vsetky zamky na octe... sadu uz mam kupenu... VAG mam... len som si nie isty ako sprarovat nove kluce...

 

staci ked prehodim spinacku a potom z novym PINkodom sparujem kluce, alebo budem potrebovat aj stary pin???

popripade viete mi niekto krok po kroku popisat ako to mam spravit??

 

co som nastudoval bolo, ako sparovat nove kluce... len neviem ci to tak bude fungovat, ked vymenim spinacku a dam nove kluce... stary PIN nemam, takze ak ho bude treba tak zase opletacky cez dilera...

 

no dufam ze mi pomoze dakto... diki

 

PS: surne..

Odkaz ke komentáři

dal som si vycitat pin... aj ked to stalo tretinu z toho ako keby som kupil kabel a spravil si to sam, ale nemal som cas... predavac v obchode mi povedal ze tam na stitku je pin klucov.. preto som si nebol isty... diki moc.. zajtra to idem robit... popripade neviete mi niekto poradit ako vybrat zamok zo soferovych dveri, ked mi donho nechce vojst kluc?? diki

Odkaz ke komentáři

tak chlapy... vsetko spravene... za jedno doobedie... dvere, kufor, spinacka, kastlik... zamok v soferovych dverach som musel odvrtat... keby niekto chcel s niecim okolo tohto poradit.. nie je problem.. a tak ako som to vsetko rozoberal a skladal prisiel som na to, kolko malo treba aby mi niekto ukradol octaviu... ach boze... nekludne spavam odvtedy.

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Tak by som potreboval radu,chceli mi ukradnut auto a rozbili mi spinacku(zamok)

Ak zoberiem spinacku z inej octavie,

na spinacke je cievka ktora je sucastou imma v kluci,teda potrebujem novy kluc s novou immo tickou a potom to prisposobit pomocou VAGu? (PIN viem),alebo mi pojde stare immo?

Odkaz ke komentáři

No,dnes som zobral spinacku z fabie a neslo to,ked som napijil k tej spinacke staru cievku a pouzil stary kluc z rozbiej spinacky tak to slo ale bohuzial cievka ja zlomena na kusky ,sice ta civka je v celku ale ten cierny obal nieje.Takze budem musiet asi zohnal fungel novy komplet ale tu v UK to stoji kopec prachov,vie niekdo kolko to stoji v SK?

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...